50~

1.2K 8 0
                                    

23 December, 13:39

Ik word wakker van het stofzuig geluid uit de woonkamer. Door het geluid schrik ik enorm en ga daarop snel rechtop zitten. Door dat krijg ik een pijnscheut door mijn hoofd. Matthy wordt ook pas net wakker.

Hij zegt als eerste woorden van de dag:" heb jij ook een kater?" Ik zeg:" jupp! Jij?" Hij knikt ja. Als ik wil opstaan krijg ik weer een hele scheut door mijn kop.

Toch sta ik op en loop ik naar de badkamer. Ik krijg gelijk helemaal buikpijn. Als ik bij de badkamer ben aangekomen kan ik door mijn haar. Alleen dan precies krijg ik een kots gevoel.

Ik duik gelijk naar de wc. Ja hoor ik moet kotsen. Alles komt eruit van wat ik gisteren op heb. Matthy komt opeens de badkamer binnen gelopen. Ik maak een teken dat hij weg moet gaan. Hij negeert het en komt naast me zitten en houdt mijn haar vast. Ook wrijft hij over mijn rug.

Als ik klaar ben sta ik gelijk op en was ik mijn mond met water. Daarna bedank ik Matthy. Ik voel me helemaal belabberd. Had toch niet zoveel moeten zuipen. Als ik me een beetje netjes heb gemaakt zegt Matthy:" ja nou terug naar bed oké?" Ik schut nee, maar de eerste stap die ik zet voel ik de koppijn weer. Matthy ondersteund me en neemt me mee naar de slaapkamer. Ik moet van hem in bed gaan liggen. Dat doe ik ook maar gewoon.

Wil het eigenlijk helemaal niet, maar doe het maar. Morgen wil ik gewoon alles kunnen doen. Zonder nog last van mijn hoofd te hebben. Als ik in bed lig krijg ik van Matthy een glas water een een dubbele paracetamol. Ik neem die natuurlijk gelijk ik. Daarna kruip ik weer onder zijn warme dekens. Ik merk dat mijn energie level veel te laag is om wakker te blijven.

Ook heb ik het ijskoud. Ik probeer de dekens helemaal dubbel te vouwen om het warmer te krijgen. Heb ook helemaal kippenvel. In andere woorden ik heb het koud en dit komt door die kut kater.

Dan als Matthy terugkomt kruipt hij ook nog in bed en gaat helemaal hij tegen mij aanliggen. Hij merkt dat ik het helemaal koud heb en wrijft met zijn handen over mij armen. Door de warmte die mij overspoeld val ik toch wel in slaap~

Dan na drie uur slapen word ik toch weer wakker. Matthy is aan het editten als ik mijn ogen een beetje open heb.

Matthy ziet het ook en springt van zijn stoel af en zo het bed in. Hij zegt dan:" enn gaat het al beter?" Ik doe mijn schouders omhoog want weet het niet echt. Ik ga dan helemaal tegen Matthy aanliggen en leg ik mijn hoofd op zijn borst.

Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen. Vind het wel lekker eigenlijk! Tijdens dat Matthy dat doet kletsen we een beetje.

Ben nog steeds moe. Kan je je dat voorstellen?? Het is echt al super laat in de middag. Nou goed als ik morgen maar beter ben. Daar heb ik namelijk vooral zin in.

Niet dat dit ook niet leuk is. Dichtbij je vriend liggen in bed heel de dag. Helaas val ik wel weer in slaap. Wel helemaal tegen hem aan, dus heb ik het wel lekker warm.

Een hele tijd later word ik weer wakker. Dit keer doordat Matthy me wakker schut. Ik zeg:" heeu!" Hij lacht en zegt:" kom je mee avondeten. Raoul heeft gekookt." Ik schrik ervan dat het al zo laat is.

Gelijk sta ik op. Wat niet zo heel slim was, want er komt een hele steek ik mijn kop. Matthy ziet het gebeuren en lacht me uit wat logisch is. Zou ik ook bij hem gedaan.

Dan als ik op hen gestaan doe ik een joggingbroek aan. Ook nog een trui erover heen. Daarna buig ik weer voor mijn borstel die op de grond ligt. Snel kam ik door mijn haar heen. Daarna loop ik mee naar de woonkamer.

Iedereen zit ook al gewoon aan tafel. Milo is wel weer weg. Ik ga tussen Matthy en Raoul zitten. Raoul heeft rijst, kip en boontjes gemaakt. Nou ja gekookt en gebakken.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu