150~

759 9 0
                                    

3 september, 11:47

Smut warning!

Matthy parkeert de auto tegenover het huis. Samen stappen we uit en ik open de achter deur, zodat ik Elise eruit kan halen. Matthy pakt de tas uit de auto en wacht tot dat ik Elise goed vast heb. Samen lopen we dan naar de voordeur van het huis.

Al snel word er opengemaakt door Manouk. Ze geeft Matthy een knuffel en zegt dan tegen me:" hee Sjuul! En Elise." Ik geef haar een kus op de wang en loop naar binnen. Hier gaan we dan op de bank zitten. Matthy zet de tas op tafel en geeft een knuffel aan zijn vader. Hierna komt hij wel bij me zitten. Manouk is helemaal blij dat ze op haar mag passen, wat ik enorm leuk vind. Wel vind ik het lastig om haar achter te laten. Matthy weet dit ook..

Ik geef Elise dan aan Manouk. Je ziet gewoon dat ze enorm blij is. Ezra komt dan naar beneden gestapt. Hij zegt dan:" hee Sjulie en Matt!" Matthy zegt enorm blij:" hee Ezzie!" Ezra zegt dan:" Vandaag op men nichtje passen!" Ik zeg:" ja haha helaas kan je nog niet met der voetballen." Hij lacht en zegt:" dat komt wel." Matthy zegt:" als ze op ons lijkt, gaat ze dat wel leuk vinden."

Ezra moet lachen. Samen drinken we dan iets, natuurlijk geen alcohol. Hierna nemen we afscheid. Ik krijg een knuffel van Joep, Manouk en Ezra. Ezra hoor ik tegen Matthy zeggen:" veel plezier met der." Matthy hoor ik heel zachtjes zeggen:" komt goed haha." Ik neem dan nog afscheid van Elise. Ik geef haar een kusje op haar wang en ga dan met Matthy mee. Dan lopen we naar buiten en stappen in de auto.

Hier rijdt Matthy gelijk aan naar huis. Hij ziet aan me dat ik het toch wel wat lastig vind. Ik kijk naar buiten en denk na in men gedachtes. Matthy zegt dan:" Schat, ze is een middagje weg oké.." Ik knik en zeg dan:" het komt goed.."

Na een tijdje komen we thuis aan. Matthy doet de deur goed dicht, terwijl ik mijn tasje op het kastje zet. Matthy zegt dan op een lieve toon:" wat wil je doen?" Ik zeg:" waar heb jij zin in?" Hij zegt:" nee wat wil jij?" Ik loop naar hem toe en zeg:" nee wat wil jijj." Matthy kijkt me grijnzend aan en zegt:" ga je nou een spelletje spelen mevrouw de Kemps." Ik lach en zeg:" heel heel misschien."

Hij duwt me dan tegen het aanrecht kastje aan. Ik lach en ga helemaal tegen hem aanstaan. Matthy legt zijn armen om men nek en fluistert dan:" Schat kan je dit aan?" Ik zeg:" ik wil het gewoon proberen.." Hij knikt en laat me dan op het aanrecht zitten. Ik kijk in zijn prachtige blauwe sprankelende ogen, terwijl hij helemaal in mijn benen gaat staan.

Ik begin hem dan te zoenen. Hij zet zijn handen op mijn heupen en knijpt me er zachtjes in. Dan tikt hij met zijn tong tegen me tanden. Ik laat hem zijn gang gaan. Zelf geniet ik er wel weer helemaal van na maanden. Dan laat ik los en doe ik men topje uit. Matthy zegt dan:" gaan we naar boven schat?" Ik knik en spring van het aanrecht af.

Samen lopen we dan naar boven, naar de slaapkamer. Hier doet Matthy de deur heel verleidelijk dicht. Ik lach en doe snel men haar in een knot. Alleen al snel word ik tegen de deur aan geduwd. Ik voel dan dat er al een bobbel tegen me aanzit aan de onderkant. Matthy gaat dan met zen vingertoppen over mijn armen. Ik laat hem dit bij me doen. Alleen dan trek ik zijn T-shirt uit.

Ik begin hem dan kusjes in zen nek te geven. Hij heeft me dan ook weer vast op mijn heup. Net onder zijn nek, zet ik dan een zuigzoen neer. Ik hoor bij Matthy een klein kreuntje uit zen mond komen. Dan doe ik voorzichtig men rok uit. Die gooi ik op de stoel. Matthy gaat dan met zen vingers over mijn huid aan de bovenkant. Ik krijg kippenvel, maar vind het wel echt heerlijk. Dan tilt Matthy me voorzichtig op en legt hij me op bed. Hij doet dan snel zijn broek uit.

Dan komt hij bij me zitten en doet hij voorzichtig men bh uit. Het is nogal gevoelig op dit moment bij me. Alles doen we nu rustig, zodat ik kan wennen met men lichaam. Bedoel op internet staat allemaal dat het enorm veel pijn kan doen en als je het te snel doet, dat je erg kan bloeden. Matthy gaat dan met zen handen over men rug heen, eigenlijk masseren. Ik vind het heerlijk. Alleen ja, dan draai ik mezelf om en sluit ik mijn benen om zijn borst. Ik zit helemaal tegen hem aan, zodat we huid contact hebben.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu