30 Januari, 11:00
Ik word wakker van de wekker die ik heb gezet. Heb geen zin om nu al uit te gaan, maar het moet wel. Vandaag word het een drukke maar wel leuke dag. Na wat getreuzel gooi ik de deken van me af. Daarna stap ik uit bed. Zo loop ik door naar de badkamer voor een snelle douche. Even me lichaam schoon spoelen.
Ik doe mijn pyjama en slipje uit. Dan stap ik de douche in. Zo spoel ik me snel af met een muts op mijn hoofd, zodat mijn haar droog blijft. Als ik me heb ingezeept met Rituals schuim spoel ik het van me af. Snel stap ik dus weer de douche uit.
Dan begin ik gelijk met afdrogen met de handdoek. Wel fijn dat ik mijn haar en make-up niet hoeft te doen, wat dat gaat dadelijk uitgebreid gebeuren. Wanneer ik droog ben, kleed ik me aan in een wijde broek en T-shirt.
Als ik dat aan heb kam ik simpel door mijn haar. Krul het dus niet. Dan loop ik door naar de keuken voor een ontbijtje. Ga gewoon voor twee appels. Dit is opzich wel lekker. Daarna app ik Juultje hoelaat we daar moeten zijn. Al snel reageert ze. Ze zegt dat zij er om drie uur ongeveer probeert te zijn. Als ik dat ook ben moet ik rond half twee weg.
Dan komt het pas echt bij me te binnen. Dadelijk ga ik voor heel veel mensen met Juultje prijzen weggeven en presenteren. De zenuwen beginnen dan ook op te spelen. Nu begint de ellende als je begrijpt wat ik bedoel.
Vandaag ga ik ook helemaal geen alcohol drinken. Wil sober de dag door brengen. Dus ook niet mijn zenuwen weg drinken. Ik plof op de bank neer en adem diep in. Ook weer uit. Zo probeer ik een beetje tot rust te komen. Het lukt alleen niet bepaald.
De YouTubers die genomineerd zijn voor beste YouTube channel is StukTV, Kriekel en Glowmovies. Voor de tweede categorie genaamd beste mannelijke YouTuber zijn Kalvijn, Stefan de Vries en Enzo Knol. De derde categorie is dan de beste vrouwelijke YouTuber daarvoor zijn Melanie Latooy, Jade van Vliet en Marije Zuurveld. Als vierde categorie is er beste vlogger. Hiervoor zijn Giovanni Latooy, Enzo Knol en Jeremy Frieser genomineerd. De vijfde categorie heet komedie YouTuber. Hiervoor zijn Dylan Haegens, Furtjuh en Thomas Grinsven. Voor de beste gaming YouTuber zijn Enzo Knol, Ties ganzier en Game Meneer genomineerd. de zevende categorie heet beauty YouTuber. Hiervoor zijn Beautynezz, Jade van Vliet en Marije Zuurveld voor genomineerd. Weer mijn bestie jeejjj:).... Voor de laatste categorie nieuwe YouTuber zijn Jeroen van Holland, Bibi en Nina Schotpoort genomineerd.
Nou dit gaat echt enorm moeilijk worden om alle namen goed uit te spreken. Ook heb ik enorm veel zin om Jade te zien jeejj. Hier maak ik echt geen grapje over. Met die dame ben ik echt geen vriendinnen mee. Dan als het later is besluit ik om te gaan. Ik doe simpele schoenen aan en mijn jas.
Dan ga ik. Ik heb alleen een klein tasje mee met spullen. Dan loop ik naar mijn auto. Daar zet ik een podcast op. Dit is van een meisje genaamd Lieke. Zo rijd ik weet aan naar Haarlem.
Na een hele rit kom ik aan. Op dat moment als ik uitstap zie ik Juultje aan komen rijden. Als zij haar auto heeft geparkeerd en uit is gestapt geef ik haar een knuffel. Juul heeft ook heel toevallig een joggingspak aan. Samen lopen we naar binnen. Daar worden we beide meegenomen.
Een meisje genaamd Sascha brengt ons naar de kleedkamers. Dit keer mag ik wel alleen omkleden. Ik doe mijn outfit uit en kijk naar de jurk. Hier ga ik dadelijk in staan. Voorzichtig doe ik de jurk aan. Dan loop ik op blote voeten naar Juul. Zij helpt me met de achterkant dicht maken. Dan komt Sascha mij en Juultje helpen met helemaal het jurkje goed laten zitten.
Dan loop ik naar mijn eigen ruimte om de hakken aan te doen. Ik keur mezelf nog even. Daarna loop ik naar de gang. Hier staat Lieve weer klaar om ons mee te nemen naar de make-up. Als Juultje ook klaar is lopen we achter haar aan. Lieve is allemaal dingen aan het vragen of dat we het naar ons zin hebben en er klaar voor zijn. Nou ik vertel dat ik er enorm zin in heb, maar echt zenuwachtig ben. Juultje heeft precies hetzelfde gevoel.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...