35~

1.4K 13 0
                                    

28 november, 14:30

Ik ben al een halve dag op kantoor. Heb al enorm veel gedaan. Straks gaan Bram en ik in gesprek voor het nieuwe tweetal die Statements gaat opnemen. We gaan ze leren kennen en alvast kennis laten maken wat ze allemaal moeten kunnen. Ondertussen zijn alle Statements video's opgenomen die ik wilde doen. Alle Bankzitters zijn dus check.

Als jullie je afvragen hoe het met mij en Matthy gaat. We hebben elkaar ondertussen nog niet kunnen zien. Te druk helaas. Wel hebben we veel gebeld. Ik mis hem enorm. Gelukkig komt daar vanavond verandering in. Ik ga met Nina, Kelvin en Matthy naar de première van Rocket man. De film over Elton John. Heb er enorm veel zin in, want hou van die muziek. Misschien kwamen de andere jongens, de Bankzitters ook wel mee. Alleen die mogen niet op de vip plekken gaan zitten zoals ik.

Na een paar minuten wordt er op mijn deur geklopt. Het is Bram. Ik sta op en loop met hem naar de studio van Statements. Daar staan Willie Wartaal en René van Meurs al klaar. Bram en ik geven ze vriendelijk een hand. Dan laat Bram alles een beetje zien. Ik besluit om voor de mannen koffie te halen. Onderweg naar de kantine hoor ik een bekende stem. Maar het lukt me niet op de stem te plaatsen bij iemand die ik ken. Ik loop gewoon door. Dan zet ik de koffie apparaat aan. Nu wachten tot 4 kopjes gevuld zijn. Als dat is loop ik weer terug. Op de terug weg loop ik langs het nieuwe gedeelte van het gebouw. Ik krijg een splinternieuw kantoor naast die van Finn. Zoveel zin in de verandering.

Als ik weer in de studio geef ik de koffie aan de jongens. Bram heeft van alles verteld over dit. Ik geef ze nog extra tips. De gasten zijn super vriendelijk. Niet dat ik me op me gemak voel, maar gewoon prima. Zou er niet graag alleen bij staan, maar goed. Willie en René passen ook wel bij elkaar. Wel zijn ze ook weer totaal verschillend.

Maar goed, na alle vragen van hun moet ik weer aan het werk. Ik geen afscheid van de jongens en loop weer terug naar mijn kantoor. Ik ga op mijn bureau stoel zitten en ga verder aan het werk. Vooral dingen klaar maken voor het andere werk. Ben eigenlijk gewoon al klaar met alles wat ik voor deze baan moest doen.

Dan word er geklopt op mijn deur. In de schaduw zie ik dat het een groep jongens zijn. Weer hoor ik die bekende stem. Ik sta op en loop naar de deur. In mijn hoofd denk ik na wat er zou gaan gebeuren. Ik adem nog een keer goed in en uit. Dan maak ik de deur open. Ik zie de jongens Koen, Milo en Raoul staan. Ik zeg:" heeyy! Wat doen jullie hierr?" Koen zegt:" nou we zijn hier voor een video en we moeten een foto maken van een Bankzitters chick!" Dan zie ik inderdaad een camera. Ik zeg:" nou kom! Met wie moet ik een foto maken?" Milo zegt:" kom wij!" Ik ga naast hem staan en lach voor de foto die Raoul maakt.

Dan ga ik weer van hem af staan. Ik vraag aan ze:" wie heeft jullie binnen gelaten?" Raoul zegt:" Bram!" Ik zeg:" Neeee meen je!" Dan gaan ze weer verder met hun video. Ik sluit mijn kantoor weer en ga op mijn bureau stoel zitten. Dan bel ik Matthy.

Matthy: hee schat! Wat is er?
Sjulie: hee Matt! Staat de camera bij jullie ook aan? 
Matthy: ja hoe weer je dat? Haaha
Sjulie: die andere sukkels zijn hier geweest
Matthy: neee ben je met ze op de foto's geweest??
Sjulie: jupp!
Matthy: nou kutt ahha!
Sjulie: sorryy!
Robbie: wil je ook een foto met ons makennn!
Sjulie: ja joh is goed, word ik weer model!
Matthy: tnxx we zijn er binnen een paar minuten!
Sjulie: isgg! Byee

Dit is wel weer vervelend om met een YouTubers om te gaan maar ja. Ik ga ze ook pranken binnenkort dus krijgen ze het lekker terug. Ik besluit ook maar om aan de tekst te werken voor de distrack. Binnenkort gaan we opnemen. Zoveel zin inn.

Na een aantal minuten zie ik uit mijn raam de auto van Matthy. Ik sta al op en loop uit mijn kantoor. Nu weet ik dat ze komen dus loop ik naar beneden. Als ik de lift uitloop hoor ik om het hoekje Bram de jongens tegenhouden. Snel loop ik de hoek om. Ik hoor Robbie roepen:" daar is ze!" Bram zegt:" kut Kutt!" Ik lach enorm en loop naar de jongens toe. Bram is gestopt en zegt tegen de camera:" sorry Raoul, Koen en Milo het is me niet gelukt!" Daarna loopt hij weg.

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu