30 Augustus, 04:28
Ik word wakker doordat mijn zusje op me rug tikt. Wat heb ik weinig geslapen Jezus. Dan loop ik naar de badkamer zodat ik me kan omkleden. Ook doe ik snel me haar. Als kleding heb ik gewoon een simpel sportbroekje met T-shirt aan.
Dan ga ik naar beneden. Als iedereen klaar is gaan we in de auto zitten. Ik zit links achterin, mijn zusje in het midden en Sam ernaast. Dit word een lange reis. Wanneer mijn ouders alles op slot hebben gemaakt rijd mijn vader aan. Het is 15 uur en 36 minuten rijden en het is nu 05:10. We zijn der dus ook pas als het 20:36 is. Ik heb een nekkussen mee genomen zodat ik kan slapen in de auto. Gelukkig val ik ook snel in slaap.
~tijdje later
Het is nu 10:24 gelukkig heb ik nog wat kunnen slapen. Mijn broer en zus liggen nog in dromenland, netzo als mijn moeder. Ik pak mijn telefoon en oortjes erbij. Ik besluit om een video van Matthy te kijken. Een of andere video over voetbal, maar boeie. Als de video afgelopen is kijk ik er een van Nina. Die vlogs zijn altijd zo leuk met haar en Kel.
Na een aantal video's gekeken te hebben besluit ik om een film op te zetten. Daarna is het nog pas 12:56. Het duurt altijd zo lang, wanneer je ergens zoveel zin in hebt.
Ik besluit dan om een keer op tiktok te gaan. Benieuwd ofdat ik er spijt van ga krijgen. Als eerste maak ik een account aan. Mijn naam word Sjulieex benieuwd hoeveel volgers ik binnen een dag ga krijgen zonder een video aan te maken. Dan besluit ik gewoon door de for you lijst te scrollen. Na een tijdje zie ik Bankzitters tiktoks van de fans. En inderdaad ze simpen ook enorm om hem. Ik lach er stiekem wel om, maar snap dat hij het vervelend vind. Dan scroll ik verder door mijn fy. En ja hoor daar komen de tiktoks over mij. Vooral foto's die gemaakt zijn van mij, die ik niet eens wist dat die bestonden.
Maar ja, als ze me voor de verder rest met rust laten vind ik het prima. Dan zoek ik de Bankzitters accounts op. Ja hoor ze hebben ook tiktok. Alleen nog niks op geplaatst. Dan besluit ik om Nina Warink en andere meiden op te zoeken en de te volgen. Na een tijdje besluit ik toch over te gaan op Instagram. Ik besluit om een foto te plaatsen die ik al ooit had gemaakt.
Matthy en 892.928 andere vinden deze foto leukNog 1 dagg en dann maak ik de winnaar bekend! Meld je nog snel aan als je wilt, love you al! x
Reacties:
NinaWarink: knappiee
JuultjeTieleman: 😍😍
NinaHatty: besteee
Sophieekls: 🤍
+345Wat houd ik toch van die meiden, het is altijd gezellig met ze. Dan word ik opeens geappt door Matthy. Hij wenst me veel plezier op vakantie, ahww dat hij dat gewoon onthoud.
Ik app hem terug. We hebben nog een aantal minuten tot dat hij een video moet gaan opnemen. Ik app als laatste: success Matt❤️, hij reageert: dankje en jij veel plezier 💞. Wajow er komen hartjes om de hoek kijken.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...