139~

694 9 6
                                    

20 juni, 01:13

Ik word wakker, doordat ik opeens kramp heb in men kuit. Dit doet zoveel pijn. Zo ga ik staan en probeer ik het te rekken ofzo. Het doet zoveel pijn. Het lijkt net of dat er een bal in je kuit ontstaat. Tegen de muur probeer ik het te rekken, maar het doet gewoon zoveel pijn dat het niet te houden is..

Matthy wordt wakker en mompelt:" schat wat ben je aan het doen?" Ik zeg:" heb kramp en het doet zoveel pijn.." Hij staat op en loopt naar me toe. Dan zegt hij:" Sjuul knijp in men handen en probeer je been tegen de koude muur te zetten." Ik pak zen handen en knijp er in. Het doet nog steeds zoveel pijn. Online staat dit ook dat dit heel normaal is, omdat je opeens veel meer gewicht moet dragen.

Na een tijdje stopt het. Ik geef Matthy dan een knuffel en zeg:" sorry dat ik je wakker heb gemaakt.." Hij zegt:" schat dat doet gewoon ongelofelijk veel pijn en het maakt me helemaal niet uit." Ik ga weer in bed liggen en wens hem welterustenn. Met men dikke buik richting hem, val ik dan weer in slaap.

Na twee uurtjes word ik weer wakker, omdat ik niet plassen. Ik sta zo stil mogelijk op en loop naar boven. Hier leeg ik men blaasje. Dan was ik men handen en loop ik weer naar beneden. Zo stil mogelijk ga ik weer in bed liggen. Op men linker zij, kijk ik hoe schattig Matthy ligt te slapen. Nog steeds smoorverliefd op dit mannetje. Ik doe dan men oogjes weet dicht en probeer te slapen.

Na weer een hele tijd word ik wakker, omdat ik weer moet plassen. Ik sta weer heel zachtjes op en loop naar de badkamer boven. De trap op en af word wel steeds zwaarder. Nou goed ik maak men blaas leeg en was weer men handen. In de spiegel kijk ik mezelf aan hoe slecht ik er op dit moment uit zie. Nou goed ik laat het maar en loop weer naar beneden.

Weer ga ik zo stil mogelijk in bed liggen op men linker zij. Dan denk ik na dat ik vandaag de hele dag kan relaxen, want heb zwangerschapsverlof whoee! Nou goed ik probeer dan weer in slaap te vallen, wat zo ook gewoon lukt.

Na een hele tijd, gaat de wekker van Matthy af. Matthy zet hem gelijk uit en staat op. Ik zucht en ga weer goed liggen. Matthy doet een wit T-shirt en zwarte broek aan. Ik word dan gewoon helemaal wakker en ga tegen de wand aan zitten. Matthy zegt tegen me:" je mag nog gewoon slapen hè, schat." Ik zeg:" ik ga denk ik zo wel weer terug."

Ik sta op uit bed en doe een simpele pyjama aan. Ik vraag dan zachtjes:" Welke video gaan jullie vandaag opnemen?" Hij zegt:" 25 VS 2500 euro dag, en ik zit al in het goede team." Ik lach en zeg:" dus wel een chille opname dag:)" Matthy zegt lachend:" klopt haha." Ik doe men haar dan in een simpele knot en loop met hem mee naar beneden.

Hier pak ik een glas water en ga ik tegenover Matthy zitten. Hij vraagt dan:" vandaag goed geslapen?" Ik schut me hoofd. Hij pakt men hand die op tafel ligt en wrijft er zachtjes overheen. Ik kijk hem heel verliefd aan en zeg:" Vandaag komen die babykleertjes binnen die ik nog had besteld, dus was ik die vandaag gelijk." Hij zegt:" isg! En ik schroef vandaag die baby box voor hier beneden nog in elkaar. Dan zijn we wel klaar toch?" Ik zeg:" ja, alleen sommige dingen moeten nog binnen komen, en dan zijn er we helemaal klaar voor der."

Hij lacht en zegt:" oké top! Nog maar 6 weekjes en ze is er." Ik knik en kijk naar men dikke buikje." Matthy zegt dan:" Jij moet nu nog maar even genieten van de rust." Ik lach en zeg:" klopt, maar eyy nu 16 weken niet hoeven te werken, wat me toch niet gaat lukken want ik kan echt gewoon niet niks doenn." Hij moet lachen.

Dan is het tijd om te gaan voor hem. Ik sta op en geef hem een kusje op zen mond. Hierna loopt hij naar de voordeur en gaat hij. Ik zet men glas in de vaatwasser en loop weer naar boven. Eigenlijk was de bedoeling dat ik nog eventjes zou slapen, maar heb er nu al geen zin in. Daarom besluit ik maar even de babykamer netjes te maken.

Ik loop naar binnen en zie alle spullen staan die we voor der hebben gekocht. Online hebben we zo'n babylijstje gevonden wat we allemaal nodig hebben voor haar. Dit hebben we allemaal besteld en ook de leuke dingen. Ook hebben we allerlei kleertjes gekregen van men vriendinnen, vrienden van Matthy en familie van ons beide. Dus dat komt wel goed:)."

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu