17 november, 09:39
Ik word wakker naast mijn beste allerbeste vriendje die ik heb. Hij ligt nog in diepe slaap. Matthy is echt super schattig als hij slaapt. Wanneer ik helemaal wakker ben pak ik mijn telefoon. Ik kijk wat door Social media. Opeens voel ik een hand over mijn rug gaan. Gelijk draai ik me om naar de hem.. Ik zeg:" Goedemorgenn!" Hij zegt:" goedemorgen!" Zachtjes kruip ik helemaal in zijn armen. Hij klemt zijn armen helemaal om mij heen. Klef gedoe weer. Na een tijdje staan we op uit bed. Hij doet een joggingspak aan die hij had meegenomen. Ook wel de nieuwe merchandise.
Ik doe een legging en een warme trui. Heb het ijskoud. Daarna lopen we naar de woonkamer. Ik vraag:" wat wil je ontbijten?" Hij zegt:" heb je nog wel iets in huis? Ziet er een beetje leeg uit!" Ik lach en zeg:" volgensmij heb ik alleen nog yoghurt en andere spul!" Hij zegt:" zal ik even naar de supermarkt gaan?" Ik zeg:" isgg! Ik ga wel mee."
Ik doe mijn schoenen aan en mijn jas. Hij doet hetzelfde. Daarna lopen we naar de lift. In de lift hebben we erover wat we gaan halen. Als ontbijt willen we afbakbroodjes. Na een aantal seconden is de lift al beneden. We lopen dan naar de supermarkt. Heel dichtbij dus hoeven we niet zoveel koud te lijden.
Als we in de supermarkt zijn wordt ik herkent door een groepje meiden. Ik maar gewoon mee een foto. Matthy is op dat moment even weg, dus heeft hij geluk. Ik heb ook nog geen make-up op ofzo. Vind zelf dat ik eruit zie als een zombie, maar ach. Ik haal wat andere spullen die gewoon handig zijn voor in huis. Dan loop ik de hoek om en botst er een jongen tegen me aan. Ik duik gelijk naar de grond, want mijn tas is gevallen. De jongen doet het ook. Dan kijken we beide in elkaars ogen. Ik zie nu pas wie het is... Toby. Gelijk sta ik op met mijn tas en wil verder lopen. Alleen hij pakt me arm vast. Ik zeg:" laat me los Toby!" Hij houd me maar vast. Toby is vele male sterker dan mij. Dan zegt hij:" Sjuul ik mis je!" Ik zeg:" nou dat had je vele male eerder moeten bedenken toen je nog niet mijn nichtje hebt geneukt!" Gelukkig komt op dat moment Matthy de hoek om lopen. Hij gaat tussen me instaan en geeft Toby een stootje zodat mijn hand los schiet. Matthy zegt dan:" laat haar met rust!"
Toby's ogen worden heel groot. Daarna komt uit zijn mond:" B-enn jij echt haar vriend?" Matthy zegt:" ja nou goed!" Gelijk loopt hij weg. Matthy gaat tegenover me staan en geeft me een knuffel. Hij ziet dat ik me gelijk weer kut voel. Ik duw mezelf helemaal in zijn armen. Matthy fluistert in mijn oor:" is hij de rede dat met jongens onzekerheid enz?" Ik knik zachtjes. Na de knuffel halen we alle producten zo snel mogelijk. Als we alles hebben lopen we naar de kassa. Opeens is Matthy dan weg. Ik reken maar alvast af. Als ik klaar ben, pak ik mijn telefoon al om Matthy te bellen waar hij is. Maar voordat ik op de knop druk zie ik Matthy bij de kassa staan met een pakje, je raad het wel condooms.
Ik ga helemaal stuk in mezelf. Als hij betaald heeft komt hij naar me toe gelopen. Matthy zegt:" ja ze waren op!" Ik schiet gelijk weer in lach. Samen lopen we weer naar mijn appartement. Matthy weet te minste hoe hij me kan laten lachen. Als we er weer zijn, zet ik gelijk de oven aan voor de broodjes. Matthy pakt zijn laptop en kijkt naar zijn planning. Dan vraagt hij:" ben je op 12, 13 en 14 december vrij?" Ik zeg:" umhh ik wil de 12 en 13e sowieso vrij nemen, maar kan altijd de 14e ook wel vrij nemen met de laatste snipperdagen van mijn huidige werk, maar hoezo?" Hij zegt:" verrassing!" Ik zeg:" jij bent kutt! Grapjee maar moet ik die dagen dan vrij nemen?" Matthy zegt:" ja graag, als je iets met mij wil doen!" Ik zeg:" dan zeker!"
Als de over op temperatuur is doe ik de broodjes erin. Nu wachten tot dat ze klaar zijn. Dan vraag ik aan Matthy:" moet je vandaag nog video's opnemen?" Hij zegt:" eigenlijk wel.." Voordat ik iets kan zeggen, zegt hij:" Maar wil je vanavond mee naar Casa Del Huts?" Ik zeg:" Ja gezellig! Dan neem rijd ik wel mee ofzo met Raoul die morgen statements moet opnemen! Hij wil vast wel me brengen toch?" Matthy zegt:" tuurlijk joh, anderss breng ik je wel!"
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Ficção AdolescenteVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...