13 augustus, 07:01
De wekker gaat weer af, voor de derde keer vannacht. Ik pak haar op uit het wiegje en leg haar voorzichtig op men borst. Elise zoekt er naar en als ze het heeft gevonden begint ze met drinken.
Matthy ligt naast me nog heerlijk te slapen. De kraamweek is ondertussen afgelopen. Nu dus heerlijk alleen met men mannetje en met men prachtige dochtertje.
Ze is op dit moment 2 weken en 1 dag. Je merkt al wel kleine veranderingen. Ze huilt meer, maar dat geeft vaak als tegen dat ze tegen mij of Matthy wil aanliggen. Echt super schattig eigenlijk. Met mezelf gaat het ook al wel iets beter! Het is een stuk minder gevoelig daaronder. Bloeden is ook wel minder. Mijn borsten zijn wel zo veel gevoeliger!! Maar ja dat is wel logisch denk ik!
Matthy is ook helemaal verlieft op haar. Dit is zo schattig die twee samen. Ik weet dat hij dolgraag vader wilde worden, maar zie je ook aan hem dat hij het zo leuk vind! Elise vindt hem ook leuk! Echt zo schattig die twee! Om van te smelten en dat meen ik.
Als ze klaar is met drinken leg ik haar weer weg in der wiegje. Ik kruip weer onder de dunne dekens. Dan schrik ik van Matthy die zich zelf uitrekt in zen slaap. Hij slaat me perongelijk op men gezicht. Maar ook niet zachtjes ofzo. Uit reflexie zit ik recht op en leg ik men hand op men oog. Daar heeft hij perongelijk geslagen.
Matthy heeft niks door en slaapt gewoon door. Voor me gevoel begint het blauw te worden. Ik moet lachen van mezelf en sta op en loop naar boven, naar de badkamer. Als ik daar sta, zie ik dat het al best rood is. Ik pak een washandje en houd die onder water. Dan leg ik die op men kop. Ik ben helemaal brak voor men gevoel, helemaal kapot door vermoeidheid.
Mezelf zie ik me in de spiegel met enorme wallen. Ik kan mezelf weer eens niet uitstaan. Echt enorm slecht weer ahha. Als ik het doekje van men wang af haal, zie ik dat het al blauw aan het worden is. Ik lach en zeg in de spiegel:" bedankt Matthy." Ik loop dan maar naar beneden met het washandje en ga in bed liggen.
Ik lig van Matthy vandaag, omdat ik gewoon niet nog een hand ik men gezicht wil. Plus het is gewoon enorm warm. Zo ga ik echt aan het randje liggen en doe ik weer men oogjes dicht. Na een tijd val ik in slaap.
Twee uurtjes later, word ik wakker geschut door Matthy. Ik kreun wat en vraag met een slaperige stem:" wat is er?" Hij zegt:" je oog is blauw, wat is er gebeurd?" Ik zeg nog steeds slaperig, ben echt niet wakker:" je was jezelf aan het uitrekken en gaf me een knal." Matthy zegt op zijn hurken tegen me naast het bed:" nee meen je? Had me wakker gemaakt en sorryy!" Ik lach en zeg:" maakt niet uit en jij lag weer lekker te slapen."
Matthy geeft me dan een kusje en zegt dan:" ik neem Elise mee naar beneden, dus kan jij nog heerlijk slapen oké?" Ik knik en doe men oogjes weer dicht." Ik hoor Matthy Elise pakken en zo weer naar beneden.
Al snel val ik weer heerlijk in slaap, met in men gedachten dat ik over een uurtje weer borstvoeding moet geven. Na een uur gaat de wekker en sta ik op uit bed. Uit de kledingkast pak ik dan een rokje en topje. Deze outfits gaan niet stoppen, ook al ben ik moeder.
Snel haal ik nog een kam door men haar. Hierna doe ik het in een knot. Zo loop ik naar beneden. Matthy zit met Elise op schoot te bellen met de andere Bankzitters. Ik ga tegenover hem zitten, zodat ik niet op beeld kom.
Ik pak men telefoon en app Matthy:" kan je me Elise aangeven, ze moet drinken?" Hij leest het gelijk en zet zen microfoon en camera uit. Matthy zegt lachend:" je had het ook gewoon kunnen vragen haha." Ik lach en zeg:" ja ma, niet iedereen hoeft dit te weten."
Hij knikt en geeft me Elise aan. Ik loop met haar naar de bank en doe de gordijnen dicht. Zo geef ik haar dan borstvoeding op de bank. Ze kan het al snel vinden en begint met drinken.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...