13 mei, 11:00
Ik word wakker van de wekker die ik op men telefoon heb gezet. Gelijk ga ik met mijn hand naar toe en stop ik hem. Naast me hoor ik Matthy lachen om wat ik doe. Ik duwde gelijk het kussen in men gezicht.
Vandaag is de finale van het Eurovision songfestival. Alle liedjes zijn geweest behalve de vijf die hebben betaald. Die uitzendingen zijn wel goed gegaan! Daar ben ik enorm blij mee. Alleen vandaag komt het echte werk. Dan voel ik als ik het kussen van me hoofd heb weg gedaan Matthy met zijn hand over men been wrijven. Dan zegt hij:" schat ik denk dat je eruit moet!" Ik zeg:" ja i know:(."
Ik ben kapot, door de zenuwen bijna niet geslapen. Dan kruip ik nog even tegen tegen hem aan. Hij gaat met zijn hand door men haar heen. Matthy merkt dat ik vol met stress zit. Wat denk ik ook wel logisch is.
Maar goed na een tijdje moet ik er echt uit. Matthy staat ook op en doet zijn haar op de badkamer. Dan doe ik mijn kleren aan. Gewoon een spijkerbroek met T-shirt. Dadelijk word ik toch nog duizend keer omgekleed.
Zo kam ik een beetje door men haar. Daarna als Matthy ook helemaal is omgekleed lopen we naar beneden voor het ontbijt. Bij de lift komen we Jan tegen. Matthy en Jan schudden elkaar de hand. Dan zegt hij tegen Matthy:" je hebt het goed getroffen met haar." Matthy lacht en zegt:" dat weet ik wel zeker!" Je moet je voorstellen dat ik er naast sta!
Dan mogen we in de lift. We zijn snel beneden, en scheiden onze wegen. Met Matt loop ik naar een tafeltje waar we kunnen zitten. Dan kijk ik op de kaart wat ik wil hebben. Ik besluit om even gebied energie voor vandaag de geven voor roerei met spek. Matthy gaat voor een simpele tosti.
Nou goed als we hebben besteld eten we het op tijdens dat we kletsen. Heb dus geregeld dat Matthy de hele dag met mee kan voor 'emotionele support'. Ik wil gewoon dat hij bij me is. Wat denk wel logisch is. Ben gewoon een influencer die werkt bij de radio en een beetje kan zingen. Ben niet een popster ofzo. Best bijzonder dus dat ik dit mag doen.
Als we het op hebben is het tijd voor me dat we gaan. We hoeven niet te bepalen door dat ik hier ben. Zo lopen we gelijk door naar de taxi die al klaar staat voor mij, Edsilla, Jan en nu ook Matthy.
In de taxi kletsen we een beetje over dingen. Althans hoeveel zin we er in hebben. Kijk dat heb ik ook, maar ben toch wel nerveus. Als we er zijn stappen we uit en lopen we door de drukte naar de ingang. Er worden allemaal onze namen geroepen, maar wij moeten dit gewoon negeren.
Als we binnen zijn lopen we gelijk door naar onze eigen kleedruimtes. Matthy en ik lopen samen in die van mij. Hier laat ik de outfits zien die ik aan moet vanavond. Bij twee zie ik er iets sexyer uit, maar goed dat is ook wel de bedoeling. Na een tijdje komt er iemand binnen voor de oufit die ik aan moet doen. Zo kleed ik me uit bij bijzijn van haar en Matthy. Niet dat ik dat erg vind.
Maar goed dan krijg ik de jumpsuit aan die ik aan moet hebben tijdens een van de liedjes die ik moet zingen. Hier voel ik me wel echt goed in. Als zij weer weg is, om iemand anders te halen zegt Matthy:" je ziet er wel echt prachtig uit!" Ik lach en zeg:" dankje schat!" Dan geeft hij me een kusje op men wang.
Zo komt gelijk al weer de visagiste voor make-up. Ik ga in de stoel zitten en laat me vol kliederen. Niet echt maarr goed. Als dat is gedaan, gaan we het liedje oefenen. Zo loop ik mee met iemand van leiding naar het podium. Jan Smit neemt Matthy mee naar boven waar we kijken of dat alles goed is.
Bij het podium zie ik Adam al klaar staan. Ik geef hem een korte knuffel. Dan krijg ik een microfoontje op men wang. Ik moet dus een liedje solo zingen, daarna komt Adam met mij het volgende lied zingen. Zit dus best wel een hoge druk op me.
Als ik het teken krijg om te gaan loop ik het podium op. Zo begint de muziek en begin ik met zingen. Moet beginnen bij camera een en daar diep in kijken.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...