pov. Karol
jak Piotrka nie ma, to mogę pójść z nimi na festiwal... takie naprawdę, mogłem pójść jak on tez był, ale to by był zły pomysł.
-mogę iść z wami?
-a co? chcesz? -spytał inwalida
-no... w domu nudzi mi się. i jeszcze mnie zbanowali, bo musiałem, pójść pomóc staremu opony napompować, i musiałem wyłączyć komputer...
-jak tak bardzo chcesz to możesz iść- powiedziała Klara
wyszłem dumnym krokiem z naszego domu, i wszyscy (czyli ja, Klara, i Kacper) poszliśmy na ten plac...
-haha... siostra. pamiętasz festiwal w tamtym roku?!
-oo... haha... pamiętam jak by to było wczoraj... nie mów tego na głos. Kacper... zatkaj uszy
-a bo co haha. też chcem posłuchać! dawaj Karol... mów!
-przyjechali moi koledzy z klasy, na nasz festiwal i klarą żucali w powietrzu!
-hah... to nie była taka sensacja rewelacja, ale fajnie że pamiętacie takie wydarzenia!- powiedział Kacper
-no ej... ludzie się już zbierają do domów, a przeciez dopiero 19!
-moja najdroższa Klaro... teraz zjazd motocyklowy od 19 do 22... nie pamiętasz?- spytałem
-no tak... szkoda... idziesz Kacper do nas? kiedy Piotrek przyjedzie, pojedziesz do domu.
-a co mi tam zaszkodzi...
i poszliśmy... weszliśmy do domu i każdy poszedł do siebie. hmmm... dawno nie nagrywałem tiktoka! może coś nagram... nagrałem już z kilkanaście tiktoków, i no... nie chce się chwalić, ale... jestem popularny. (@szymeqqq ja to napisałem, i jest to najgorsze zdanie hah) a może nagram tak tiktoka z moją siostrą i Kacprem? muszą się zgodzić!
-Kacpeeer! Klaaaraaa!- krzyczałem wchodząc do pokoju Klary
-co chcesz brat?
-nanagraaajcie ze mną tiktoka!!- prosiłem...
-hah... myślałem że nie nagrywasz tiktoków!
-a weszłes chociaż na mój profil?- spytałem
-no... nie.... ale już to robie!
pov. Kacper
weszłem na profil Karola i zobaczyłem tiktoki z znanymi tiktokerami...
-uhuhuu... od kiedy to do naszego miasta przyjeżdżają takie gwiazdy?
-jak są jakieś święta, albo coś w tym stylu to można dużo osób znaleźć!- powiedział zadowolony- to co? nagrywany?
-spoko- powiedziałem z Klarą
nagraliśmy do piosenki "say so,, i "like that ,,(chyba dobrze napisałem)
-dziekii... Klara? grasz ze mną w ligę?
-no mogę, ale Kacper będzie się nudzić!
-nie będę, będę tiktoki oglądać hah... jak zawsze hah...
-okej... ale napewno?
-na 1560% !
pov. Klara
-to idź do siebie i uruchamiaj, napewno jest akualizacja więc troszkę poczekamy- powiedziałam
Karol pobiegł do siebie, a Kacper nagrywał tiktoka. w tle było mnie widać! jeszcze mnie oznaczył!
wiiitajcie na hajs jebani... (mówił tak Xayoo)
zbiżają się powoli wakacje!!!
jak ktoś nie zdał, to się nie martwić,
jak ktoś zdał z paskiem (na świadectwie)
to się tylko cieszyć! wakacje z koronawirusem
nie będą takie jak zawsze, ale myślę że będą
zajefajne!
dzikus czyli @szymeqq kazał wypisać bohaterów
tej książki
-Kacper Porębski
-Piotr Charazinsky
-Klara (przyjaciółka Kacpra i Piotrka)
-Karol( brat Klary)
-pani Regina i pan Rafał ( rodzice Klary i Karola)
-mama i tato Kacpra
-Ola (poznana na festiwalu przyjaciółka Klary)
-pies Hugo
i inni...
CZYTASZ
kolorowo na gejowo~ charazinsky × jasperr55 ~zakończone~
FanficDLACZEGO ONI SIĘ ROZSTALI???! |zmyślona| ~data założenia książki--> 7 maj~ ~data zakończenia książki--> 30 lipiec~