23~

2.2K 20 0
                                    

Ik word wakker in een leeg bed. Als ik om kijk zie ik Matthy op zijn bureaustoel zitten aan het werk. Hij zegt:" Goedemorgen lekker geslapen?" Ik zeg:" ja hoor!" Terwijl dat echt niet is. Dan zet hij de lamp wat feller. Hij komt naast me zitten en zegt:" schat je hebt enorme wallen." Ik zeg:" nee ik kon niet in slaap vallen..." Hij geeft me dan een knuffel en zegt:" had me nou wakker gemaakt!" Ik duik helemaal in zijn armen.

Daarna laat ik hem los en geef ik hem een zacht kusje. Hij zegt dan:" ik ga douchen, ga je mee?" Ik zeg:" ik wil wel mee!" Ik pak mijn kleren en hij de zijne. We lopen dan samen naar zijn badkamer. Als we beide binnen zijn maakt Matthy de badkamer op slot. Ik doe draai me om en Matthy doet het klipje van mijn bh los. Dan doet Matthy zijn boxer uit. Ik doe gelijk ook mijn onderbroek uit. Daarna zet Matthy de douche aan.

Ik ga in de douche staan bij Matthy. In de douche wast Matthy mijn haren met zeep. Daarna doe ik zijn haren. Ik speel ook wat met zijn haren tijdens het wassen. Hij vindt dat niet erg. Daarna draait hij zichzelf om naar mij en kijkt hij me in de ogen aan. Ik lach erom en geef hem een kort kusje. Dan was ik snel mijn lichaam met zeep. Hij doet dat ook. Daarna zetten we weer de douche uit.

Ik droog me af met de zachte handdoek van Matthy. Hij natuurlijk wel een andere. Als kleren doe ik een lange broek met een T-shirt. Matthy doet een broek met een trui aan. Ik kijk in de spiegel en zie dat ik enorme wallen heb. Daarom doe ik wat foundation en concealer op. Matthy verklaart me voor gek dat ik make-up op doe. Mijn haar doe ik in een staart. Daarna lopen we naar de woonkamer. De jongens zitten er al met zen alle.

Koen heeft het over merchandise die ze hebben ontworpen voor Bankzitters. Ze gaan die blijkbaar verkopen. Dan vraagt Robbie:" zou jij daarvoor model willen staan voor de dames?" Ik kijk Matthy aan en lach. Ik zeg:" hoezo zouden jullie mij willen?" Koen zegt:" omdat jij fucking knap bent!" Matthy zegt:" ey het is mijn vriendin hè koen!" Dan rent Koen weg en rent Matthy achter me aan. Ik, Robbie en Raoul lachen hun uit.

Daarna komen ze weer naar ons toe. Toch ga ik er wel mee akkoord om model te staan voor merchandise. Ik bedoel het is maar voor hun. Raoul besluit om dan ontbijt te maken voor ons allemaal. Ik en Matthy gaan samen in de love seat zitten. We zitten helemaal tegen elkaar aan. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Dan val ik in slaap~

Opeens word ik aangetikt. Matthy zegt:" hee gek wakker worden!" Mijn ogen maak ik open en wrijf er doorheen. Dan zeg ik:" dankjewel dat je me hebt laten slapen!" Daarna lopen we naar de keuken voor het ontbijt wat Raoul heeft gemaakt. Het zijn bananen pannekoekjes. We scheppen op en gaan aan tafel zitten. Dan vraagt Matthy:" Zullen we shoppen vandaag?" Ik zeg:" gezellig!!" We eten het eten op.

Daarna besluiten we te gaan, want het is al 13:06. Ik pak een tas en stop er mijn telefoon en geld in. Natuurlijk nog wel wat andere lamp. Als we daar zijn doen we een wedstrijdje die als eerste boven is. 3....2.....1..... En ik sprint te trap op. We moeten 6 trappen naar boven. Op de helft hoor ik Matthy achter me heigen. Ik lig dus voor. Wanneer ik de laatste trap op loop struikel ik over de laatste treden. Matthy lacht me uit, maar helpt me wel overeind. Als we beide staan tik ik de grond aan boven de trede. Dus ben ik officieel als eerste boven. Matthy heeft dus verloren. Ik zeg:" haha verloren loserr!" Hij lacht mee en loopt naar me toe.

Dan lopen we naar buiten richting de winkels. Onderweg komen er een aantal jongens op ons afgerend. Fans dus, die waarschijnlijk een foto wil. Ja hoor ze vragen om een foto. We doen het maar gewoon. Daarna laten ze ons gelukkig wel met rust. Ik zeg:" kijk had het make-up toch wel zin!" Hij lacht me uit. Als eerste winkel gaan we naar de only.

We lopen hand in hand naar de winkel. Onderweg worden we een paar keer herkent. Als we in de winkel zijn lopen we gelijk door naar de truien gedeelte. Matthy helpt me met kleren uitzoeken. Als we een paar leuke hebben ga ik naar het pashokje. De eerste trui die ik aan doe is een groene trui die iets korter is. Matthy wil hem natuurlijk zien dus doe ik dat. Hij vindt dat de trui echt superleuk bij me staat. Dus besluit ik hem te houden.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu