14 november, 19:55
Na een hele rit rijden zijn we bij Matthy thuis. Beide stappen we uit de auto en lopen we naar de voordeur. Matthy is zijn huisleutel vergeten dus bellen we aan. Raoul maakt open. We lopen naar binnen en doen onze jas uit. Daarna gaan we naar de woonkamer. Hier zitten alle jongens waaronder ook Milo. Ik begroet iedereen vriendelijk. Daarna ga ik op de bank zitten helemaal in het hoekje. Matthy loopt naar de keuken voor wat te drinken voor ons beide. Matthy pakt bier voor zichzelf en de nadere jongens. Ik krijg van hem een glas cola.
Matthy komt bij me zitten. Dan zegt Robbie:" voetbal kijken vandaag?" Alle jongens willen dat natuurlijk. Ze komen allemaal op de bank zitten. Ik heb maar een heel klein stukje bank over voor mezelf. Robbie pakt de afstandsbediening en zet voetbal op. Ik sta op en loop even naar de kamer van Matthy om mijn boek te halen die ik heb meegenomen. Zo heb ik toch iets leuks te doen. Ook kleed ik me om in een chil outfit. Een sportlegging met warme trui. Het is al best wel koud. Daarna loop ik weer terug naar de jongens met mijn boek. Ik ga weer op de zelfde plek zitten waar ik zat. Nu heb ik nog minder ruimte, omdat de jongens best wel veel ruimte in hebben gepikt.
Gelukkig zit ik naast Matthy, dus maakt het me niet uit als we tegen elkaar zitten. Gelijk begin ik met lezen. Ik zit helemaal in mijn boek. De omgeving hoor ik niet meer. Heel de omgeving word hoe ik het boek lees. De bladzijdes lees ik rap door. Lezen doe ik best snel, als ik het leuk vind. Zo lees ik heel veel boeken in een maand als het zo gaat. Heel de wedstrijd lees ik door tot dat ik er geen zin meer in heb. De wedstrijd is dan ook precies afgelopen. Ik klim uit de bank en leg mijn boek veilig weg.
Dan loop ik terug naar de bank en wurg ik me weer op de plek. Dit keer pakt Matthy zijn kans en doet hij zijn armen om mijn heen, zodat ik helemaal tegen hem aan lig. Ik geniet er stiekem ook wel van hoor. De jongens gaan nu ook veel ruimer zitten. Robbie vraagt:" zullen we karaoke opnemen?" Matthy fluistert in mijn oor:" wil jij dat wel?" Ik fluister:" Ik ga niet mee doen, maar jij mag wel hè!" Hij geeft me een klein kusje en zegt tegen de rest dat hij het ook wel wil. Dan zet Raoul alle camera's klaar. Ik help Matthy met liedjes op schrijven. Dan zegt Matthy:" nou sorry alvast als ik dronken word!" Ik lach en zeg:" joh maakt niet uit!"
Als alles klaar staat beginnen ze met filmen. Ik besluit maar om aan de barkrukken te gaan zitten. Wel op de laatste zodat je mij niet ziet. Ik kijk en luister mee wat ze allemaal zeggen. Dan is Matthy aan de beurt met zingen. Ik lach in mezelf over zijn zing kunsten.
Dan zingt hij samen met Robbie Brabant. Dit vind ik toch wel het mooiste. Vooral hoe Robbie het zingt. Ondertussen zijn ze ookal best wel bezopen. Ze zeggen tegen de fans van niet, maarrr. Als ze klaar zijn help ik met opruimen, want ik ben nog niet dronken. De jongens proberen me wel te helpen, maar uiteindelijk doe ik het meeste. Koen ligt dronken op de bank, Milo zit er nog wel oké bij, Robbie lijkt nog zo fit als een paard, Raoul en Matthy zijn dronken en zitten op de stoel.Matthy vraagt aan mij of dat we al naar bed kunnen gaan. Ik vind het prima en wens iedereen welterusten. De weg naar zijn slaapkamer ondersteun ik hem. Als we in de slaapkamer zijn laat Matthy zichzelf in bed vallen. Wel doe hij zelf zijn kleren nog uit. Ik ga nog naar de badkamer. Daar kam ik mijn haar goed, haal ik al mijn make-up eraf en poets ik mijn tanden.
Als ik klaar ben loop ik weer naar de slaapkamer. Ik zie dat Matthy al in slaap is gevallen. Gelukkig wel op zijn deel. Mijn kleren doe ik uit en een pyjama aan. Daarna ga ik in bed liggen. Matthy kruipt helemaal tegen mij aan in zijn slaap. Ik pak mijn telefoon nog en kijk wat door Instagram. Na een halfuurtje leg ik mijn telefoon weer weg. Ik probeer dan te gaan slapen. Uiteindelijk lukt het wel~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Roman pour AdolescentsVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...