117~

820 10 0
                                    

22 december, 11:04

Ik word weer wakker. Matthy is al weer naar beneden. Wel heb ik weer even lekker geslapen. Zo stap ik uit bed en loop ik naar de kledingkast. Ik pak een joggingspak eruit. Heb echt helemaal nergens zin in vandaag. Als ik in de gang loop hoor ik dat Matthy aan het opnemen is.

Ik besluit om ook maar even te gaan werken. Dan hoef ik niet te werken met kerst. Zo ga ik voor men laptop zitten en begin ik de ideeën op te schrijven voor socials. Tijdens het schrijven krijg ik al weer een aantal braakneigingen. Ik slik ze gewoon allemaal weg.

Na drie uurtjes achter elkaar lang te hebben gewerkt, besluit ik om te stoppen. Heb wel het echt goed gedaan, anders zou ik hier bijna zes uur over doen. Ik besluit om maar even lekker in bad te gaan liggen. Zo loop ik naar boven en zet ik het bad aan. Alleen dan moet ik weer kotsen. Gelukkig lukt het me wel om de wc te halen. Zo komt weer alles eruit. Als ik klaar ben stop ik en poets ik weer men tanden.

Dan ga ik gelijk in bad. Hier heb ik heerlijk de geur rozen in gedaan. Heel zachtjes zet ik dan muziek op. Geniet er wel van om even lekker te ontspannen. Ben vandaag precies zeven weken. Volgende gaan we naar de echo afspraak. Dan ben ik 7+6 dagen. Eigenlijk moest ik echt weken zijn, maar dan is er vast ook al wel iets te zien:). Men buik is na Abu Dhabi ook niet echt groter geworden. Dus zijn echt de organen die plaats hebben gemaakt.

Na ja ik denk dan nog over wat meer dingen na. Zo als de kerstboom staat bij ons op en liggen al cadeautjes onder. Dit keer komen familie Het Lam bij ons het vieren, maar ook mijn familie! Had ik dus nooit verwacht dat hun zouden komen. Zij vieren nooit kerst. Met mijn opa in Spanje gaat het al wel weer iets beter! Maar nog mogen we niet langskomen.

Heel jammer, maar hopen dat hij weer helemaal de oude word. Na een tijdje besluit ik weer even uit bad te gaan. Zo klim ik eruit en laat ik het water lekker wegstromen. Ik droog me dan af met de lekker zachte handdoek. Als ik droog ben doe ik schoon ondergoed aan en een joggingspak. Hierna kam ik nog even goed door mijn haar. Als ik mezelf er redelijk uit vind zien, loop ik naar beneden.

Helemaal beneden loop ik door naar de keuken voor iets te eten. Pak een heerlijke sultana met yoghurt er over heen. Dit eet ik op, op de bank met men benen vol gestrekt. Het huis is prachtig versierd en heb al helemaal zin in overmorgen. We gaan het doen op kerstavond. Zodat we eerste kerstdag het samen gezellig kunnen vieren op onze manier.

Na een aantal minuutjes komt Matthy naar beneden gelopen. Hij zet koffie voor zichzelf en wacht tot dat het klaar is. Daarna loopt hij naar mij toe en gaat hij bij me op de bank zitten. Hij vraagt dan hoe het gaat. Ik zeg:" ben misselijk en last van men nou ja voorgevels.." Hij gaat met zijn hand over men rug. Ik leg mijn hoofd op zen schouder en zucht een beetje. Matthy moet erom lachen en zegt:" wat ga je dadelijk doen?" Ik zeg:" geen idee... M-" dan word Matthy gebeld.

Hij neemt op en praat tegen iemand. Dan vraagt hij aan me:" de jongens willen chillen in de avond, umhh mag ik ook weg?" Ik hoor Milo zeggen:" euy sinds wanneer heeft de vrouw een mening." Ik zeg:" ga maar hoorr, bij wie?" Hij zegt:" dat weten ze nog niet haha." Matthy loopt met de telefoon naar boven. Ik zucht en kruip helemaal in een op de bank. Dan zet ik de tv aan en zoek ik op een serie.

Iets gevonden te hebben, zet ik hem aan. Na een aantal minuten moet ik de aflevering al weer stop zetten, omdat Matthy iets aan me komt vragen. Hij vraagt:" kunnen de jongens hier heen komen? Dan gaan we wel naar het tuinhuis." Ik zeg:" ja tuurlijk isg!" Dan zet ik de tv weer aan. Begin me steeds slechter en slechter te voelen. Matthy is ondertussen weer naar boven om het huishouden te doen voor een deel.

Als de aflevering is afgelopen, besluit ik maar om een paracetamol te nemen. Ik loop naar het kastje in de gang en pak er twee uit. Die slik ik met moeite door. Dan besluit ik maar even boven in bed te gaan liggen en hopen dat ik ga opknappen. Ik kruip boven gelijk in bed onder de warme dekens. Zo doe ik weer men ogen dicht en probeer ik in slaap te vallen. Dat lukt alleen niet. Maar wel even heerlijk ontspannen en niks doen.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu