28 april, 10:09
Ik word wakker van het licht wat door de ramen op men gezicht schijnt. Voorzichtig word ik wakker. Als ik me om draai zie ik dat Matthy ook net wakker word.
Met een zware stem zegt hij:" goedemorgen schatt!" Ik zeg:" Goedemorguhh." Dan wrijf ik met mijn hand door mijn ogen. Matthy trekt me dan helemaal naar hem toe. Ik kruip helemaal tegen zijn borst aan. Hij doet zijn arm om me heen, zodat ik echt tegen hem aan lig.
Zo knuffelen we een tijdje. Ik geniet van zijn warmte. Heb nu ook zo'n veilig gevoel. Zachtjes gaat hij dan met zijn hand over mijn rug. Hij kietelt zo een beetje. Ik krijg er kippenvel van, maar vind het wel echt heerlijk.
Na een tijdje, ga ik dan recht op zitten. Dan kijk ik op mijn telefoon wanneer ik ongesteld ben. Heb er zo'n app voor. Matthy vraagt dit namelijk aan me, wanneer ik het word. Ik zie dat ik het waarschijnlijk over twee dagen word. Matthy zegt dan op een grijnsende manier:" nou dan hebben we nog tijd!"
Ik lach en zeg:" vooruit dann!" Matthy zegt:" serieus?" Lachend knik ik. Wel zeg ik:" moeten we het wel stil doen!" Matthy knik lachend. Dan ga op Matthy's schoot zitten. Ik leg mijn handen over Matthy's schouder en begin hem nekkusjes te geven.
Matthy gaat dan met zijn hand achter mijn rug naar onder. Dan ga ik van Matthy af en ga ik liggen. Hij doet dan rustig mijn slipje uit. Langzaam gaat hij dan met een vinger naar de onderkant van me. Na een aantal seconden gaat hij bij me naar binnen.
Ik pak een van zijn handen vast, en laat alles gebeuren wat hij doet. Het is gewoon heerlijk dit keer. Dan begint Matthy met beffen. Dit voelt zo lekker, niet normaal. Matthy doet dit eventjes door tot dat ik helemaal nat ben.
Dan pakt Matthy snel een condoom en doet hij die om. Matthy vraagt dan lief:" deed het pijn?" Ik zeg:" nee echt niet!" Matthy komt dan boven op me liggen. Hij gaat dan nog met zijn hand door mijn haar. Ik glimlach naar hem en geef hem snel een kusje.
Daarna brengt hij zichzelf naar binnen, zo rustig en voorzichtig mogelijk. Zijn handen zet hij in het matras. Ik zet de mijne aan de zijkant van zen borst. Dan begint hij met bewegen. Ik probeer niet te kreunen, maar bijt daardoor op men lippen.
Zo gaan we door en versnelt hij het tempo. Het is heerlijk. Voel hem op en neer gaan in me. Mijn lichaam is ondertussen ook wel gewend aan de grote van hem:). Dan als hij moe is haal ik hem uit me. Ik laat hem liggen en ga op hem zitten. Ik vraag dan:" nog een keer?" Matthy lacht en zegt:" jij hebt er wel zin in of niet?" Ik lach en zeg:" ben niet altijd bij je hè!"
Dan geeft hij teken dat ik mag. Zo laat ik hem voorzichtig bij mij naar binnen komen. Nu ga ik boven. Hoeft hij even minder te doen. Moet hem er ook van laten genieten. Ik zet mijn handen neer in het matras en begin met voorzichtig bewegen. Zo verhoog ik steeds het tempo. Aan Matthy zie je helemaal dat hij aan het genieten is.
Bij mij begin ik het wel te voelen, maar eyy je moet iets nemen en geven. Ik ben vaak de gene die gelukt heeft met dit. Zo ga ik door. Steeds versnel ik het. Dan na een tijdje stop ik, want kan ik echt niet meer. Ik haal hem voorzichtig uit me en ga liggen. Matthy zegt dan:" schat! Je deed het echt goed!" Ik lach onzeker en ga tegen hem aanliggen. Mijn hand leg ik op zijn borst.
Matthy gaat met zijn hand over mijn andere hand. Zo probeer ik weer een beetje op adem te komen. Ik vraag dan:" zouden ze ons gehoord hebben?" Matthy zegt:" waarschijnlijk niet en anders boeie. Ik heb ze het al vaker horen doen." Ik lach en zeg:" ieuww! Dus was dat niet die ene keer dat ik er ook was?" Matthy lacht en zegt:" nopee."
Dan als er allebei rustig zijn, doe ik een ondergoed en het Bankzitters pakje aan, waarvan Matthy nog niks vanaf weet. Als ik mijn ondergoed aan heb en het pakje uit mijn tas pak zegt Matthy:" jij in merchandise?" Ik lach en zeg:" ey moet mijn vriendje toch wel een beetje supporten!" Ik hoor hem lachen terwijl ik het aan doe. Dan loop ik naar de badkamer en doe ik daar mijn ochtend routine.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Подростковая литератураVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...