52. fejezet

859 59 36
                                    

Sakura:

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Sakura:

Már megszokottá vált, hogy Sasuke házában térek nyugovóra, természetesen az otthonfelújításba besegítettem neki, ha már itt ingyen élősködöm. Épp az új bútorokat segítettem helyrerakni a klón Sasukénak, majd amikor az utolsó darab is a helyére került elégedetten töröltem meg a kezeimet és néztem végig a kész szobán.

- Végre kész! - sóhajtott fel fáradtan a klón.

- Már csak hat helyiséget kell megcsinálni plusz az udvart - teljesen lelomboztam őt a ténymegállapításommal.

- Azért az eredeti testem is csinálhatna valamit! - mérgelődött az öntudatra ébredt Sasuke másolat.

Én megmondtam Sasukénak, hogy egyszer fel fognak lázadni a kage bunshinjai!

- A falu ügyeivel van most elfoglalva, nagy változás előtt áll Konoha és mindennap ezen dolgozunk, hogy ez minél gördülékenyebben menjen végbe - magyaráztam neki amit pontosan tudott, hisz a klónok között az információátáramlás az tökéletesen működött.

A nagy bejelentéstől számítva egy hét telt el, azóta felpezsdült Konoha élete is. Az irodában tornyokban álltak a közvélemény kutatás eredményei, amiket egyesével néztünk át Sasukéval és próbáltunk közösen valami megoldást eszközölni rájuk. A fejlesztésekkel kapcsolatos javaslatainkat rejtő papírok pedig hegyekben tornyosultak az iroda sarkában és már csak a megvalósításra vártak. A közhangulat is sokkalta jobb lett, nagyon boldog voltam, amiért nyitottak a falusiak Sasuke felé.

- Ez akkor sem fair - rápillantottam az elégedetlen profiljára. Ha egy klón sokáig van megidézve, akkor fennáll annak az esélye, hogy öntudatra ébred és a gazdatestétől eltérő személyiséget vesz fel. Önálló véleményt kezd formálni a világról, még odáig is fajulhat a helyzet, hogy nem teljesíti az eredeti test parancsait.

A jelenlegi felállás szerint nagyon közel állunk ehhez a ponthoz.

- Nem fair - ismételte meg keserűen és egy lépéssel előttem termett. Megragadott a vállaimnál fogva - Én is érezni akarok! Érezni akarom az étel ízét, amit az eredetinek főzöl! Tudni akarom milyen érzés átölelni téged! Érezni akarom az ajkaid ízét! - a vágy tüze lobbant fel a tekintetében, én teljesen leblokkoltam. Nem hittem volna, hogy idáig fajul a helyzet.

- Sasuke - kezdtem volna bele, de még a levegő is a tüdőmbe szorult, nemcsak a szavak akadtak el a torkomnál. A klón az ajkaimra tapasztotta az övéit.

- Meg akarlak érinteni - suttogta a fülembe. Az arcom teljesen elvörösödött és azon kattogott az agyam, hogy miként vessek véget ennek mielőbb. A klón gyengéden megharapta a fülcimpámat, amitől egy reszketeg sóhaj hagyta el a torkomat.

- Ez nem helyes - állítottam le a csuklójánál fogva, ujjaival már a pólóm szélét kezdte volna felfele tűrni.

- Miért? - kérdezte fojtottan, majd szaggatottan kapkodni kezdte a levegőt - Mitől vagyok másabb mint az eredeti? Én és ő ugyanazok vagyunk. Nem lesz semmi baj - hajolt közelebb egy csábos mosollyal az arcán.

SasuSaku: NanadaimeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang