141~

767 10 6
                                    

28 juli, 10:29

Ik word wakker in dit heerlijke zachte bed, alleen... Dit is weer een van de eerste nachten dat ik echt door heb kunnen slapen. Wel moet ik nu enorm nodig plassen. Zo loop ik naar boven, naar de badkamer om men blaasje te legen. Als ik dit heb gedaan, loop ik weet naar beneden naar de slaapkamer. Uit de kast pak ik een rokje en een T-shirtje. Snel kam ik door men haar.

Hierna loop ik naar beneden. Matthy is aan het werk op zen laptop aan de eettafel. Als hij me hoort binnen komen zegt hij:" goedemorgen schat." Ik zeg:" hee! Al lang aan het werk?" Hij knikt en zegt:" vannacht goed geslapen?" Ik zeg op een hele blije toon:" jaja niet wakker geworden." Hij lacht en is blij voor me.

Ik pak dan een stuk appel en eet dit op met een glas water. Zo loop ik naar de bank en werk ik men Social bij. Wat ook nog steeds belangrijk is. Vandaag heb ik het nog druk. Ik moet de oefeningen doen voor men bekken, de was, stofzuigen en nog allerlei andere taken! Het huis moet gewoon netjes zijn, voor dat het meisje...

Matthy zegt dat hij dit allemaal wilt doen voor me, alleen ik wil het gewoon zelf doen zodat ik bezig ben. Ben echt niet eigenwijs ofzo, hoe komen Matthy en men ouders daarbij haha.

Nou goed ik sta dan op om te beginnen met de was. Matthy biedt zich aan om te helpen, maar ik zeg dat het niet hoeft. Zo loop ik naar zolder en begin ik met de schone was eruit te halen en het te strijken. Zo vouw ik alles op. Dit vind ik echt niet zo heel erg om te doen.

Dan loop ik naar de badkamer en gooi ik de was in de wasmand die ik dan weer naar het washok meeneem. Dit doe ik in de wasmachine en laat ik draaien. Ik loop dan met de wasmand voorzichtig naar de slaapkamer dus de trap af. Dan leg ik alles in de kast.

Ik pak uit de slaapkamer dan men oortjes om muziek aan te zetten. Ga voor het liedje Olivia. Zet de playlist van Antoon aan. Zijn genoeg leuke liedjes. Ik maak dan het bed van mij en Matthy op. Dit gedaan loop ik naar beneden om even bij te komen. Je kan het dus gewoon in stapjes te doen.

Ik plof op de bank en kom een beetje bij. Het is natuurlijk ook enorm warm in huis. Is ook niet gek. Het is midden zomer. Dan als ik wil opstaan voel ik opeens iets raars in men buik. Als een klein steekje ofzo die zich aanhoud voor een aantal seconden. Matthy vraagt dan ook gelijk wat er is. Ik doe men oortjes uit en beschrijf wat ik voelde. Hij vraagt dan:" kan het een beginnende wee zijn?" Ik zeg:" umhh geen idee.." Matthy zegt:" als je er nog eentje krijgt time ze en kijken we of dat het weeën worden, dan bel ik aan bij Sara." Ik knik en doe men oortjes in.

Ik loop naar boven en pak de stofzuiger. Hiermee ga ik boven over de grond. Na een aantal minuten, geen kramp gevoel. Niks aan de hand dus. Loos alarm denk ik in mezelf. Net was ik wel echt geschrokken. Bedoel dan betekent het dat ik vandaag moet bevallen. Niet dat ik men meisje niet wil zien, alleen het proces is eng en pijnlijk.

Als ik heel de verdieping heb stofgezogen zet ik de stofzuiger terug. Wanneer ik dat die voel ik weer zo'n klein krampje. Ik pak men telefoon en het duurt maar 10 seconden. Je kan het dus geen wee noemen. Misschien zijn het oefen weeën? Bedoel over 4 dagen zou men uitgerekende datum zijn. Het is niet gek ofzo. Ben momenteel 38 weken en 3 dagen.

Ik loop naar beneden en zeg tegen Matthy:" umhh ik kreeg er weer eentje van tien seconden dit keer." Matthy zegt:" ok.. umhh ik zou nu even gaan ontspannen en time ze elke keer en als ze regelmatig worden zijn het dus echte weeën en anders is dit gewoon een oefening van je lichaam." Hij doet gelijk zen laptop dicht en geeft me dan een kusje op zen mond.

Ik begin me toch nerveus te voelen. Misschien is dit voor niks en anders lig ik over een aantal uur in het ziekenhuis. Kan hier helemaal niks mee. Ik ga op de bank liggen en zet de tv aan. Na eventjes zoeken zet ik de video van Dee op van van de week. Dit kijk ik rustig, duurt 40 minuten en dan kan ik op mezelf letten. Na ongeveer een kwartiertje krijg ik weer zo'n klein steekje. Ik pak men telefoon en time hem. Deze keer 13 seconden. Dit zeg ik gelijk tegen Matthy die gewoon aan het werk is.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu