53~

1.4K 11 0
                                    

26 december, 10:12

Ik word wakker helemaal in de warme armen van Matthy. Hij ligt een beetje op zijn telefoon te kijken. Ik zeg dan:" morgen!" en kruip weg uit zijn armen. Hij trekt me terug en legt zijn telefoon weg. Ik ga helemaal in hem liggen en geef hem een kusje.

In zijn armen geniet ik van zijn bijzijn. Dit is zo lekker als je bijna nooit bij elkaar bent. Nu meer dan een week. Dat is gewoon echt leuk. Hier moeten we ook gebruik van maken.

Na een half uurtje staan we op en doen we kleding aan. Ik ga voor een spijkerbroek en warme trui met kerstsokken. Daarna kam ik door mijn haar. Als we beide klaar zijn lopen we naar de woonkamer.

Alleen Milo en Koen zitten beneden. Ik zeg Goedemorgenn tegen ze en loop naar de keuken voor een kop koffie. Dan vraag ik aan Matthy:" moet ik de oven aanzetten voor worstenbroodjes?" Matthy vraagt aan de andere jongens of dat zij al willen. Ze vinden het goed, dus zet ik de oven aan.

Nu wachten tot die op temperatuur is. Koen zet op de Google homes een good morning muziekje op als teken dat ze naar beneden moeten komen.

Ik plof daarna op de stoel aan de eettafel. Matthy gaat tegenover mij zitten en gaat met zijn voeten over de mijne. Heet ook wel voetje vrijen haha. Dan hebben Matthy en ik het over wat we willen gaan doen.

Ik wil graag schaatsennn, alleen Matthy weet het nog niet. Ik probeer allemaal argumenten te bedenken, waarom het leuk is. Hij denkt er nog over na zegt hij. Flauww! Zeg ik best vaak tegen hem. Milo zegt tegen hem dat hij zich niet zo erg moet aanstellen, terwijl Koen zegt dat het echt gayy is voor hem. Niet dat dat erg is:)

Na wat overleg tussen ons, vind hij het toch goedd! Dus gaan we gezellig samenn. Heeft hier de vrouw dus wel de broek aan in een relatie. Vooral bij een jongen die best een grote mond heeft in de wereld. Dames onthoud dit! Jongens hebben een grote mond tot dat ze een vriendin hebben.

Langzaam komt iedereen naar beneden die nog boven lag. Jamie en Robbie zijn als eerste. Dan gaat precies ook het piepje dat de oven warm is. Ik leg dan de worstenbroodjes in de oven. Als Robbie de worstenbroodjes ziet gaat hij echt met het Brabantse accent praten.

Ik begin dan te testen of dat hij echt Brabants is. Tuurlijk weet ik dat alleen of dat hij echt Brabants kan verstaan. Ik kan namelijk perfect Brabants plat praten. Met echt andere woorden. Ik zeg tegen hem:" die vent die spoort nie!" Hij vraagt:" moet ik dit goed zeggen?" Ik knik. Hij zegt:" die kerel is niet goed bij zijn verstand." Ik geef hem een high five.

Jamie wist dat gelukkig ook. Deze zin was dan nog een makkelijke. Robbie vraagt of dat ik er nog een weet. In bedenk er even snel een. Dan komt deze gelijk bij me op. Ik zeg:" Lig nie zo te muiken!" Hij heeft geen idee. Jamie wel! Ze zegt:" lig niet zo te klieren of plagen?" Ik zeg:" ja jaa goedzoo!" Ik geef haar gelijk een high five.

Dan wachten tot de worstenbroodjes klaar zijn. Tijdens het wachten hang ik tegen het aanrecht aan en kijk ik door mijn appjes. Vandaag moet ik even Veed bellen. Ik besluit dat maar gelijk te doen en loop even naar de slaapkamer van Matthy.

Ik typ het nummer in en bel degene. Ze neemt gelijk op. Aan het gesprek merk ik dat ze me echt willen. Dat vind ik wel echt helemaal top. Ik vertel het ze ook dat ik het enorm leuk lijkt. De vrouw verteld me ook wat informatie over wat ik aan moet en wanneer ik moet oefenen en waar.

Ze gaat dit ook nog naar mijn doormailen. De Ceremonie zal plaatsvinden op 30 Januari. Dan is net SLAMWEEKS opgenomen dus is eigenlijk echt perfect voor mij. Als de mevrouw klaar is met praten hang ik op.

Gelijk loop ik weer terug naar de keuken. Matthy vraagt met een duimpje hoe het ging. Tuurlijk steek ik hem omhoog. Dan zijn ook eens de worstenbroodjes al klaar. Met pannenlappen haal ik ze uit de oven en leg ik ze op de groot bord. Die til ik Daan naar de eettafel.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu