~27

1.8K 22 0
                                    

14 november, 07:38

Ik word wakker in precies het midden van het bed. Wat kruip ik naar mijn nachtkastje en pak ik mij telefoon. Vandaag moet ik om 12:10 voetballen en daarna ga ik naar Matthy toe. Vanaf daar gaan we naar mijn ouders in Eindhoven naar het feest. Snel sta ik op en loop ik naar mijn kledingkast. Ik pak er een sport outfit uit en doe het aan. Dan loop ik naar de spiegel en doe ik mijn haar in een hoge staart.

Ook doe ik een dun laagje foundation op. Daarna loop ik naar de keuken. Ik kijkt wat in de koelkast voor een ontbijtje. Na wat zoeken kies ik voor yoghurt met cruesli. Snel eet ik het op. Heb te lang getreuzeld met kleding aan doen... Het is namelijk nu al 8:42. Daarna pak ik mijn sporttas in. Daarna ga ik naar mijn auto. In de auto zet ik weer muziek op. Ik neurie mee op de liedjes die opkomen. Heb dit keer de top 40 aangezet.

Vandaag moet ik voetballen helemaal in Den Haag. Ver weg, alleen is wel chill, want dan kan ik daarna gelijk naar Rhoon. Ook heb ik mijn feest outfit al meegenomen en make-up enzo. Ben na een tijdje bij de voetbalclub. Mijn team is er al. Ben iets te laat, maar niet extreem hoor. Livy en Fien komen op me afgerend.  Ze geven me een knuffel. Dan lopen we met zen 3e naar de kleedkamer. Hier roddelen we wat bij. Ze weten ondertussen ookal dat ik een rela heb met Matthy.

Dan kleed ik me om in mijn voetbal pakje. Mijn haar doe ik in een hoge staart. Daarna maken we nog een leuke foto met zen 3. Dan lopen we naar het veld. Mijn ogen vallen dan op een blond harige jongen, Matthy! Hij is naar me toegekomen. Ik ren naar hem toe. Hij ziet me aankomen rennen en loopt van de tribune af. Als we bij elkaar zijn zegt hij:" verrassing!" Ik lach en geef hem snel een knuffel. Hier zijn gelukkig geen fans op dit moment. Dan ren ik weer terug naar mijn team. We doen dan de opwarming. Een aantal keer rennen we op en neer. Onze spieren strekken en rekken we. Ook doen we nog andere oefeningen. Dan is het tijd om te beginnen.

Ik sta in de spits, dezelfde plek als Matthy. We beginnen de wedstrijd. In de 23 minuut krijg ik de bal perfect aangespeeld door Moly. Ik ren naar voren en schiet de bal hoog.... Ja hoor goal! Iedereen rent op me af en geeft me een high five. Dan gaan we verder. De tegenstanders scoren in de 43 minuut helaas. Dan pak ik snel de bal af en ren ik naar voren. Ik kan hem perfect aan spelen voor Fien. Ja hoor ze scoort. We geven elkaar een snelle knuffel. Dan gaan we door tot de pauze. In de pauze verteld onze coach tips voor ons iedereen.

Mijn tip is om de tegenstanders af te leiden en zo beter iedereen kan aanspelen. Na de pauze starten we weer. Weer zit ik niet op de bank. Ons tempo is hoog. De tegenstanders scoren na een aantal minuten gelijk. Nu is de druk ook hoog. Als Fien de bal heeft kan ze naar mij schieten. Ik krijg de bal goed aangespeeld. Zo speel ik de bal laag in de linker hoek erin. Livy en de andere meiden geven mij een high five. Dan gaan we verder. Het is nu 2-2. Na wat overtredingen krijgt Livy de bal aangespeeld dichtbij de tegenstanders goal. Ze schopt de bal zo hard mogelijk richting het goal, alleen mist ze... De tegenstanders rennen dan als een gek naar onze goal. Ze schieten, maar wel mis! Ik neem uit en pass naar Vivian. Zij kan de bal perfect naar Fien passen. Fien speelt hem dan naar mij. Ik kan hem precies goed schieten. Ja hoor ik scoor in de laatste minuut. 3-2 is het nu. Na de minuut gaat de fluit van de scheidsrechter. De meiden en ik rennen naar de dug-out en geven elkaar een high-five dat we hebben gewonnen. Daarna lopen we naar de kleedkamer om om te kleden. Ik douche bij Matthy thuis dus kleed me snel gewoon om. Dan neem ik afscheid van ze en loop ik naar de tribune.

Daar zit Matthy nog te wachten. Als Matthy me ziet loopt hij op me af. Hij zegt:" goed gespeeld!!" Ik zeg:" dankjee!" En buig heel chic voor de grap. Hij lacht en vraagt:" moet je nog terug naar je team of kunnen we gaan?" Ik zeg:" nee heb al afscheid genomen, we kunnen gaan!" We lopen samen naar de parkeerplaats van het voetbalveldje. Helaas rijden we wel apart. Ik stap ik mijn auto en rijd achter hem aan.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu