Sakura:
Hirtelen kivágódott mellettem az ablak, az őszi időhöz képest meleg szellő kócolta össze a hajamat. Gyorsan ujjaimmal kifésültem az összegubancolódott tincseket. Hátranéztem a férfire, aki csodálattal figyelte minden mozdulatomat, majd mikor észrevette, hogy nézem rendezte a vonásait.
Meg kell tőle kérdeznem.
- Van még üres lakás? – megrázta a fejét.
Ez nagy baj... Nem akartam a kollégáimat a lakhatásommal zargatni, új albérletet meg nem tudok kibérelni, hisz minden vagyonom hamuvá lett. Se pénzem, se ruhám, se tető felettem. Ilyen az én szerencsém. A Hetedik mintha olvasott volna a gondolataimban.
- Bármeddig maradhatsz – ajánlatát lesújtó pillantással jutalmaztam.
- Arra mindkettőnk idegrendszere rámenne. Megoldom a helyzetem, nem sokáig alkalmatlankodom itt – most az ónix szemű nézett rám úgy, mintha őrültségeket beszélnék.
- Akkor másképp mondom. Itt maradsz! – felvontam a szemöldököm, csípőre tettem a kezem.
- Különben? – kérdeztem vissza nyersen.
Lassan felállt a székről, én kíváncsian vártam a következő lépését. Nem tudtam követni olyan gyorsan termett előttem. Az állam alá nyúlt, mélyen egymás szemeibe néztünk. Talán a nőinél működik ez az eljárás, de én ennyitől nem fogom magam bedobni.
- Különben kénytelen leszek más büntetést kieszelni – suttogta lassan. Meglepődtem.
- Már bocsánatot kértem a Mizukagétól – nem értettem, mire gondol, hisz leróttam a büntetésemet.
- Valóban, de nekünk volt este egy kis afférunk, amiért még nem bűnhődtél meg kellőképpen – szemeimet forgattam. Nem bántam meg a tettem, remélem még mindig fáj neki azon a bizonyos ponton.
- És pontosan miből is áll a büntetésem, Na-na-da-i-me? – szótagoltam csigalassúsággal.
- Itt kell laknod, a ház falain belül nem szólhatsz hozzám hivatalosan. A nap nagy részét úgy is az irodában töltöm, szóval még egymás idegeire se megyünk – kiakadtam.
Ez teljesen megőrült! Ő meg én egy légtérbe összezárva? Mégis mi késztette erre őt? Mindenféle variációt lefuttattam magamban, de rációt nem találtam a cselekedetében. Hacsak... nem így akar még jobban megtörni engem! Találj ki valami jó kifogást Sakura, peregjen az a 200 IQ.
Felgyulladt bennem az a bizonyos villanykörte. Mégsem olyan nagy szerencsétlenség ez, mint ahogy elsőre gondoltam. Erőben sosem fogom tudni lekörözni a Hetediket, ezért más módszerekhez kell folyamodnom. Ha a közvetlen közelében maradok, biztos találok valami gyengepontot rajta, hogy megbosszulhassam a barátaim és családom halálát! Belemegyek ebbe a mocskos színjátékba.
YOU ARE READING
SasuSaku: Nanadaime
FanfictionHárom évvel a Negyedik Nagy Shinobi Háborút követően a világra az örök kétségbeesés és félelem korszaka köszöntött be. A hetes csapat megsemmisült. Egy érzelmek nélküli szörnyeteg, aki elérte célját, de mégsem boldog, és egy meghasadt szív, melyet...