101~

781 12 0
                                    

8 augustus, 13:00

Als we zitten in de taxi wachten we tot dat we bij de locatie zijn. Dit is al de achtste dag van de toer! Het is zo leuk. Alle optredens zijn ook al gewoon goed gegaan. Vond het wel leuk hoe mensen reageerde hoe ik op kwam. Vandaag is het wel een belangrijke dag. Ik ga weer in Ahoy optreden. Alleen in Nederland zijn alle shows helemaal vol geboekt door meiden en jongens van ook een oudere leeftijd. Hoe zou dat nou komen??

Door mij sowieso haha. Die meiden denken nog steeds van:" hoe?" Terwijl ik het wel gewoon weet. Na ja morgen nog een show en de dag daarna ook nog één. Dan ben ik helemaal klaar! Vind het zo enorm leuk. Bedoel dit is wel een super leuke ervaring. Maar vandaag is belangrijk, omdat nou ja de zaal helemaal volgeboekt is, maar ook omdat het vandaag wordt gefilmd voor online. Dus vandaag moet ik echt geen foutjes maken.

Na ja, na een half uurtje zijn we er. We stappen uit met onze spullen en lopen het hotel in. Dit keer hebben we alle drie een eigen kamer. Hier checken we in en lopen we door naar onze eigen kamer. Wel hebben we een kamer met zen drieën naast elkaar. Bij de kamer aangekomen open ik die van mij gelijk. Het is gewoon een prima hotelletje! Zo leg ik mijn spullen neer en fris ik me een beetje op. Ben nu heel dichtbij bij huis voor me gevoel. Maar het is maar 20 minuutjes rijden. Valt dus enorm mee.

Zo met zen drieën lopen we dan naar de taxi voor naar Ahoy. Vandaag hebben we een show die begint laat in de middag. In de taxi, neem ik nog goed een keer de tekst door. Als we er zijn stappen we uit en lopen we kletsend naar binnen. Zo worden we gelijk doorgeleid naar de kleedkamers. Ik doe dan weer het korte broekje en roze topje aan.

Als ik mijn kleren aan heb, krijg ik make-up op en wordt mijn haar gedaan door Haui. Zij regelt alles vandaag voor me. Zo kletst ik wat met haar over wat ze van haar werk vind. Stiekem ben ik voor deze show wel zenuwachtig. Kijk allemaal mensen die waarschijnlijk speciaal voor mij zijn gekomen en het wordt gefilmd.

Wanneer ik helemaal klaar ben, klop ik op de deur van Hanne. Ze is bijna klaar. Wel mag ik al naar binnen, want haar haar wordt nog gedaan. Hanne ziet er wel echt prachtig uit. Hanne en haar visagiste zeggen ook dat ik prachtig uit zie.

Als Hanne klaar is, lopen we samen naar Marthe. Zij is op dit moment ook al klaar. Samen met ze drieën lopen we door naar het podium. Het is op dit moment nog leeg, maar over tien minuutjes stroomt het helemaal vol.

Zo gaan we achter de schermen staan en wensen we elkaar nog succes. We beginnen dadelijk met Oya lélé. Wel een echt typisch liedje van K3. Goed na tien minuutjes zien we de zaal langzaam vol lopen.

Als de deuren dicht zijn, worden onze microfoons vast gezet op onze wangen en kijken we elkaar aan. We wensen elkaar succes en geven elkaar een knuffel. Zo rennen we dan het podium op. Marthe en Hanne zeggen wat wie ik ben tegen de kleine kindjes die me niet kennen. Want ja de rest kent iedereen mij wel. Maar goed dan gaat de muziek vol aan.

Zo beginnen we dan ook met zingen en dansen. Op de melodie zing ik alle tekst wat ik moet zingen. Het gaat helemaal goed, waar ik ook blij mee ben. Het dansen gaat ook goed. Krijg er ook wel een goed gevoel van. Na het liedje krijgen we ook al veel applaus. Dan begint het volgende liedje. Het Franse liedje, waar ik het meeste moeite mee heb.

Met heel veel dans, zing ik het liedje. Het lukt wel gewoon goed. Alle kleine kindjes vooraan dansen helemaal mee. Wat er echt super schattig uitziet. Na dit liedje gaan we over naar denk ik wel een van mijn favoriete liedjes die na mijn jeugd zijn gemaakt. ' je bent de bom! ' De muziek gaat weer vol open en we dansen en swingen weet helemaal op de muziek.

De danspasjes gaan weer perfect. De tekst gaat mij ook gemakkelijk af, waar ik wel blij mee ben. Voel me ook gewoon helemaal top. Zo gaan we verder met liedjes. Als een na laatste krijgen we het liedje Trouwen. Hier ben ik dan toch wel het meest bang voor edits van die jongens en meiden ahha. Ik bedoel dat zou ik doen als ik hun was. Met alle kracht zing en dans ik op de muziek. Gezellig met de meiden gaat dit ons perfect.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu