103~

798 8 0
                                    

26 augustus, 11:08

Ik word wakker naast Matthy. Het is nu al een tijdje later en K3 toer is al afgelopen. Dit was voor mij de laatste nacht in Casa Del Huts. Vannacht blijft Matthy hier nog slapen voor een video en dan is het officieel uit huis. Ik heb nog niet geslapen in men nieuwe huis, want we willen dat super graag samen. Althans dat wil ik:) Die ervaring wil ik niet alleen hebben haha. Vannacht blijf ik bij mijn ouders slapen in Brabant. Heb ze al een tijdje niet gezien wegens druk. Vanaf vandaag heb ik ook drie weken vakantie met werk.

Vond ik heel makkelijk, dan tijdens de K3 tijd. Nu kan ik er dan ook helemaal van genieten. Snap je wel:). Met slapen gaat het ook gewoon weer helemaal goed. Bedoel na het ghosthunten ben ik best wel bang geworden. Durf nu alleen niet alleen het bos in. Mag dit ook niet van Matthy hoor ahah. Toch wel lastig soms om een meisje te zijn. Vind het toch niet ergg! Moet hij gewoon mee. Wat ik ook niet erg vind ahah.

Matthy ligt nog heel schattig in dromenland. Alleen ik lig helemaal in zijn armen, dus kan ook niet bepaald op staan. Beetje vervelend haah. Opeens waar ik dood van schrik begint hij me te kietelen met zijn hand over mijn rug. Ik moet lachen en geef hem een kusje op zen mond. Hij lacht en zegt:" goede morgen!" Ik zeg lachend:" goedemorgen schatt!"

Dan trekt hij me helemaal in een knuffel. Ik klem me helemaal vast aan hem en klets een beetje over dit huis en de ervaringen die ik hier heb meegemaakt. Bedoel dit was niet zomaar het huis van de Bankzitters. Hier zijn al die magische dingen gebeurd tussen mij en Matthy. Ik ben ontmaagd, de eerste ruzies, het flirten met elkaar en de warme knuffels van hem.

Best wel bijzonder ahah. Zo na wat gekletst stap ik uit bed en doe ik wat kleren aan. Een rokje en top. Ook schoon ondergoed natuurlijk. Best belangrijk is dat. Zo loop ik dan door naar de lege badkamer en doe ik daar mijn gezicht. Ook poets ik men tanden. Dan doe ik mijn haar in een hoge staart en loop ik weer naar Matthy. Hij zit alles nog een beetje op te ruimen. Ik begin hem daar maar mee te helpen. Doe ik toch wel iets nuttigs.

Dan als echt zijn kamer helemaal netjes is, lopen we naar de woonkamer. Alleen staat te tafel er nog. Zo maak ik dan voor Matthy nog een ontbijtje. Dit is de laatste keer hier. Het is eigenlijk een lunch. Zo pak ik gewoon twee broodjes voor hem en ik eentje. Samen eten we dan het op aan de bar.

Hier kletsen we een beetje over dingen. Morgen rijden we beide apart naar ons huisje. Ik vanuit Eindhoven en hij vanuit Rhoon. Zo als het twee uur is geweest besluit ik om te gaan. Ik geef ze alle vier een knuffel en bedank ze dat ik hier voor een tijd mocht wonen. Ook om de gezelligheid en andere dingen. Dan loop ik naar de voordeur zo naar mijn auto met al mijn spullen om mee te overnachten bij pap en mam.

Zo in de auto zet ik muziek aan en rijd ik aan naar Eindhoven. De muziek die ik luister is allemaal een beetje pop gerelateerd. Denk aan blijven slapen, ik ben oké van Emma Heester. Zachtjes zing ik ook wel een beetje mee. Nu naar Eindhoven! Heb ze al een tijdje niet meer gezien, dus is wel weer gezellig.

Na een hele tijd ben ik er. Zo parkeer ik de auto. Alleen dan opeens merkt het me op dat er een auto staat die ik herken voor men ouders huis. Maar goed, ik stap gewoon uit en loop met men spullen naar de deur. Achter de gordijnen zie ik een jonge man op staat. Bij mij komt de vraag:" is Sam er ook?" Maar goed als ik naar de deur loop, wordt er opengemaakt door denk ik wel een man die iedereen kent.

Max! Gelijk geef ik hem een knuffel. Hij zegt dan:" Ik heb je ook gemist!" Dan loop ik naar binnen. Ben nog steeds helemaal verbaasd dat hij er is. Zo loop ik kletsend met hem naar binnen. Hier geef ik dan mijn ouders, Jos, Hanna en Victoria een knuffel. Zij zijn er ook. Ik ben nog steeds helemaal in trans, want had dit echt niet zien aankomen.

Zo krijg ik gelijk wat te drinken van Mam en klets ik met haar. Maar goed met de rest ook. Het gaat vooral weer over mij en Max zoals het eigenlijk altijd wel gaat. Bedoel ik ben K3tje geweest, ben gaan Ghosthunten, Radio 538, knapste vriendje van Nederland, samenwonen met jongens en nu met Matthy enzz. Max zegt dan:" jij bent echt de laatste die ik zie wonen bij een groep jongens haha."

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu