Lexi'den;Sevgilimden, daha doğrusu nişanlımdan halen doğru dürüst bir haber alamadığım için sürekli stresliydim. Beynimdeki karamsar düşünceleri biraz olsun dağıtmak için kitap okuyarak geçirdiğim öğle vaktinde, ısrarla çalmaya başlayan telefonumun melodisini duyar duymaz her zaman yaptığım gibi heyecanla ve beklentiyle cihaza uzandım.
Ekrana bakar bakmaz kalbime binlerce kelebek dolmuş gibi hissettim. Çünkü Tanrım, sonunda arayan Adler'di, bir saniye bile beklemeden, mutluluktan titreyerek çağrıyı cevaplandırıp telefonu kulağıma götürdüm.
"Adler! Aman Tanrım, sonunda beni aradın!" Heyecanla parmaklarımla oynamaya başlarken onu dinledim.
"Lexi, üzgünüm. Çok fazla şey oldu ve... zaman bulup seni arayamadım. Biliyorum bu bir bahane değil ama... öyle işte. Nasılsın?"
Sesi bir garipti, normaldeki gibi dinamik ve güçlü gelmemişti kulağıma, ancak her şeye rağmen yine de oydu ve ben gerçekten sakinleşmiştim. "Önemli değil, sevgilim. Ben iyiyim ama önemli olan sensin; sen iyisin, değil mi?"
"Ben de iyiyim, evet." dedi ve iç çekti, kötü bir haber vereceğini sezip telefonu iyice kulağıma yapıştırdım. "Ancak Josh değil."
"Nasıl yani?" dedim kaşlarımı hafifçe çatarak, altıncı hissim bir şeylerin yolunda olmadığı konusunda ısrarcıydı ve Adler'in ses tonunun böyle hissetmeme sebep olduğundan emindim. Yine de küçük, nispeten zararsız bir tahminle başladım. "Yoksa hasta falan mı oldu?"
"Hayır," dedi nefesini bırakmadan hemen önce, sonra daha fazla akıl yürütmeme izin vermeden mırıldandı. "O vuruldu, Lexi."
Hafiften titreyen sesiyle söylediği şeyler, aniden yerimden fırlamama ve gözlerimin yaşlarla dolmasına sebep oldu. "Ne?! Lütfen ciddi bir şeyi olmadığını söyle Adler!"
"Ne yazık ki..." diye fısıldadı, birkaç saniye endişeyle nefes alışverişlerini dinledim, sonra iç çekerek devam etti. "Josh bitkisel hayata girdi. Onu ölü gibi yatarken görmek öylesine zor ki..."
Tek elimi aralanmış ağzımın üzerine kapatıp üzüntüyle yatağa yeniden oturdum, bu hayatım boyunca aldığım en kötü haberlerden biriydi. Gözlerim dolmuş bir haldeyken "Adler, lütfen yanında olmama izin ver," dedim kısık bir sesle. "Şu an bana ihtiyacın var, bunu anlayabiliyorum. Lütfen."
"Olmaz, Lexi." dedi. Sesinin iyice boğuklaşmasından onun da ağlamak üzere olduğu sonucunu çıkarmıştım, gözyaşlarım yüzümü yakarken yeniden denedim. "Adler, hemen kestirip atma. Zaten seni çok özledim, şu iki günde endişeden ölecek gibiydim ve şimdi de bu... bırak da geleyim, sana sıkıca sarılayım ve ikimiz de biraz daha iyi hissedelim, olmaz mı?"
Duraksadı, düşündüğünü biliyordum ve bu yüzden sabırla beynindeki döngüyü bitirmesini bekledim. Sonunda "Hayır," diye yanıtladığında kaşlarımı çattım. "Ama neden? Neden Adler?"
"Çünkü burada olmanı istemiyorum." dedi sertçe. "Şu anda kendimde değilim ve yapmam gereken çok önemli bir iş var, ayrıca Kahire hâlâ tehlikeli bir yer. Anla beni."
"Anlayamıyorum." dedim ben de sertçe. "Birbirimize ihtiyacımız olduğu gerçeğini sürekli göz ardı ediyorsun Adler, ve bu durum sinirlerimi bozuyor."
"Seninle bu ruh halinde konuşamam, moralini iyice bozmak istemiyorum. Ayrıca zaten gitmem gerekiyor." dedi ve ben bir karşılık veremeden devam etti. "Sonra ararım tamam mı? Görüşürüz."
Kapattığında telefonu sinirle yatağın üzerinde rastgele bir yere fırlattım ve hem Josh için duyduğum üzüntüyle hem de Adler'e duyduğum öfkeyle ağlamaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the AGENT
Romance"Sen benim tek bağımlılığımsın Adler. Birden oluşmuş, kurtulması imkansız hale gelmiş bir bağımlılık bu. Evet, çekici olduğun kadar tehlikelisin de, bunu çok iyi biliyorum ama sensiz yapamıyorum, yaşamak, nefes almak için dahi varlığına ihtiyaç duyu...