5 december, 09:20
Ik word wakker door de wekker die ik heb aangezet. Vandaag ga ik naar mijn familie in Breda. Matthy gaat ook mee. Echt super veel zin in. Stefan geloofd nog in Sinterklaas natuurlijk. Ik en Matthy hebben cadeautjes voor heel de familie gekocht. Iedereen neemt een aantal cadeautjes mee voor elkaar die we dan stiekem in zo'n Sinterklaas zak doen. Stefan mag niks door hebben natuurlijk. Heel mijn familie komt. Ik heb voor Matthy ook een cadeautje gekocht, terwijl hij dat echt niet wilde. Dan doe ik het toch juist. Ik heb voor hem een goede JBL speaker en limited edition Feyenoord pak.
Waarschijnlijk vindt hij dat wel leuk. Kan toch niet anders. Voor mannen is het altijd zo lastig om cadeautjes te kopen. Als ik een beetje wakker ben stap ik uit bed en loop ik naar de badkamer. Vandaag ben ik waarschijnlijk de laatste dag ongesteld. Gelukkig maar, ben er echt al weer klaar meer. In de badkamer stap ik als eerste de douche in. De zeep die ik gebruik is van Rituals. Na het douchen doe ik een lange spijkerbroek aan en een warme, maar wel casual trui.
Ook doe ik gelijk make-up en mijn haar. Mijn haar doe ik in een hoge staart. Daarna loop ik naar de keuken voor ontbijt. Als ontbijt neem ik vanille yoghurt met aardbei cruesli. Dit is zo lekker. Daarna ruim ik het op. Helaas moet ik dit keer het afwassen, want de vaatwasser is nog bezig.
Dan loop ik naar me slaapkamer om alle cadeautjes te pakken. Moet ze nog in pakken. Ik til de tas naar de woonkamer en pak het inpakpapier. Wel Sinterklaas inpak papier. Stefan krijgt de meeste cadeautjes natuurlijk. Toen ik nog geloofde kreeg ik ook altijd heel veel.
Als alles is ingepakt lees ik de laatste bladzijdes van mijn boek. Dan heb ik hem al uit. Vond hem wel iets minder, maar ja.
Nu heb ik eigenlijk niks meer te doen. Vandaag rijd ik met de auto naar Matthy en vanuit daar gaan we naar Breda. Vannacht blijf ik dan weer in Casa Del Huts slapen. Nu mag ik bij hun alles op stelten zetten van Matthy. De vorige keer bij mij hebben ze alles wel netjes opgeruimd dus ja. Ik besluit maar Matthy te bellen, of dat ik nu al kan komen. Hij vind het goed! Ik pak gelijk mijn tas in voor het slapen.
Dan doe ik mijn schoenen en jas aan. Ik pak mijn slaaptas en alle cadeautjes. Daarna sluit ik het huis af en ga ik naar de auto. In de auto zet ik muziek op.
~ rijd later
Na de hele rit kom ik weer aan in het Bankzitters huis. Ik parkeer mijn auto naast die van Raoul. Dan stap ik uit en til ik alle tassen op. Met mijn handen vol loop ik naar de voordeur. Robbie komt van de trap afgelopen en ziet mij. Hij maakt dan gelijk open. Robbie geeft me een knuffel. Daarna loop ik naar binnen. De tassen zet ik in de gang in het hoekje. Daarna loop ik de woonkamer in met Robbie.
Matthy zit blijkbaar nog in zijn slaapkamer. Koen geeft mij koffie. Dan zegt hij dat ik naast hem moet gaan zitten. Hij wil me iets laten zien. Ik ga gewoon naast hem zitten en kijk naar zijn telefoon. Ze hebben blijkbaar een nieuw liedje opgenomen. Het heet eenzaam. Het heeft opzich wel een leuke beat. Dan zeg ik:" je was toch laatst naar een meisje?" Hij zegt:" klopt alleen die heeft me toch laten vallen.." Ik zeg:" achh nee!"
Als ik mijn koffie op heb loop ik naar Matthy's kamer. Ik open zachtjes de deur, want misschien is hij wel aan het opnemen. Inderdaad was hij aan het opnemen. Wel ziet hij me binnenkomen. Dan loop ik naar het bed, wel uit het zichtbaar van het camera. Ik ga op bed liggen en kijk wat op mijn telefoon. Dan zie ik in de hoek van de kamer de stapel cadeautjes liggen. Allemaal namen staan er op. Ook zie ik een paar cadeautjes met mijn naam liggen. Terwijl we hadden afgesproken dat we helemaal geen cadeautjes voor elkaar gingen komen. Ik bedoel ik ben 12 december jarig.
Na een halfuurtje is Matthy klaar met opnemen. Hij zet zijn camera uit en komt bij me liggen. Dan geeft hij me snel een kusje. Matthy vraagt:" was je er al lang?" Ik zeg:" best wel, eerst had Koen jullie nieuwe liedje laten luisteren." Hij zegt:" sorryy!" Ik zeg:" euy maakt niks uit!" Dan belt mijn tante, Sanne. Die van Stefan.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...