10 September, 12:38
Ik ben op kantoor bij Slam. Mijn vakantie is afgelopen helaas. Het was wel echt heel leuk met mijn familie. We hebben veel gedaan en gezien. Mijn dag bestaat vandaag uit tot 14:10 werken op kantoor en daarna met Matthy naar het strand! Daar heb ik veel meer zin in natuurlijk.
Na wat gegeten te hebben met Bram hebben we een gesprek met de bazen van Slam. Ik loop met Bram over de gangen naar de vergadering ruimte. Ben benieuwd waarom ze ons willen spreken. Wanneer we er zijn moeten we gelijk binnen komen. Ik schud vriendelijk een hand met ze en ga dan op een stoel zitten aan de tafel.
Gelijk begint Finn, een van de bazen. Ze willen een programma gaan maken waarin wij ook zitten. Het gaat erover dat ze bekende YouTubers en bn'ers in een huis gaan zetten voor een week. Dan dat ze allemaal opdrachten moet gaan doen en alles wordt gefilmd. Ik vraag dan:" wie willen jullie allemaal in het programma hebben?" Finn zegt:" nou jij, Bram, Stefan de Vries, Britt Scholten, Buddy Veder, Holly Brood, Giel de Winter, Thomas van der Vlucht, Matthyas het Lam, Nina Warink, Juultje Tieleman en Jade Anna." Bram zegt:" geweldig! Ik zou het wel willen!" Ik zeg:" ik ook!" Mijn beste vriendinnen gaan meedoen en zelfs men crush dus ja!!
Finn verteld dat bijna iedereen al ja heeft gezegd, alleen niemand van hen weet nog met wie ze het allemaal gaan doen. Ze gaan straks een mailtje sturen. Het programma gaat SLAMWEEKS heten. Is het heel lang over nagedacht, not. Ik ga ook akkoord en schrijf me handtekening op een formulier. Bram doet hetzelfde. Dan schud ik weer de hand met Finn en loop weer naar mijn eigen kantoor. Ik doe nog wat voor mijn werk en ruim dan alles op. Vandaag heb ik een halve dag vrij genomen, want moet nog al mijn snipperdagen opmaken. Dit jaar heb ik hard gewerkt dus ja.
Dan mag ik naar huis. Ik pak mijn spullen en loop het gebouw uit. Snel loop ik naar mijn auto. Dan verbind ik mijn telefoon met het deskbord kasje en zet ik muziek op. Ik neurie elk liedje mee.
~tijdje later
Wanneer ik thuis ben pak ik gelijk een tasje. Ik doe daar een kort sportbroekje en topje in. Ook kleed ik me om. Ik doe een spijkerbroekje met een T-shirt aan. Mijn haar doe ik in een hoge staart. Onder mijn kleding heb ik een bikini aan, dus neem ik ook nog ondergoed mee. Misschien blijf ik wel slapen geen idee.
Als ik alles heb Ingepakt wacht ik tot dat Matthy me komt ophalen. We hadden afgesproken dat hij er rond 15:15 zou zijn. Als het 15:01 is gaat de deurbel. Ik sprint naar de deur en maak hem open. Het is Matt! Ik geef hem gelijk een knuffel. Hij zegt:" ik heb jouw ook gemist!" Ik laat gelijk los en lach erom. Dan pak ik mijn tas en sluit ik alles af. Als we de lift in lopen komt er ook een ander kind bij staan. Het meisje zegt:" mag ik een foto met jullie allebij?" Ik knik dat ze met mij een foto mag. Ze maakt met mij een foto en een met Matthy. Als we beneden zijn loop ik met Matthy naar zijn auto.
Ik de auto kletsen we over de vakantie die ik heb gehad en de domme acties met zijn vrienden. Even later komen we aan bij het strand. Matthy parkeert zijn auto en pakt een kleed die hij had meegenomen. Ik pak de tassen van Matthy en mij. Samen lopen we dan het zand op. We zijn dan opzoek naar een goed plekje.
Na een tijdje gezocht te hebben lukt het ons. Matthy legt het kleed neer. Ik zet de tassen op de grond. Dan doe ik mijn schoenen uit en ga ik op het kleedje zitten. Hij doet precies hetzelfde. Na wat gekletst te hebben vraagt Matthy:" zullen we het water in." Ik knik en voordat ik het weet trekt Matthy me in het water. Matthy duikt eral gelijk in. Ik lach erom, maar ga er snel achteraan. Als we beide boven water komen lachen we elkaar uit. Zijn haar zit helemaal in de war.
Ik doe met mijn hand het goed. Ook zie ik hem blozen. Ik word ook helemaal warm. Dan voel ik hem dichterbij komen. Zijn warme adem tintelt op mijn huid. Voordat ik het weer zitten zijn zachte lippen op de van mij. Dit is onze eerste kus in het water.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
JugendliteraturVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...