17 mei, 07:00
Ik word wakker van de wekker die ik heb gezet. Zachtjes kreun ik een beetje. Dan draai ik me gewoon nog een keer om. Niet bepaald handig als je vandaag je handtekening gaat zetten en de sleutel krijgt van het nieuwe huis.
Besluit om toch maar wakker te worden. Zo sta ik op en loop ik naar de badkamer om eens snel in de douche te springen. Alles doe ik vluchtjes. Maak het laatste zeep op wat ik zo'n beetje heb en was men lichaam ermee. Ook doe ik mijn haren met shampoo en conditioner. Voor de gene die het vergeten zijn. Ik woon hier nog maar voor een paar nachtjes. Daarna ga ik bij Matthy in Casa Del Huts wonen. Voor een tijdje tot dat het huis helemaal af is.
Dan verplaats ik daar al heen en Matthy blijft dan nog even in Casa Del Huts om video's af te maken enzo. Nou goed waarschijnlijk ga ik de 28ste bij hem wonen. Een dagje voor zijn verjaardag! Maar goed als ik de douche uit stap droog ik me af en kleed ik me om. Ga voor een rokje met top.
Daarna doe ik ook nog mijn make-up en mijn haar goed. Moet er wel netjes uit zien voor vandaag. Zo ga ik eerst even werken bij 538 en daarna ga ik naar Matthy en zo naar de makelaar.
Als ik wat heb ontbeten, pak ik mijn werktas in. Daarna is het tijd om te gaan. Zo loop ik vanuit mijn appartement naar de lift zo naar mijn auto. In de auto zet ik gelijk muziek op. Denk aan hyperventilatie, blijf je slapen enz. Super leuke liedjes zijn er allemaal uitgekomen.
Wanneer ik aankom bij het kantoor, parkeer ik mijn auto. Daarna stap ik uit en loop ik naar de ingang. Dan loop ik naar binnen. Hier wordt ik gelijk weer leuk ontvangen. Heb dagen vrij gekregen om uit te rusten van de week, dus is weer de eerste keer.
Als Iris mij ziet komt ze op me afgerend en geeft ze me een knuffel. Ik omhels haar helemaal. Daarna lopen we door naar de werkplek van mij en Iris. Wij zijn dus ook echt collega's!
Dan hebben we het daar over van alles. Eerst beginnen we met de zakelijke dingen. Over wat er geregeld moet worden en reclame van 538. Ik doe dus nog steeds Marketing. Nou als we dat hebben gehad, besluiten we om een nieuwe Instagram post te maken voor het account.
Sowieso moeten we de prijsvraag nog online posten. Daarom besluiten we om een gekke foto van ons samen te maken. Wel dat het nog kan voor op insta. Als we die foto hebben gemaakt en dat hij gelukt is beginnen we met de tekst die erop moet. Dat is namelijk wel belangrijk dat we dat goed editten. We editten niks van ons lichaam, maar wel de tekst en 538 logo.
Als dat allemaal is gedaan, lopen we samen naar Marieke. Dit is mijn nieuwe baas. We laten de foto zien en vragen wat ze er van vind. Eindelijk vind ze hem helemaal goed. Zo geef ik Iris een high five. Laten we zeggen dat deze plek me veel meer laat thuis voelen.
Marieke is voor je gevoel ook niet ' de baas ' meer een collega die je ondersteunt. Dat is heel anders dan Finn. Vind het ook fijner dat het een vrouw is. Maar goed, dan zet ik hem online. Dan lopen we weer terug naar onze werkplek en doen we de dingen voor het regelen van reclame.
Tijdens dat we dit doen, kletsen we een beetje over mijn ervaring van Eurovision. Bedoel maar gewoon het was enorm leuk. Zo hebben we het ook nog over haar vriendjeee! Hij is enorm aardigg, heb hem al mogen ontmoeten. Het vriendje heet Michiel. Ze passen ook wel bij elkaar.
Iris weet ookal dat ik ga verhuizen met Matthy. Daar heb ik enorm veel zin inn! Alleen Matthy gaat officieel pas uit Casa del Huts op 4 september. Maar goed we hebben afgesproken dat als het huis klaar is, dat ik daar heen ga en Matthy 3 nachten bij me slaapt en de andere 4 bij de jongens. Heb ik tenminste nog lekker het huis voor me alleen en kan ik een beetje rommelen.
Goed als het 3 uur is, mag ik gaan. Ik neem afscheid van Iris en loop het gebouw uit. In de auto weer, zet ik muziek op waar ik zachtjes op mee zing. Nu een uur rijden naar Rhoon!
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...