158~

610 9 0
                                    

20 september, 16:27

Matthy parkeert de auto voor het huis en stapt uit. Ik mag blijven zitten, want hij gaat alleen de koffer pakken. Tijdens het wachten zit ik op mijn telefoon en stuur ik snel ff een appje naar Nien. Ze wenst me veel plezier, want die weet echt wel wat er waarschijnlijk gaat gebeuren.

Snel komt Matthy weer aanlopen met de koffer. Die legt die achterin de auto. Hierna komt die weer voorin zitten en rijdt die aan naar het hotel, waar ik nog steeds geen idee van heb.

Onderweg luisteren we muziek en hebben we hele gesprekken over hoe het is om ouders te zijn. Ik vind het helemaal geweldig en ben zo blij. Ook Matthy vindt het tof, hij is stapel op Elise en doet er zoveel mogelijk voor.

Nou goed heerlijk deze gesprekken met hem. Let eigenlijk ook niet op de weg, heb geen idee waar we heen zijn gegaan. Ben niet meer nerveus ofzo. Bedoel ik vertrouw Matthy echt wel dat hij iets leuks heeft uitgevonden.

Uiteindelijk komen we aan bij het hotel. Ik kijk Matthy geschrokken aan en zeg:" Meen je dit??" Matthy moet lachen en gaat stuk. Ik zeg dan:" Je hebt toch niett?" Matthy zegt lachend:" ja wel, ik heb zo'n kamer geboekt." Ik leg mijn hoofd op men knieën en zeg:" daar ging het budget voor de zomervakantie." Matthy moet lachen:" komt goed." We stappen dan uit en Matthy pakt de koffer.

Matthy heeft het hotel geboekt, waar ze die 1000 VS 10 euro hebben opgenomen. Samen lopen we richting de ingang. Matthy is nog steeds aan het lachen om mijn reactie. Bij de balie haalt Matthy de sleutel.

De receptioniste zegt tegen Matthy:" op welke naam staat de kamer?" Hij zegt:" het lam." Ze geeft de pas aan en laat ons weer gaan. Met de koffer lopen we naar de lift. Hier als de sluit zegt Matthy:" Had je dit verwacht?" Ik zeg:" nee natuurlijk niet gekk." Hij lacht en zegt:" volgensmij hebben we weer precies dezelfde kamer als toen ik met Milo." Ik zeg:" nee je hebt toch niet zo'n kamer geboekt!" Hij schut lachend ja.

Ik leg mijn hoofd op zijn schouder, terwijl hij me uit zit te lachen. Als de lift open gaat lopen we naar de kamer. Matthy zegt net voordat hij de deur wil openen:" het is echt die ene kamer." Ik moet lachen en stap de kamer in als Matthy de deur heeft opengemaakt.

We lopen samen de kamer in en ja hoor er liggen weer overal roze blaadjes. Matthy doet de deur goed dicht en komt dan naar me toegelopen. Hier zet hij zijn handen op men heupen en zegt hij:" Nou hier kunnen we wel plezier gaan hebben toch vanavond." Ik zeg lachend:" ja zeker well, dank je wel Matt.."

Hij lacht en geeft me dan een zoen op men mond. Ik zoen hem terug, en leg men handen op zen nek. Hij begint dan zachtjes te knijpen in men heupen. Ik haal men lippen van de zijne af, om dan even bij te komen. Matthy zegt dan:" wat wil je gaan doen?" Ik zeg:" ik weet toch niet wat hier te beleven is, in dit hotel of in de buurt." Matthy knikt en zegt:" zullen we zwemmen?" Ik zeg:" is goedd!" Matthy legt de koffer op het bed en haalt daar een bikini en zwembroek uit.

Hij gooit naar mij die bikini. Ik sluit de gordijnen en trek dan men kleren uit. Matthy doet precies hetzelfde en trekt zijn zwembroek aan. Als ik men bikini aan heb, word ik al gelijk weer onzeker. Het lijkt net alsof je twintig weken zwanger bent, dat je net een buikje kan zien.

Ik loop naar de spiegel en doe me broekje iets meer omhoog, om het minder te laten zien. Dit heeft dus geen nut, alleen ja dan komt Matthy de badkamer in lopen, waar ik sta te kijken naar mezelf. Matthy zegt dan:" ach, schat laat iedereen gewoon je prachtige buikje zien. Niemand echt niemand merkt dat op. En anders heeft diegene met mij te maken." Ik moet lachen maar vind het echt alsnog verschrikkelijk.

Matthy komt dan achter me staan en legt zijn handen via achter op mijn buik. Hij fluistert dan in mijn oren:" je moet echt niet zo onzeker over jezelf zijn, schat je bent net bevallen van een kindje. Dit kan een jaar duren voordat het weg is, enn dat buikje staat je echt niet verkeert." Ik probeer een lach op me gezicht te zetten, alleen laten we zeggen dat Toby me met dit echt onzeker heeft gemaakt.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu