Sakura:
- Tartozom egy vallomással - kezdett bele titokzatosan, arcáról semmit sem tudtam leolvasni.
Szívem egyre hevesebben zakatolt, nem tudtam mit készül bevallani. A legapróbb csekélységtől kezdve egészen a leglehetetlenebb gondolatokon át minden átszáguldott a fejemben. Talán meggondolta magát a kapcsolatunkat illetően és most szépen kirakja a szűrőmet?
- Én... - próbálta összeszedni a gondolatait, majd tőle szokatlan módon mintha dézsából ömlöttek volna belőle a szavak - A bejelentés napján meg akartam kérni a kezedet, de azzal csak tovább szítottam volna az ellentétet köztem és a nép között, jobban megerősítve azt az elképzelésüket, hogy megzsaroltalak és rád kényszerítettem magamat. A véremet akarták, így az életem a te kezedbe helyeztem. Általad meghalni számomra elfogadható halál lett volna - a bűntudata kiült arcára, szemei a megbánást tükrözték.
A szavai összemosódtak előttem, az első mondatától kezdve egyre homályosabban fogtam fel a mondanivalóját. Meg akarta kérni, ami már önmagában elképesztő tény volt, de aztán mégis kardot dobott a kezembe, hogy ítélkezzek felette.
A múlt mindkettőnket kísérteni fog életünk végéig.
- Már megbocsátottam neked - feleltem halkan, de határozottan az ónixokba nézve - Azonban te képtelen vagy megbocsátani magadnak. Megváltoztál, és keményen dolgozol, hogy olyan falut teremtsünk, ahol Narutoék is boldogan éltek volna. A munkába temetkezel és nem hagyod, hogy segítsek még többet - remegett meg a hangom a végére - Nem kell mindent magadra vállalnod - félrefordította a fejét.
- Nem erről van szó - zavarba jött - Már a meglepetés erejének úgy is lőttek, szóval nincs értelme tovább titkolózni - ezek után sikerült még egy értetlen pillantással megjutalmaznom őt. Fogalmam sincs, mit rejteget még előlem - Az indokok, amikkel mindig hazaküldtelek csak ürügyek voltak. Esténként Konohát jártam és méltó helyet kerestem a lánykéréshez - Sasuke félrenézett, míg én szótlanul meredtem rá.
Döbbent csend ereszkedett a szobára.
- Szóval esténként nem a papírokat bújtad - összegezni próbáltam a helyzetet - Hanem a falu legszebb és legjobb helyeit kerested? Ezért jöttél haza mindig ilyen fáradtan? - bólintással adta számomra tudomásul, hogy jól gondoltam.
Az orrnyergemet kezdtem masszírozni. Én eddig azt hittem, hogy halálra dolgozza magát...
- Sakura? - pillantott végre rám Sasuke.
- És még ti férfiak mondjátok, hogy mi nők vagyunk hajlamosak túlkomplikálni a dolgokat - csóváltam meg a fejem, de egyáltalán nem voltam rá mérges. Megkönnyebbülten, hogy igazából megbízik bennem annyira, hogy ne egyedül vállaljon magára mindent.
Sasuke továbbra is áthatóan vizslatta az arcomat.
- Szóval nem vagy mérges? - kérdezte kissé meglepetten.
- Nem - elmosolyodtam, amivel sikerült összezavarnom. Az ablak mellé léptem, épp ráláttam a cseresznyefára - Egy hónapja pontosan arról papoltam neked ott, hogy meg kellene házasodnod, ha komolyan gondoltad a klán újjáélesztését - idéztem fel az emléket. Sasuke nesztelenül mellém sétált, az ő tekintete is a fára tévedt, és elrévedt emlékeiben - Mit érzel itt? - böktem meg hirtelen a mellkasát.
Felemelte a kezét, amivel megérintette a kézfejemet, majd ujjainkat összekulcsolta.
- Már nem az ürességet. Melegség járja át a mellkasomat, ha veled vagyok vagy csak ha rád gondolok - szavai őszinte mosolyt csaltak az arcomra.
Egy hónapja csípőből elutasítottam őt. Azonban most már más a helyzet.
A gyűlöletem iránta szeretetté vált. Saját szememmel tapasztalhattam meg a benne végbement változást, a sajnálatát a múltbeli tettei iránt és a kemény erőfeszítéseit a bűnbocsánatért.
- Hasonlóképp érzek én is - tettem szabad tenyerem a szívemhez. Végre nem kell elfeledettnek hitt érzelmeimet leláncolva tartanom és eltitkolnom valós érzéseimet a világ elől.
A háború után évekig csak árnyéka voltam önmagamnak, de úgy érzem ketten megtalálhatjuk egymás mellett valós önmagunkat.
Shikamaru szavai csengtek a fülemben, a szeretet valóban képes volt legyőzni a gyűlöletet.
- Szóval? - pillantottam rá várakozóan - Nem teszed fel a nagy kérdést, Sasuke-kun? - a megszólítást követően a döbbenet az arcára fagyott, ajkai megremegtek. Elkapta a fejét, majd mereven az ablaküveget kezdte bámulni.
Az üvegen keresztül láttam, hogy könnybe lábadt a szeme.
- Most először szólítottál úgy, ahogy régen - megkönnyebbülten sóhajtott egyet, mintha mázsás súlytól szabadult volna fel - Az utóbbi hetekben bármit megadtam volna, hogy még egyszer Sasuke-kunnak szólíts - az üvegen keresztül néztünk egymás szemébe. Nem tudtam, hogy számára ilyen fontos a megnevezés.
- Azt hittem, hogy idegesítőnek találod - vontam fel a szemöldököm. Visszafogott mosoly ült ki az arcára.
- Amíg nem tudtam mit veszíthetek, addig az is volt - Óvatosan a vállának dőltem, a kezünk még mindig össze volt kulcsolva.
Egy hópehely keringőzött kint szép lassan a levegőben, csillogó szemekkel figyeltem, ahogy egyre több hópihe jelent meg a nyomában.
A tél már kopogtat, de a szívünkben tavasz tombol.
Sasuke is elbűvölve figyelte a pelyhek táncát, majd hirtelen ötlettől vezérelve kinyitotta az ablakot. A beáramló hideg levegőtől libabőrös lettem, Sasuke pedig a zimankóval nem törődve kimászott az verandára. Kezét nyújtotta felém, én gondolkodás nélkül követtem őt. Húzni kezdett a cseresznyefa felé, majd szembefordított magával. A leheletünk fehér foltként gomolygott előttünk. Tenyerem felfele fordítottam, a kezemre hulló fagyott kristályok egy pillanat elolvadtak. Tekintetem felemeltem az égig, a szürke felhőkből sűrű pelyhek hullottak alá.
- Gyönyörű - sóhajtottam. Régen hullott hó Konohában, de szívemet gyermeki öröm töltötte el a látványtól.
Sasuke arckifejezésére kíváncsi lettem, ezért rátekintettem, de már nem állt velem szemben, hanem térdelt előttem.
- Hosszú utat tettünk meg mindketten egyedül az utóbbi években, azonban az életösvényeink e fánál keresztezték végzetesen egymást. Megmentetted pedig semmi okod nem volt a segítségnyújtásra. Csodát tettél, nemcsak Konoha fáit borítottad virágba, hanem az én lelkemet is megmentetted a sötétségtől. Te voltál az oka, amiért el tudtam indulni a változás útján - a zsebéből egy dobozkát halászott elő, az én szemeimből már potyogtak a könnyek a meghatódottságtól - Haruno Sakura, megtisztelnél azzal, hogy hozzám jössz feleségül? - a bársonydobozkában egy aranygyűrű díszelgett, melynek rózsaszín kövei egy cseresznyevirágot formáztak. Keresve sem találhatott volna jobbat, szebbet, illetve méltóbb helyet a nagy kérdéshez.
A válaszom mi más lehetett volna egy igennél?
Elég sok időbe tartott megszülni a részt, igen bajban voltam a vallomás részével, de csak sikerült átlendülni ezen is. A következő már nem fog két hónapba telni, ugyanis már oda van félkész fejezet. Kellemes Ünnepeket mindenkinek!🥰
KAMU SEDANG MEMBACA
SasuSaku: Nanadaime
Fiksi PenggemarHárom évvel a Negyedik Nagy Shinobi Háborút követően a világra az örök kétségbeesés és félelem korszaka köszöntött be. A hetes csapat megsemmisült. Egy érzelmek nélküli szörnyeteg, aki elérte célját, de mégsem boldog, és egy meghasadt szív, melyet...