16 december, 06:30
Ik word wakken van mijn te vrolijkste, verschrikkelijkste, lelijkste, vervelende, kutste, stomste wekker ooit. Zachtjes wrijf ik door mijn ogen om wakker te worden. Dan als mijn energie level is gestegen als een luipaard die net kan bewegen sta ik op uit bed.
Ik loop naar mijn kledingkast en haal er een lange rok met T-shirt uit. Wel doe ik er ook nog een panty bij. Dat doe ik dan zo snel mogelijk aan. Wil genoeg tijd hebben voor mijn make-up, snap je? Dan als ik dat aan heb loop ik naar de badkamer voor mijn hele routine. Als sieraden doe ik een ketting en oorbellen aan. Ook die ik van Matthy heb gekregen. Mijn haar doe ik los. Ze zijn vandaag heel golvend, wat ik wel mooi vind. Dit is ook echt mijn haar, niet gekruld ofzo.
Dann loop ik naar de keuken voor ontbijt. Yoghurt met Cruesli zoals gewoonlijk. Bij de eettafel eet ik het op. Tijdens dat ik dat doe zit ik een beetje op mijn telefoon. Vooral f1 in de gaten te houden. Ze krijgen allemaal weer een nieuwe auto. Nu is namelijk de stop. Heb wel weer echt zin in het seizoen. Tuurlijk ben ik voor Max Verstappen. No way voor Hamilton. Komt denk ik ook extra omdat ik Max ken. Mijn vader is bevriend met Jos Verstappen dus ja. Max en ik hebben ook elkaars nummer. Hij heeft me ook gewoon gefeliciteerd met me verjaardag enzo.
Eigenlijk zijn we gewoon nog jeugd vrienden. Het is altijd gezellig met elkaar enzo. Dit jaar moet ik van hem gaan kijken bij de finale. Hij heeft me al uitgenodigd en kaartjes voor me geregeld bij de vip plek. Waar zijn zus Victoria ook gaat zitten. Zij ken ik natuurlijk ook.
Heb er stiekem dus wel echt enorm veel zin in weerr. Dit jaar ben ik er niet geweest, want druk druk druk. Maar goed na al die Instagram auto's ben ik er wel weer klaar mee. Mijn ontbijt heb ik ook al op. Nu op naar Amsterdam. Ik doe mijn schoenen en jas aan. Daarna pak ik mijn werktas. Met al die spullen ga ik naar de auto.
In de auto zet ik weer hard muziek op. Goed om mee wakker te worden. Vooral David Guetta. Is super lekkere muziek op zo op te zetten. Ook vooral met volume helemaal open.
Als ik bij het kantoor heb geparkeerd stap ik uit. Met mijn volle tas loop ik naar binnen. Gelijk word ik begroet door mijn collega's. Ik maak een praatje met ze totdat ik er klaar mee ben. Dan loop ik naar mijn splinternieuw kantoor. Ik vind het zo mooi geworden niet normaal. Mijn mond valt open als ik de deur open heb gedaan. Alles is af. Het is zo woww. Ben er enorm blij mee.
Ik zet mijn tas neer en pak mijn laptop. Alles start ik op. Maar kijk ook door de kamer hoe mooi het is. Na een aantal minuten komt Charlotte ook binnen. Ze vindt het ook niet normaal mooi. We kletsen even en halen daarna samen koffie. Ze vraagt hoe het was met Matthy enzo. Ik vertel over het strand, zwemmen en nogg veel meer. Wel houd ik ook dingen voor mezelf, wat je denk ik wel begrijpt.
Als we de koffie hebben en terug zijn in ons kantoor beginnen we met alles. Ik start mijn mail. Veel dingen die ik moet gaan regelen. Nou ja Charlotte gaat me te minste helpen. Samen beantwoorden we veel dingen. Als opdracht hebben we ook om reclame te maken voor online. Grote, maar wel leuke opdracht. Vooral om dat te horen om 9 uur 's ochtends en de dag net pas is begonnen!
Ik pak een A3 papier en twee pennen. Daarmee gaan we aan een grote tafel zitten. We starten met allemaal ideeën op schrijven. Alle ideeën vliegen uit onze hoofden. Na een aantal minuten staat het blad helemaal vol. We bespreken het dan samen. Uiteindelijk komen we erop dat we graag een samenwerking willen met het bedrijf KPN. Daarmee willen we een komische reclame video maken.
Samen met Charlotte beginnen we aan een heel plan. Dit moeten we namelijk helemaal uitwerken voor dat we contact mogen leggen met KPN. Charlotte begint met schetsen van het reclame idee. Wat er allemaal in moet en wat we nodig hebben. Ik maak een PowerPoint presentatie met prijzen, samenwerking informatie en ons idee. We zijn enorm hard aan het werk met dit. Wel luisteren we onder het harde werk muziek.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...