38~

1.7K 14 0
                                    

7 december, 06:30

Ik word wekker van de verschrikkelijke wekker. Vandaag moet ik weer werken. Nou ja ik en Charlotte gaan meubels shoppen. Dat is dan wel weer leuk. Als ik een beetje wakker ben stap ik uit bed. De outfit die ik aan doe is een broek met een T-shirt en een vest. De make-up die ik op is gewoon lichtjes. Alleen dat je de puisten niet kan zien van de pepernoten die ik op heb. Mijn haar doe ik in een hoge staart. Dit keer doe ik ook sieraden in. Van zo'n rondjes oorbellen en de ketting die Matthy mij heeft gegeven.

Daarna maak ik wat ontbijt voor mezelf. Dit keer een boterham met kaas. Beetje meme wel, maar ja. Als ik dat op heb, pak ik mijn tas. Ik doe mijn schoenen en jas aan. Daarna ga ik naar mijn auto.

In de auto bel ik met Charlotte. We hebben het erover waar we gaan afspreken. Als eerste gaan we naar de IKEA. Na het bellen zet ik maar muziek op. Dit keer Niks en Leuk van Antoon. Dit is zijn nieuwste nummer.

Dan als ik bij de IKEA aankom stap ik al uit de auto. Op dat moment komt Charlotte ook aanrijden. Als ze is uitgestapt geven we elkaar een knuffel. Daarna lopen we samen naar binnen. Ons kantoor hebben we de muren licht groen en licht blauw laten verven. We hebben 4 duizend euro gekregen om ons kantoor in te richten. De kleur patroon die we willen je lichtbruin hout. Ook gaan we voor veel nepplantjes. Als we binnen zijn lopen we als eerste naar het kasten gedeelte.

We zien 3 lichtbruine kasten die bij elkaar horen. Ze zijn wel echt leuk. Het zijn van die kasten waar laadjes en ook lege vakken in zitten om dingen in te zetten. Na wat overleg besluiten we om die nummers op te schrijven, zodat we die kunnen kopen. Daarna lopen we naar het bureau gedeelte. We willen onze bureau het liefste ook de zelfde kleur of wit.

Ja hoor ze hebben een kast met lichtbruine blad en witte laadjes. Ik ben al helemaal verliefd. Charlotte vind ik hem ook super mooi. We besluiten er 2 van op te schrijven. Hierna lopen we naar de accessoires afdeling. Hier zoeken we allemaal dingen uit. Lampen, muismatten in de kleur lichtblauw, foto houders in wit, kleed wit, pennen houders, schilderijen en veel kamerplanten. Echt superleuke dingen hebben we uitgekozen.

Als we in het dozen gedeelte lopen, gaan we naar de medewerkers voor de kasten en bureau. Ook hebben we 2 bureau stoelen uitgekozen. Deze zijn de kleur wit. Als we alles hebben besteld en gekocht lopen we terug naar de auto. De meubels gaan bezorgt worden bij het kantoor.

Charlotte en ik rijden dan beide apart naar het slam kantoor. In de auto luister ik muziek. Het is nu 12:22 dus lunch tijd. Als we op het kantoor zijn lopen we gelijk naar de kantine voor iets te eten. Ik bestel een broodje kip. Charlotte neemt een tosti ham kaas. Aan tafel hebben we het over haar studie. Zij verteld over hoe ze op kamers woont en die dure studie prijs.

Dan loop ik met alle accessoires naar het nieuwe kantoor. De muren zijn al klaar en zijn prachtig geverfd. Ook is de vloer al klaar. Dat is precies dezelfde lichte bruine kleur als de grote meubels.

De tas zet ik neer. Nu moeten we wachten tot dat alle meubels hier gebracht zijn. Dit gebeurd als ik jarig ben. Dan ben ik niet op werk. Ik vind dat een voordeel, omdat ik dan niet alles in elkaar hoef te zetten. Charlotte heeft het ook goed voor elkaar. Zij moet naar school, dus hoeft ze het ook niet te doen. We hebben Bram geregeld daarvoor.

Ik loop dan naar mijn oude kantoor. Hier pak ik alle spullen en til ik die naar mijn nieuwe ruimte. Charlotte helpt me wel mee, gelukkig maar. Voor mijn eigen sociale media account worden er dadelijk foto's van mezelf gemaakt in de studio's. Charlotte gaat helpen, maar ook komt er een echte fotograaf langs.

Ik loop naar de studio met Charlotte in het pand. Dan wordt mijn make-up helemaal bij gewerkt. Zelf heb ik dit keer een outfit meegenomen die ik wilde voor de foto. Als ik die aan heb, word mijn make-up gedaan. Charlotte maakt alvast de achtergrond klaar.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu