8 december, 00:12
Ik word weer wakker van Matthy en Raoul die elkaar een knuffel geven. Wel blijf ik gewoon liggen hoe dat ik lig. Daarna zeg ik:" doeii Roel." Hij zegt:" eyy doeii Sjuul!" Dan gaat de deur dicht. Matthy zegt:" sorry dat we je hebben wakker gemaakt. Ik zeg:" maakt niet uitt! Kom je bij me liggen?" Matthy knikt en komt op het bed zitten. Ik haal de dekens van me af zodat hij er ook onder kan liggen. Ik zeg dan:" ik voel me al wel iets beter." Matthy zegt:" ahh fijn voor je!" Daarna kruip ik helemaal tegen hem aan. We hebben beide een pyjama aan. Voordat ik het weer lig ik al weer in dromen land.
~ tijd later
Ik word ik wakker in het ziekenhuis. Als ik om me heen kijk zie ik Matthy achter zijn laptop zitten. Ik zeg:" hee Matt!" Hij zegt:" hee Sjuul hoe gaat het?" Ik zeg:" voel me al een stuk beter! Hoelaat is het?" Hij zegt:" net 4 uur 's middags." Ik kijk hem geschrokken aan. Heb ik nou echt 16 uur geslapen! Ach ja ik voel me nu al een stuk beter. Dan zegt Matthy:" zal ik de dokter halen dat je wakker bent?" Ik knik. Daarna loopt hij naar de gang.
Best wel lief dat hij heel de dag hier is gebleven op dit kleine kamertje voor mij. Al snel komt er weer iemand binnengelopen. Dit keer is het dr. Deens. Hij zegt:" hoe gaat het?" Ik zeg:" voel me al stukke beter!" Hij zegt:" fijn de rede dat je zo moe was, is omdat je te weinig suiker op hebt. Ook willen we nog een zwangerschap test gaan doen." Ik kijk een beetje geschrokken. Dan zeg ik:" maar ik ben nog ongesteld geweest vorige week!" Matthy komt naast me zitten en legt zijn armen over mijn neer. Dan zegt de dokter:" het zou ook een bloeding kunnen zijn geweest van je aders." Ik schrik er wel van, want het was wel minder erg dan normaal.
Dan loopt hij weg om een zwangerschap test te halen. Matthy zegt:" ey schat wat er ook uit komt, het maakt mij niet uit hè, het zou best kunnen dat de condoom een keer is gescheurd.." ik krijg niks uit mijn mond. Nu begin ik helemaal te twijfelen aan mezelf. Matthy merkt het en gaat voor me zitten en kijkt me diep aan in mijn ogen. Dan geeft hij me een snel kusje. Ik geef hem er ook een terug.
Heel snel later komt dr. Deens met een zwangerschapstest. Ik pak hem en loop met Matthy naar de badkamer die bij de ruimte hoort. Voor dat ik de test doe geef ik Matthy een knuffel. Hij knuffelt me helemaal terug. Dan doe ik de test. Ben best zenuwachtig. Als ik de test heb gedaan leg ik die ondersteboven neer op de wasstafel. Nu is het wachten. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar ja. Als het wel zo is gaat mijn leven helemaal veranderen. Tijdens het wachten houd ik Matthy's hand vast. Na 10 minuten wachten draait Matthy hem voor me om.
Negatief... Ik geef Matthy een knuffel. Hij knuffelt me terug. Daarna lopen we terug naar de dokter en laat ik de test zien. De man zegt dan:" Nou dan krijg je medicijnen mee die je vandaag en morgen moet nemen en elke dag moet je 3 stukken chocolade nemen. Zo krijg je genoeg suikers binnen."
Dan pakken Matthy en ik onze spullen in. Wel doen we beide iets anders aan als de dokter weg is. We mogen dadelijk gaan. Ben daar wel blij mee. En over 2 dagen mag ik alles gewoon weer doen. Daar ben ik wel blij mee voor mijn verjaardag. Ik vind het best raar dat ik net een zwangerschapstest moest doen en nu chocolade moet gaan eten, maar ja. Wil hier gewoon heel graag weg.
Dan als alle spullen zijn ingepakt voel ik me weer moe, niet zo erg als gisteren en vannacht. Ik ga weer op het bed zitten en rust een beetje uit. Matthy komt helemaal tegen me aan zitten en slaat een arm om me heen. Na een aantal minuten komt dr. Graafschap binnen. Ze zegt:" je mag gaan als je je goed voelt." Ik sta gelijk op, want wil hier zo graag weg. Matthy helpt me een beetje en pakt de tassen. Dan zegt ze:" heeft u hier geslapen meneer?" Matthy schut ja, want ja je mag niet liegen hier.
Ze kijkt streng naar hem toe en zegt:" de volgende keer moet je dat vragen! Maar Sjulie woon je alleen of samen met die jongen?" Ik zeg:" ik woon alleen hoezo?" Ze zegt:" er moet iemand op je passen dus bel iemand van familie ofzo." Het liefste wil ik bij Matthy zijn, maar dat hoeft die wijf niet te weten.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...