5 december, 17:00
Ik ben klaar met werken voor vandaag. Iris geeft me een knuffel en wenst me veel plezier voor vanavond. Zo pak ik al men spullen in en loop ik naar men auto. Nu even twintig minuutjes naar huis kachelen.
Dit doe ik met muziek op de achtergrond. Zing ook lekker hard mee. Heb zoveel zin in vanavond. Matthy heeft als het goed is, als ik thuis ben dadelijk al gekookt, zodat we daarna gelijk weg kunnen. Vandaag weer kleine neefje zien, waar ik wel echt zin in heb. De rest van de familie ook hoor.
Als ik thuis aankom, parkeer ik de auto en loop ik naar de voordeur. Hier open ik de deur met men sleutel. In de gang doe ik men jas uit en loop ik naar de woonkamer. Hier staat Matthy nog druk te koken. Ik loop naar hem toe en geef hem een kusje op zen wang. Ik vraag dan aan hem of dat het lukt. Hij zegt:" ja hoor bijna klaar!" Zo dek ik de tafel en wacht ik tot dat Matthy klaar.
Na vijf minuten zet hij de pan op tafel en kunnen we lekker gaan eten. Zo komt hij bij me zitten en beginnen we met smullen. Hij heeft dit keer boerenkool gemaakt met gehaktballen. Moet nu echt gezond eten wegens de kleine. Tijdens het eten hebben we het over men werkdag. Heb vandaag echt progressie gemaakt. Enorm veel gedaan, ben dus trots op mezelf.
Dadelijk moet ik me wel nog even goed opfrissen. Heb nog geen symptomen van de zwangerschap waar ik wel blij mee ben. Ook kan ik nog niks zien in me buik. Zou nu volgens mijn berekening ongeveer 4+4 dagen zijn. Dit betekend vier weken en vier dagen. Bijna vijf weken duss. Dan zou de baby ongeveer een rijstkorrel groot zijn haha.
Nou goed als we gegeten hebben, ruimt Matthy op zodat ik me kan omkleden. Ik ren naar buiten en doe men schattige jurkje aan. Moet nog van de tijd gaan genieten dat ik dit aan kan. Dadelijk pas ik al men kleren niet meerr. Betekent wel weer shoppen haha. Nou ja als ik dat aan heb, loop ik naar zolder om men haar en make-up te doen.
Dit doe ik, als ik klaar ben loop ik weer helemaal naar beneden. Matthy is dan ook klaar om te gaan. Ik pak de tas vol met cadeautjes voor iedereen. We doen het net zoals elk jaar hetzelfde. Voor Matthy heb ik ook cadeautjes gekocht. Hopelijk vind hij die leuuk. Nou goed met de volle tas lopen we naar de auto. Ik zet hem voorzichtig in de achterbak en ga in de auto zitten.
Matthy gaat rijden. Onderweg heeft hij zijn hand op men been en wrijft hij er een beetje overheen. Ik krijg weer helemaal kriebels in men buik. Nog steeds stapelgek op dit mannetje. Wat deze jongen allemaal met me doet is gewoon niet te beschrijven. Dit keer word de eerste dag, dat ik echt smoezen moet gaan verzinnen voor het niet drinken van alcohol.
Waar Matthy helemaal stuk om ging is, dat als je als zwangere niet al te veel drop mag eten. Dus ja Matthy helemaal blij met zen apenkoppen zodat hij die niet meer met me hoeft te delen. Na ja het zijn maar dropjes denk ik ook maar.
Na een half uurtje komen we aan bij het huis. We stappen uit en lopen naar de voordeur. De cadeautjes regelt Matthy dadelijk met men oom. Gelijk word de deur opgedaan door Sanne. Ze zegt:" heyy daar zijn jullie! Heb jullie zo gemist." Dan geeft ze mij en Matthy een knuffel zo stappen we naar binnen. Beide hangen we onze jas op aan de volle kapstok. De rest is er allemaal al.
Dan lopen we door naar binnen. Als Stefan Matthy voor ziet lopen rent hij al op hem af en geeft hij hem een knuffel. Echt zo schattig om hem te zien met een kind. Dan als Stefan mij ziet is het feest. Hij laat me niet meer los. Ik knuffel hem ook. Dan neemt hij me mee op iets te laten zien van school. Matthy word ondertussen begroet door men familie. Stefan heeft allemaal tekeningen gemaakt en opgehangen. Ik zeg hoe mooi ze zijn enzz.
Dan loop ik naar de woonkamer en geef ik iedereen een knuffel. Zelf Toby, hoe sociaal ben ik wel. Dan ga ik met Matthy op de bank zitten. We zitten echt dicht tegen elkaar maar boeie. Dan vraagt men oom aan ons of dat we wat te drinken willen. Ik zeg dat ik een glas water wil en Matthy een glas cola.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...