2 Oktober, 06:37
Ik word wakker in mijn eigen appartement. Vandaag moet ik weer naar het werk. Dit keer hebben we statements opnames. Dat is dan wel weer leuk. Dit keer komt Koen van de Bankzitters. Daarna ga ik met hem mee naar huis voor Matthy. Wanneer ik wakker genoeg ben stap ik uit bed. Alleen Nina Warink weet van de relatie af, ik denk de vrienden van Matthy ook wel. Ik bedoel maar ze wonen samen en dat hun het weten maakt me helemaal niet uit.
Ik loop naar mijn kledingkast en pak er een lange spijkerbroek en trui uit. Mijn haar krul ik helemaal. Zo laat ik me haren vallen over mijn schouders. Leuke outfit vind ik zelf. Ook doe ik make-up op. Ook pak ik een logeertas in, want morgen is het vrijdag en betekend vrij! Blijf vandaag ook weer logeren bij Matthy! Als ik klaar ben loop ik naar de keuken voor ontbijt. Ik eet rozijnen met appel in yoghurt. Heerlijk vind ik het. Als het 7:46 is loop ik men appartement uit en sluit ik het af. Dit keer brengt Bram me weer eens naar werk. Ik de lift word ik herkent door een jongen. Hij is fan en vraagt om een foto. Tuurlijk doe ik het.
Als de lift beneden is loop ik naar de auto van Bram die er al staat. Dan maak ik de deur open en ga erin zitten. Bram verteld over de dingen die hij heeft voorbereid voor Koen. Daarna zegt hij dit:" Jack onze producer heeft gezorgd dat iedere Bankzitter zo'n statements video krijgt! Hierna is Matthyas aan de beurt!" In mezelf lach ik helemaal want Bram weer niet dat ik een vriendje heb en dat hij het is. Ik zeg dat ik het een leuk idee vind.
Wanneer we op kantoor zijn loop ik naar mijn bureau. Ik lees in de vragen die gesteld gaan worden. Als Koen aankomt rijden loop ik naar de ingang met Bram. Koen ziet ons en loopt naar ons toe. Ik geef hem dan gelijk een knuffel. Wel voel ik de ogen van Bram branden op mijn rug. Hij weet dat ik me vaak niet op me gemak voel bij jongens dus ja dit is dan best raar. Gelukkig gaat het er wel steeds beter mee. Maar de jongens althans de Bankzitters raar ik allemaal wel goed bevriend mee. Vooral Robbie.
Dan lopen we door naar de studio. Koen word helemaal in de make-up gezet, want anders is hij te wit voor op camera. Ik lach erom. Bij mij valt het wel mee hoe erg ik in de make-up moet. Wanneer iedereen klaar is start de uitzending. Dit is de video alleen dan met mij en Bram.
Wanneer we klaar zijn loop ik even met Koen alleen naar mijn kantoor. Ik zeg:" koen haal je me op om 4 uur?" Hij zegt:" doe ik!" Dan loopt hij weg. Ik ga achter mijn bureau zitten en dingen regelen voor het nieuwe programma die we gaan maken. Ik zit er ook in. Ze willen gaan opnemen in Januari. Dus dat duurt nog wel een tijdje. Wel moeten er ideeën gaan komen. Ik mag ze wel bedenken alleen krijg niet te horen welke ze gaan doen, want anders is dat niet eerlijk met de andere deelnemers.
Na wat gewerkt te hebben loop ik naar de kantine voor iets te eten. Daar zie ik ook gelijk Finn staan, de baas. Hij komt op me af en zegt:" Hallo! Hoe gaat het?" Wtf hij is nooit zo beleefd maar oké. Ik zeg:" goed hoor! Met u?" Hij zegt:" ook hoor!! Druk bezig met het programma." Ik knik lief en haal dan een koffie bekertje uit het apparaat. Na nog wat verschrikkelijke gesprekken met de baas ga ik zitten aan een tafeltje.
Een medewerkster komt dan naast me zitten. We kletsen wat tegen elkaar. Ze verteld alles over haar leven. Ik luister lief naar haar. Daarna is het weer tijd voor me om te werken. Dit keer mag ik naar de radio hal. Bram en ik mogen gaan uitzenden. Dit keer liedjes.
Als we klaar zijn met alles opzetten beginnen we. We zetten allemaal bekende liedjes op die mensen naar ons toe sturen. Ook maken we wat flauwe grapjes. Als het 10 voor 4 is sluit Bram de show af, want we zijn uit. Bram vraagt:' moet ik je thuis af zetten?" Ik zeg:" nee Bram dankjewell maar iemand anders brengt me weg!" Ik loop dan naar mijn kantoor voor mijn tas. Daarna ga ik naar de uitgang waar Koen me op staat te wachten.
Ik loop naar zijn auto en stap ik. Onderweg kletsen we enorm veel over Matthy. Hij verteld ook dat hij het alleen maar heeft over mij, hoe schattig.
~ tijdje later
Als we aankomen op het erf stappen we de auto uit. Dan maakt Koen de voordeur open. Ik doe mijn jas uit en hang hem aan de kapstok. Daarna loop ik met Koen de woonkamer in.
Daar zie ik Matt dan zitten. Hij staat gelijk op en geeft me een kusje. Dan ga ik bij de rest op de bank zitten. Ook Matthy natuurlijk. Koen zegt:" Matt die vriendin van je kan echt niet stoppen met praten!" Iedereen lacht erom, ik ook. Dan besluiten we een film te kijken. Ook bestellen we eten namelijk sushi. Ik zit naast Matthy op de bank. Hij kriebelt in mijn haren. Als de film op de helft is gaat de bel. Koen staat op en loopt naar de voordeur.
Ondertussen pak ik voor iedereen wat te drinken. Dan komt Koen met een hele bak sushi binnen. Hij zet het op tafel neer. Iedereen pakt 2 stokjes en begint. Ik kom weer eens klunzig over. Matthy en Robbie lachen me ook uit. Wanneer ik 8 sushi rolletjes heb gepakt zit ik helemaal vol. De jongens gaan nog door met eten. Na het eten kijken we de film verder. Ik lig helemaal tegen Matthy aan. Tijdens de film plaag ik hem door in zen zij te kietelen.
~ tijdje later
Wanneer de film is afgelopen gaan sommige jongens voor hun kanaal filmen. Alleen ik en Matthy zijn nog beneden. Na wat discussie besluiten we om naar zijn kamer te gaan. Daar doet Matthy opeens de deur opslot. Ik lach erom, omdat ik weet wat hij wil. Gelijk loop ik naar hem toe en begin ik te zoenen. Hij zoent natuurlijk terug.
Dan voel ik dat hij zijn handen onder mijn billen legt en tilt hij me op. Hij loopt richting het bed en laat me vallen. Dan begint hij me te zoenen. Ik zoen terug. Dan begint hij zijn T-shirt uit te doen. Hij vraagt dan:" wil je het wel?" Ik knik ja. Matthy doet zijn T-shirt helemaal uit, daarna trekt hij aan die van mij.
Matthy gaat op me liggen en trekt mijn broek uit. Dan friemel ik een beetje aan de zijne. Matthy doet dan zijn broek helemaal uit. Nu hebben we alleen nog ons ondergoed aan. Ik ga op hem zitten en begin hem intiem te zoenen. We willen elkaar... Dan begin ik hem nekkusjes te geven. Hij pakt mijn heupen en gaat boven mij liggen. Dan pakt hij uit zijn nachtkastje een condoom. Ik zeg:" wow jij bent voorbereid!" Hij lacht erom en doet hem om. Dan doe ik mijn slipje uit.
Hij vraagt nog lief:" Gaan we verder?" Ik zeg:" ik vind het goed!" Dan stopt hij zijn gedeelte in de mijne. Hij begint rustig te bewegen. Daarna voert hij de snelheid iets op. Ik kreun een beetje. Met zijn handen pakt hij mijn polsen. Ik knijp dan in zijn handen. Dan gaat hij iets rustiger.
Matthy haalt zijn gedeelte weer uit me. Dan gaat hij uitgeput op bed liggen. Ik leg mijn lippen weer op de zijne en ga op hem zitten. Hij begint me ook weer te tongen. Ik denk nu pas dat ik ontmaagd ben door hem. Daarna ga ik naast hem liggen. Hij legt zijn armen om me heen.
Ik leg mijn hoofd op zijn borst. We ademen gelijkertijd. Hij zegt:" je was geweldig Sjuul!" Ik zeg:" Moet jij zeggen Matthy!" Hij wist niks van dat ik maagd was ofzo. Ik vraag:" zouden de andere jongens dit gehoord hebben?" Hij zegt:" waarschijnlijk niet maak je er maar geen zorgen om oké?" Ik knik en ga weer rustig op hem liggen.
Na een aantal minuten val ik al in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...