Докато бягаше, Елеонор обърна глава, за да види дали още я следват. Или по- точно дали Джейк я следваше. Нямаше да се изненада ако и той беше слязъл по бързия начин като нея. Хвърли бърз поглед през рамо- нямаше никого. Обърна се напред и се сблъска с бягащия Джъстин. Двамата паднаха на земята, той разтриваше с ръка рамото си.
- Ели?- изненада се той.
Елеонор не отговори. Обърна глава към посоката, от която идваше дясната 'и ръка- към тях бягаха двама войници. От Джей нямаше и следа. За сметка на това преследвачите им се бяха умножили. Стана, хвана Джъстин и заедно побягнаха. Малките улички даваха прекрасни възможности за уединение, бягство и скривалища... и останалите им приятели.
- Какво разбирате от „разпръснете се"?- попита Джъстин с доза досада.
- Няма време!- напомни му Елеонор.
Поведе ги към една улица успоредна на главната. Не съобрази, обаче. Тя излизаше директно на булевард, но преди булеварда имаше ограда. И голям контейнер за боклук.
- Елеонор, от тук накъде?- попита уплашено Лиза.
Наследниците се огледаха. Определено ситуацията можеше да е и по- зле.
- Скачайте в контейнера- нареди тя.
- Ти луда ли си?- повиши тон Никълъс. Явно не искаше да си цапа ръцете.
- Ако искаш да си запазиш живота- да, луда съм! А сега скачайте!
Скочиха, но не вътре. Скриха се отстрани.
Войниците вече ги бяха настигнали, и се движеха бавно и сигурно, като хищници срещу тях. Ръкопашният бой с двама беше добре, но тук бяха 8 и повече. Елеонор хвана първият, замахнал към нея, завъртя го и го запрати към купчина насъбрал се боклук. Джъстин друг към стената на гараж. Това бяха двама. А положението беше все едно да искаш да се биеш в кибритена кутийка.
- Ник, пей ми диско! Джъстин- суинг!
- По средата на битка? Ти наистина откачи!- извика Ник иззад контейнера, беше се прицелил с пистолет в един войник, но все още не стреляше. Лиза изскочи и удари онзи, който Елеонор беше запратила към боклука, с някаква метална тръба, с което ако не друго го зашемети и го изпрати в света на пеещите канарчета за дълго време.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Елеонор и Водният пръстен
MaceraХората си мислят, че сме изчезнали, но ние съществуваме. Въпросът е, че не знаят за още по-страшен народ. Понякога миналото не трябва да се скрива. Защото има лошия навик да се повтаря. А понякога миналото е толкова силно, за да удари още- по си...