110~

807 10 0
                                    

7 oktober, 18:19

De zaal is nog steeds aan het feesten. Op dit moment zit ik wel echt in een dip. Ik ga ook naar de wc voor men ongesteldheid. Buikpijn is al stuk minder dan normaal, alleen voel me toch niet helemaal top, wat iedereen heeft tijdens ongesteld.

Iemand achter de schermen geeft mij daarom een glas cola met cafeïne. Dit helpt soms ook echt. Zo drink ik dit lekker op. Ik weet ondertussen dat de mannen aan de voorkant staan. Nu dat ik toch een tijdje niet op hoef, loop ik via de schermen naar het gedeelte waar wij als artiesten alleen mogen komen. Milo ziet me gelijk en tikt de jongens aan. Matthy komt gelijk naar me toe gelopen en zegt hoe trots hij op me is.

Ik vraag aan ze of dat ze het leuk hebben. Merk wel dat Milo en Matthy gezopen heeft. Ik geef Matthy een kusje op zen wang en loop weer terug. Daar bereid ik me voor op men volgend liedje. Suzan en Freek treden op dit moment op, waar ik ook weer helemaal los op ga. Hou van die twee.

Ze mogen me gelukkig wel na al die acties van de Bankzitters. Rolf Sanchez en Koen is ook niet de beste samenstelling, maar ja. Na weer wat liedjes ga ik weer op. Dit keer een lied samen met Snelle. Binnenkort gaan we samen ook een lied inzingen genaamd Smoorverliefd. Gaat over een jongen die verliefd is, maar altijd appt op de fiets. Wat natuurlijk enorm gevaarlijk is. Maar goed het optreden met Snelle gaat goed.

Hierna ga ik weer het podium af en laat ik hem alleen zingen, wat de bedoeling is. Ik kom weer even bij en wacht tot dat Antoon en ik op mogen. Heb het ook echt koud ahha. Heb me blijkbaar nog te zomers gekleed. Een topje met jasje toch niet goed genoeg. Gelukkig is het ook pas om tien uur afgelopen 🥲.

Na ja na wat optredens begint het donker te worden. Ik, Antoon en Kriss Kross Amsterdam verzamelen alvast. De lampen regelen hun dus ik en Antoon moeten gewoon zingen. Na nog wat optredens mogen we pas. Het een na laatste optreden zijn we. Snolle bollekes gaat het afsluiten.

Zo lopen we het podium. Ik zeg:" nou het een na laatste optreden al!!" Antoon zegt:" ja en dan dat ook nog gewoon een nieuw liedje van ons samen!" Dan gaan de lampen aan en begint het liedje. Antoon begint met zingen van zijn stukje. Zo gaan we dan over naar samen.

Ik dans een beetje de juiste passen om Antoon. Hij zit er helemaal in. " ... Ik wil niets liever, ben verblind door je liefde ... " Zo ga ik helemaal los, net zoals de hele zaal. Ik probeer er dan toch wel echt een feestje van te maken. Mensen lijken het lied geweldig te vinden. Vanavond droppen we het lied ook gewoon.

" ... Ik wil dat je niet weg loopt en met de nacht verdwijnt. 130 op de vluchtstrook zolang we samen zijn! ... " Daarna buigen we met zen tweeën en geef ik hem een knuffel. Ik zeg door de microfoon:" en nou dames en heren de enige echte feestmaker van Nederland!! Snollebollekes!!" Zo rent hij het podium op en ik en Antoon het podium af. Flemming geeft me gelijk een knuffel, net zoals Suzan en Maan.

Dan feesten we nog een beetje mee met Snollebollekes. Ik ben helemaal kapot. Zo besluit ik om wel alvast men spullen te pakken. Na goed met Antoon vier ik het laatste lied nog helemaal. Dan als Snollebollekes het podium af rent. Nemen we afscheid van elkaar. Ik wacht nog met Maan, want onze vrienden staan in het publiek dus moeten we sowieso wachten tot het rust word.

Met Maan klets ik nog over vandaag. Ook maken we leuke foto's. Als het rustiger is, lopen Maan en ik over het podium zo naar beneden en dan over het hek. Daar staat de vriend van Maan en mijn gang. Matthy geeft me gelijk een knuffel. Zo nemen we afscheid van Maan. Met zen vieren lopen we weer terug naar Robbies auto. Onderweg krijg ik van de jongens alleen maar complimenten. Het enigste waar ik echt aan denk is men bed haha.

Als we bij de auto zijn, ga ik in het midden van het stoel zitten, zodat ik tegen Matthy kan aanliggen. Het was Matthy's eigen idee. Ik klik mijn riem vast en kruip ik Matthy's armen. Ik hoor Milo nog zeggen:" Sjulie is wel echt schattig zo." Matthy hoor ik lachen en zegt:" zo ligt ze elke nacht bij me." Robbie rijd ondertussen aan en zegt:" dat is wel echt zo schattig en gewoon lief." Ik ben ondertussen ook al gewoon weg in slaap. Hoor het nog wel heel zachtjes. Zo zegt Robbie:" hoe is het eigenlijk om met haar samen te wonen?" Matthy zegt:" echt het beste wat me is overkomen."

Milo zegt:" dat is wel echt fijn! Volgensmij is niemand van ons al zover behalve jullie.. heel gek vraagje wil Sjulie moeder worden?" Matthy reageert:" ja super graag, jullie vriendinnen?" Robbie zegt:" ja mij lijkt het geweldig om vader te worden en Jamie's droom is dat! Hoop zo erg dat ik dat waar kan maken." Milo zegt:" ja Char en ik zijn er nog niet echt mee bezig, zie je mij al als stroop papie ahha." Matthy lacht erom en gaat door mijn haar in. Hij zegt:" ja kijk ik ben wel al richting de dertig aan het gaan, en Sjuul word in december 25. Nu staat nog niks op de planning maar goed."

Zo kletsen we verder. Ik schrik dan wakker, omdat de auto stil staat. We zijn thuis hoor ik Matthy zeggen. Ik open voorzichtig mijn ogen, maar die vallen al gelijk weer dicht. Dan hoor ik dat Matthy de riem openklikt en met zijn armen me naar voren sleurt en zo optilt. Met een hand opent hij de voordeur.

De andere twee lopen ook nog mee naar binnen. Dan als hij me op de bank legt, word ik pas een beetje wakker. De jongens zijn al bij de eettafel bezig met plannen van de opnames. Ik word zo heel voorzichtig wakker en ga rechtop zitten. Dan zegt Milo:" eyy prinses is wakker." Ik doe zo'n prinsesselijke buiging. Dan besluiten de twee te gaan. Milo en Robbie komen me nog een knuffel geven. Ik bedank ze voor vandaag en zeg tot de volgende keer.

Dan laat Matthy ze uit. Ik sta ondertussen op van de bank en loop richting de eettafel. Ben echt helemaal gesloopt na vandaag. Ik ga dan nog even snel naar de wc om men maandverbandje te verwisselen. Dan als ik klaar ben vraagt Matthy dat we gelijk naar bed gaan. Ik knik lachend. Zo lopen we naar boven. In de badkamer zeg ik tegen Matthy:" is denk ik wel zo fris als ik even ga douchen of nie?" Matthy zegt:" misschien wel fijn, maar vind je het dan goed dat ik ook ga."

Ik knik en doe men kleren uit. Zo stap ik dan de douche in. Matthy komt al snel bij me staan. Ik was mijn lichaam met zeep en doe mijn haar snel. Tijdens het douchen klets ik met Matthy over vanavond. Hij heeft het leuk gehad en ik ook. Dan leg ik mijn hoofd op zijn borst en houd ik hem vast. Hij houdt me ook stevig vast. Zo knuffelen we dan eigenlijk.

Dan laat ik los en zetten we de douche uit. Ik droog me af met de zachte handdoek en kleed me aan. Ook doe ik er voor de zekerheid nog een dun laagje maandverband op. Hierna doe ik nog mijn gezicht en poets ik men tanden. Mijn haar kam ik door en doe ik in een knot.

Samen met Matthy loop ik dan naar beneden, naar de slaapkamer. Hier ploffen we op bed. Ik ga gelijk dicht tegen hem aan liggen. Matthy doet zen been ook nog om me. Dan zeggen we tegen elkaar welterustenn. Maar voor dat ik het weet lig ik al te slapen~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu