3~

2.8K 24 2
                                    

14 augustus, 07:23

Ik word wakker in mijn eigen bed eindelijk. Vandaag moet ik naar werk. Als outfit doe ik vandaag een lange broek met een topje. Niet te kort, want ja vandaag heb ik opnames. Wanneer ik mijn kleren aan heb. Loop ik naar de spiegel om mijn make-up en haar te doen. Ik stijl mijn haar en doe het in een hoge staart.

Dan loop ik naar de keuken en maak ik ontbijt. Vandaag maak ik een smoothie van aardbeien, frambozen en banaan. Dit is zo lekker, niet normaal. Als ik het op heb pak ik mijn tas in. Daarna loop ik mijn appartement uit en doe ik alles opslot. In de lift kom ik mijn buurvrouw tegen. Ze is ontzettend aardig. Wel is ze een jaartje of 44 en heeft ze een kind. Milou heet haar dochtertje, is pas wel eens op haar. Als de lift beneden is neem ik afscheid van haar en loop ik naar de auto.

In de auto zet ik muziek op. Dit keer van Pink. Zij heeft ook geweldig mooie nummers. Ik ken er heel veel uit mijn hoofd. Na het rijden kom ik aan op het kantoor. Het is in Amsterdam, in het centrum. Als ik het kantoor binnen loop zie ik Bram zitten. Ik ren op hem af en geef hem een knuffel. We hebben een gesprek over de vakantie.

Na een aantal minuten word mijn make-up gecontroleerd. Er hoeft alleen nog poeder op wegens het licht, dan ben ik klaar. Dan loop ik naar de plek waar alles gaat gebeuren. Frank is eronder tussen ook al. We kletsen wat met zen 3e tot dat we geroepen worden door de productie. Dit is de video alleen dan met mij (Sjulie) en Bram Krikke.

Na de video gaan we met zen 3e naar de kantine. We kletsen over allerlei dingen. Het is ook gewoon echt gezellig. Na een tijdje moet ik gaan. Ik neem afscheid van de jongens en loop het gebouw uit. De reden dat ik moet gaan is omdat, ik naar een afspraak met allemaal andere influecers moet. Het is gelukkig ook in Amsterdam. Na een aantal minuten rijden ben ik eral. Ik word vriendelijk begroet door de eigenaren van het pand.

Ik word dan naar binnengeleid. Dan zie ik allemaal bekende gezichten. Gelijk komt Juultje Tieleman naar me toegelopen. We geven elkaar een knuffel en gaan op een bankje zitten. Ook zie ik Nina Warink. Ze komt op ons afgelopen en geeft ons een knuffel. Dan komt ze erbij zitten. We kletsen dan over allerlei meiden dingen. Die meiden zijn echt super lief en het is altijd gezellig met ze. Daarna worden we opgehaald dat we op de foto moeten. Gelukkig mogen we samen met zen 3e, en wordt deze foto van ons gemaakt. Gelijk zet ik hem op Instagram.

SjuliedeKemps

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

SjuliedeKemps

Bokado en 788.982 andere mensen vinden deze foto leuk

Wat heb ik jullie toch gemist @juultjeTieleman @ninaWarink ❤️

Dan gaan we naar de bar voor een cocktail. Natuurlijk wel alcohol vrij. Deze dag ik bedoeld om over onze carrières te hebben en vooral met elkaar kennis te maken. Nou wij hebben het gewoon heel gezellig. Ook geven we elkaar tips. Ik klets ook nog met veel andere mensen. Sommige zijn echt heel arrogant, terwijl ik gewoon heel sociaal ben.

Als het 17:26 ga ik, want wil absoluut niet ongezond eten. Ik neem afscheid van mijn vriendinnen en loop naar buiten. Dan loop ik naar mijn auto en stap ik in. Ondertussen zet ik ook gewoon weer muziek aan. Dit keer zing ik hard mee. Als ik in de parkeergarage aankom, parkeer ik mijn auto op mijn privé plek. Dan loop ik richting de lift. Wanneer de lift beneden is stap ik er gelijk in. Als de lift boven is loop ik gelijk weer door naar mijn appartement.

In de keuken maak ik een wrap met gerookte kip en groenten. Ik eet het op, op de bank en kijk ondertussen een film. Als de film afgelopen is, loop ik naar de badkamer. Ik besluit om snel een koude douche te nemen. Heb het namelijk super warm. Ik zeep mezelf helemaal in met Rituals, dan spoel ik alles van me af. Ook was ik mijn haar met shampoo en conditioner. Daarna droog ik me af en doe ik een korte pyjama aan. Dan pak ik mijn boek en ga ik op de stoel zitten. Ik lees tot dat het 23:46. Ik ga naar de badkamer en doe mijn skinroutine. Dan poets ik mijn tanden en mijn haar in een knot. Daarna ga ik naar bed. Ik zeg een wekker om 8:10 en leg mijn telefoon aan de oplader. Al snel val ik dan in slaap~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu