83. fejezet

492 39 17
                                    

Sasuke:

Amiráék felajánlották, hogy átnézik a kórházat, míg mi a környéket kutatjuk át és az erdőt. Mivel Sakura megjelenése futótűzként terjedne el a falusiak között, így újra bujkálásra kényszerültünk. Már a saját otthonunkban is rejtőzködnünk kell...
A Rinnegan képességemet kihasználva könnyedén kijutottunk a faluból észrevétlenül és átkutattuk minden bokrot, de szerencsére sehol sem bukkantunk tetemre.

Kezdett sötétedni, és Sakura is egyre jobban vacogott, hiába próbálta leplezni.

Lehet, hogy nem egy mintaapaként viselkedtem, de abban a gyerekben - még ha egy kísérlet eredménye is - akkor is Uchiha vér folyik. Nem tudnék azzal szembenézni, hogy hagytam meghalni egy ártatlan életet.
Sakura arcát is beárnyékolta az aggodalom.

- Minél hamarabb tisztáznunk kell mindent, Sasuke-kun - pillantott rám komolyan - Két kage halott, a zendülést és egy újabb háború kirobbanását csak mi ketten tudjuk megakadályozni.

Tudtam jól, hogy most ránk ebben a világban van szükség. Nem rohanhatunk ledönteni az utolsó palotát, mert hamarabb égne porig az otthonunk mintsem győzelmet aratnánk és megtörnénk az átkot.

- Látniuk kell az igazságot - folytatta tovább Sakura miközben átléptünk a portálon mi haza vezetett.

- A Víz országa mindig is különc volt, ők inkább vágyják a vért, mint a békét - húztam el savanyúan a számat - A villámrejtekiek pedig nem fogják elfogadni Hirotoról az igazságot. Megvezette a népét, összeállt az ellenséggel és túszul ejtett téged. Hiába fedjük fel a valóságot, a hályog továbbra is a szemükön marad. A keze alatt virágzásnak indult Villámrejtek és elég népszerű volt az emberek körében. Tisztelték és szerették őt.

- Ha revansot akarnak itt vagyok én. Én okoztam Hiroto halálát - A határozott smaragdok égették a lelkemet.

- Mintha hagynám - csattantam fel.

A világ egyensúlya fel fog borulni napokon, órákon vagy akár perceken belül. Nem tudni mikor fedezik fel Hiroto halálát, vagy már az is lehet, hogy tart idefelé egy sereg.

- Össze kell hívni a megmaradt vezetőket és a két falu vezetőhelyettesét - mondta ki a gondolataimat hangosan Sakura - Meg kell próbálnunk a demokrácia eszközével uralni a helyzetet.

- Ha a tárgyalások nem zárulnak sikeresen? - nyitottam ki az ajtót és magam elé engedtem a nőt. Közben a kulcsmásoltatást felvettem a teendőim közé.

Lassan fordult vissza felém, az ajtó egy kattanással bezárult.

- Akkor kénytelen leszünk ehhez folyamodni - érintette meg mutatóujjával a szemem alatti részt.

- Az emlékhamisítás nem épp demokratikus - pillantottam laposan felé, ajkaira kihívó mosoly ült ki.

- A cél szentesíti az eszközt. Másfelől tőlem biztos nem fogják megtudni. - Ezt sem gondoltam volna, hogy pont Sakura fogja javasolni ezt a kevésbé etikus módszert.

Amiráék közben értesítették Sakurát Katsuyun keresztül, hogy a kórházban sincs Daiki.

- Lehet, hogy Vízrejtekben van - gondolkodott hangosan Sakura. Kezdtem én is erre a megállapításra jutni.

Az éjszaka azzal telt, hogy megírtuk a hivatalos leveleket és elküldtük azokat a többi nemzethez. Egy össznépi gyűlés szövegét és időpontját is sikerült megszülni hajnali kettőkor, ahol Konoha lakosainak elmagyarázok mindent Natsumiról, Sakuráról és Hirotoról. Persze a palotákról és az évek óta húzódó küldetésemről is szót kell ejtenem.
Ha nem követelik azonnal a lemondásomat, akkor a segítségüket fogom kérni, hogy Daiki keresésében vegyenek részt.

SasuSaku: NanadaimeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora