2~

2.8K 27 1
                                    

13 Augustus, 06:30

Ik word wakker van de stomme wekker. Helaas moeten we opstaan want we gaan weer naar Nederland. De taxi komt al op 7:15 dus moeten we opschieten. Iedereen is chagrijnig maar ja. Ik doe mijn pyjama uit en doe een joggingspak aan. Ook nog een laagje make-up. Wel doe ik mijn haren leuk in een staart. Als iedereen klaar is lopen we naar beneden voor ontbijt. Ik pak snel een yoghurtje met fruit. Als iedereen het eten op heeft halen we onze koffers.

We lopen weer terug naar onze kamer. Ik controleren nog alles of dat we ook echt alles hebben. Gelukkig wel. Ik pak men koffer en sluit de kamer. Dan lopen we naar de lift. Iedereen vind het jammer dat we al moeten gaan maar ja. Ik loop naar de balie en lever de sleutel in. Dan zien we taxi voor het hotel staan. We lopen er naar toe en gaan zitten.

Ik zit voorin en de andere dames achter. Dan rijden we naar het vliegveld. De chauffeur kan Engels en is best wel gezellig en lief. Hij vraagt hoe we het vonden en nog meer dingetjes die we de volgende keer kunnen doen. Na een half uurtje zijn we bij het vliegveld. We pakken de koffers en lopen naar de douane. Alles gaat goed, daarna moeten we wachten bij de gate. Ik en Nina doen helemaal gek en zingen liedjes van Mega Mindy. Natuurlijk word dit gefilmd door Mila.

Na een hele lange tijd komt het vliegtuig. We stappen gelijk in. Ik zit naast Nina. Als de stewardess alles heeft uitgelegd vliegen we naar boven. Ik en Nina hebben het super gezellig. We kletsen over het werk, haar vriend, enzz. Na een uurtje wisselen we van plek. Nu zit ik tussen Zara en Sophie. Dit keer kijken we samen een film. We hebben allemaal oortjes in. Het is een komedie film, maar we lachen elke keer iets te hard. Oepss... Boeiee wij hebben lol. Als we weer in Nederland zijn is de film afgelopen. Ik maak nog leuke selfies met ze, maar al snel staan we weer op de grond.

Ik loop gelijk met hun het vliegtuig uit. Helaas word ik gelijk herkent. Met de fans maak ik een foto en loop weer door. Ik weet namelijk dat de meiden het niet chil vinden als ik met iedereen op de foto ga en lang bij hun blijf staan. We lopen snel het vliegveld uit. We waren met mijn auto, dus breng ik iedereen thuis. Ondertussen kletsen we over van alles wat we hebben gedaan op vakantie. Dit ga ik nooit vergeten. Wanneer ik iedereen thuis heb afgezet rij ik naar mijn eigen huis. Gelukkig is dat niet zo ver weg, namelijk in Nieuwegein! Ik woon in een schattig appartementje. Wel groot genoeg dat ik een eigen kantoor ruimte heb, een slaapkamer, grote badkamer, woonkamer en apparte keuken. Alles is in de kleur wit en groen en staat vol met planten. Ook heb ik grote ramen in mijn woonkamer zodat ik ver naar buiten kan kijken. Love the place!

Nou ja ik rijd onderweg naar huis met leuke muziek op. Het was echt een top vakantie. Na een aantal minuten rijden kom ik aan in Nieuwegein. Ik parkeer mijn auto in de parkeerplaats en loop naar de lift. Na een aantal seconde wachten stap ik in. Het duurt altijd even voor dat de lift boven is, woon op de bovenste verdieping. Als de lift boven is loop ik naar mijn deur, nummer 9.01. Ja hoor ben weer thuis, gelijk plof ik op de bank.

Daarna loop ik naar mijn kamer en doe ik alles in de wasmachine. Nadat ik alles heb opgeruimd, laat ik het bad vol stromen met water. Ook doe ik er zeep kristallen in. Ik pak schone kleren en leg die op het krukje ernaast. Dan ga ik in bad liggen met mijn boek. Ik lees super graag. Het is vooral lekker als je de hele dag hard hebt gewerkt en dan even kunt ontspannen. Het boek dat ik lees heet Narnia. Wel lees ik in het Engels, dan is het vaak veel leuker vind ik!

Na anderhalf uur in bad gelegen te hebben pak ik mijn laptop erbij. Ik zie dat ik vele mailtjes heb gehad. Een aantal bekende mensen willen langs komen in het programma. Ook de Bankzitters waar Zara het de hele tijd over heeft. Als Bram ziet dat ik online ben, belt hij me gelijk op teams.

B: hee Sjuul hoe was je vakantie!
S: heel erg leuk! Had het echt even nodig na heel jaar hard werken, we hebben echt leuke dingen gedaan in Spanje!
B: wat fijn! Nog jongens gefixt?
S: BRAAMM, en nee
B: ahww wat jammer toch!
S: flauww ben jij!
B: weet ik toch, maar umhh over het werken ene Frank Slotta komt morgen langs
S: okee top! Voor op de radio of statements?
B: Statements, en mij leek het leuk om de Bankzitters uit te nodigen voor de radio omdat hun het liedje Niks hebben uitgebracht!
S: Umhh oké dat kan, wie gaat dat doen van ons en mag dat van onze producer?
B: ja van Thom mag het en als jij het wil doen graag!
S: ben jezelf weer eens te lui, maar goed ik doe het, voor wanneer?
B: doe maar voor volgende week zaterdag!
S: okee ik ga der achteraan!
B: topp! Ik ga weer eens bye
S: doegg gekk

Nou ga ik toch de Bankzitters ontmoeten. Ik ga op Instagram en stuur een appje via het slam account naar de Bankzitters:

Hee gasten! Ik ben Sjulie de Kemps en nodig jullie uit voor een radiouitzending bij Slam. Als jullie het leuk lijken om te komen, zouden we echt top vinden! Graag willen we het Zaterdag opnemen en uitzenden. Lijken jullie dit leuk, laat maar iets weten, groetjes produce team en Sjulie x

Heel snel reageren ze al met dit:

Hee Sjulie! Lijkt ons superleuk, Zaterdag kunnen we niet allemaal, maar Matthy, Robbie en Milo zijn erbij! Stuur maar het adres en de tijd! Vriendelijke groet Bankzitters

Ik stuur nog allerlei zakelijke dingen door naar ze. Dan app ik Bram dat de komen. Als ik al mijn voorbereiding heb gedaan, kook ik wat te eten voor mezelf. Ik maak een salade met kip. Dit vind ik zo lekker niet normaal. Helaas eet ik vandaag in mijn eentje. Vaak komen er wel eens vrienden langs alleen vandaag niet. Wanneer ik gegeten heb plof ik op de bank. Ik kijk een film genaamd Good Guy. Echt een geweldige film. Ik lach er veel om. Als de film is afgelopen pak ik mijn boek erbij.

Na een aantal uur is het 22:28. Ben heel moe dus loop naar de badkamer. Ik doe mijn skinroutine en ga richting bed. Wel kijk ik nog een beetje op mijn telefoon, daarna ga ik slapen~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu