1 april, 06:30
Het geluid van de wekker maakt me wakker. Gelijk wrijf ik in mijn ogen en probeer ik een beetje wakker te worden. Dan sta ik op en loop ik naar de badkamer om me op te frissen. Vandaag is het 1 april dus hopelijk valt het mee hoe ik in de val word getrapt. Ik val er altijd zo snel in, niet normaal.
Vandaag is dus de dag van hel voor mij! Maar goed, het is maar één dag in het jaar dat mensen mij mogen pranken op werk. Ze vinden dat volgensmij het leukste om te doen, mij overal in zien trappen.
Als ik me heb opgefrist, doe ik mijn outfit aan. Dit keer ga ik gewoon voor een lange blauwe spijkerbroek met trui. Lekker simpel. Mijn haar heb ik in een hoge staart. Zo zie ik er ook weer leuk uit. Ook doe ik sieraden om.
Dan loop ik naar de keuken om iets te ontbijten. Ik ga voor een yoghurtje. Dit eet ik lekker op, op de bank met mijn telefoon erbij. Hier zoek ik wat tips om minder te schrikken van grappen.
Geen nut, maar ja ik moet doen ook al richting kantoor. Ik pak mijn tas en loop er mee naar de auto, als ik de voordeur op slot heb gedaan.
In de auto zet ik lekker harde muziek op. Ga voor muziek van David Guetta bijvoorbeeld. Denk aan sexy bitch enzz. Hier zit ik lekker op de viben.
Maar goed, als ik aan kom bij kantoor loop ik gelijk naar mijn eigen ruimte. Daar leg ik mijn spullen klaar en begin ik met werken.
Na een aantal minuten komt Charlotte al binnen. Gelijk sta ik op en geef ik haar een knuffel. Dan kletsen we een beetje bij over dingen. Hierna gaan we samen aan het werk.
Als eerste gaan we voor het maken van foto's voor mijn insta. Heb weer een samenwerking. Dit keer met het merk Vera Moda.
Bij de fotostudio pak ik mijn box uit met al de kleding erin. Zo kleed ik me om, op een plekje waar niemand me ziet. Daarna gaan we naar de hoek waar het wit is. Zo maakt Charlotte een foto met deze kleren. (Zonder filter en blonder haar.)
@HaagsePeer en 837.928 andere vinden de foto leuk
Ik mag weer eens iets geven aan de liefste volgers. 200,- shop te goed bij Vera mode! Dit wil je niet wisselen. Je hoeft maar een paar dingen te doen:
¹ mij te volgen
² je beste vriendin te taggen
³ op je verhaal mij en Vera Moda te tagge!Zo snel mogelijk deel ik de prijs uit❤️
Dann geef ik Charlotte een high five, omdat het best wel snel is gelukt. Gelijk kleed ik me weer om en doe ik mijn andere outfitt aan.
Zo lopen we weer terug naar mijn kantoor en gaan we weer aan het werk. Verslagen, documenten en projecten uitwerken. Dit doen we een tijdje tot dat we gestoord worden door Tim. Hij geeft ons koffie. Ik bedank hem en neem een slok. Gelijk trek ik een vies gezicht en zit enorm veel zout in. Charlotte en Tim liggen helemaal in een deuk. Charr heeft het niet op.
Zie je wel dat ik overal in trap. Nou goed ik ga stuk om mezelf en ga weer verder. Als we pauze hebben staan we op en lopen we samen naar de kantine. Daar gaan we aan een tafel zitten met andere. Dit keer pak ik wel even een normale koffie. Dan kletsen we wat bij.
Hierna lopen we weer terug naar ons kantoor. Ik stap als eerste naar binnen. Als ik dat doe loop ik met mijn gezicht tegen een plastic laagje aan. Charlotte gaat helemaal stuk. Ik daarna ook. Ik zeg allemaal van:" zie je dat! Ik trap overal innn."
Zo gaan we weer naar binnen en gaan we weer verder met werken. Dit doen we een tijdje tot dat Char weg moet voor haar studie. Ik geef der een knuffel als afscheid. Ze zegt als laatste:" pas op dat je nergens meer intrapt!" Ik lach en zeg:" nou bedankt!"
Dann gaat ze en ga ik weer aan het werk. Zit er helemaal in. Voel me ook helemaal goed. Dit geeft me motivatie om verder te gaan. De creatieve aspecten blijven ook maar in mijn brein komen.
Dit doe ik lekker lang tot dat ik klaar ben met werken. Dan ruim ik alles weer op en loop ik naar de uitgang. Heb dus weer lekker een dagje gewerkt. Als ik uit de uitgang loop zie ik mijn auto beplakt met sticky notes. Dit post ik op mijn verhaal.
Nou ik loop naar mijn auto en haal ze een voor een eraf. Ze zijn ook precies in de kleuren van Slam. Blauwe en roze dus. Als alles er af is, ga ik in de auto zitten en zet ik de tas op de grond naast me. Dan rijd ik aan weer naar huis.
Onderweg luister ik muziek van allerlei artiesten. Zing ook weer lekker mee. Niemand hoeft het te horen dus ga ook gewoon lekker los. Zo geniet ik eigenlijk wel een beetje van het rijden naar huis.
Als ik thuis ben doe ik gelijk mijn schoenen en jas uit. Mijn telefoon word al helemaal volgespamt door de Instagram post. Nou nu moet ik er random een gaan kiezen. Is altijd heel gemakkelijk.
Dan loop ik door naar de slaapkamer om mijn legging en een T-shirtje aan te doen. Zo loop ik naar de keuken en kijk ik wat ik kan avond eten. Na wat zoeken ga ik maar voor aardappelen, slavinkje en groenten. Dit begin ik met bakken en snijden van de groenten.
Als mijn maaltijd klaar is ga ik aan tafel zitten en begin ik met eten. Het is wel echt lekker. Wel een echt Nederlands gerecht. Niet dat ik daar een hekel aan hem. Soms lust ik het niet, maar.
Dan als ik het eten op heb, zet ik alles in de vaatwasser. Daarna pak ik mijn boek en plof ik op de bank. Ik ga weer eens lekker lezen. Zo lees ik alle bladzijdes stap voor stap. Vind het weer helemaal leuk. Met mijn gedachtes beland ik ook weer helemaal in het boek.
Zo lees ik lekker verder tot dat het al best laat is. Moet morgen gewoon weer werken dus moet ook op tijd naar bed. Ik loop alvast maar de badkamer om me klaar te maken om te gaan slapen. Ik doe heel mijn routine en doe mijn haar in een knot.
Dan loop ik door naar de slaapkamer en leg ik mijn telefoon aan het stroom. Daarna ga ik in bed liggen met mijn journey. Hierin begin ik dat weer te schrijven over mijn dag en gevoelens. Vandaag zat ik gelukkig niet al te veel in de klem met mezelf. Hopelijk blijft dat een tijdje.
Maar goed het schijven gaat vloeiend. Heb het ook snel gedaan en al zes bladzijdes. Dann ga ik goed liggen in bed en leg ik het boek op mijn nachtkastje. Hierna pak ik het deken waar Matthy en ik het op hebben gedaan. Dit leg ik over mijn normale deken.
Zo val ik na een tijdje al in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...