123~

699 8 2
                                    

2 februari, 05:01

Ik word wakker door de stomme wekker van Matthy die weer afgaat. Met mijn kussen sla ik hem zachtjes en leg ik hem op mijn hoofd. Matthy doet de challenge van elke dag te joggen om 5 uur s'ochtends. Dit is de tweede dag en word en gek van. Ik hoor hem tegen de camera praten, maar negeer het, want ik wil gewoon verder slapen.

Gelukkig laat hij me dan met rust en loopt hij naar boven om zich op te frissen. Ik probeer weer verder te slapen. Alleen het lukt me gewoon niet meer. Ik sta dan op uit bed en loop naar de kledingkast en doe een joggingspak aan. Dan loop ik naar boven om te plassen. Dit moet ik steeds vaker, maar dat komt omdat ik 13 weken ben. Ja je leest het goed 13 weken! Zit nu officieel in het tweede semester. Alles gaat goed en over drie weken hebben we de geslachtsecho. Daar heb ik zoveel zin in. Matthy en ik willen dan het geslacht al weten. Wel gaan we het niet groot vieren.

Vooral Matthy heeft er geen behoefte aan. Kijk toch is hij dan wel echt mensenschuw en houd hij niet van die shine. Ik heb hier nu niet echt een behoefte aan, omdat op dit moment ik daar gewoon echt geen zin in heb. Ik denk door dat je mindset een beetje verandert en ik snap het van Matthy.

Nou goed in de badkamer zie ik mezelf echt als een zombie. Vandaag heb ik het optreden met alle artiesten in de Ziggo Dome. Heb ik hier zin in? op dit moment niet maar dat komt vast wel.

Ik doe dan wat crème op men gezicht en loop helemaal naar beneden en ga op de bank liggen onder een dekentje. Zo begin ik dan te lezen in men boek. Na voor me gevoel een minuut is hij er al. Matthy filmt bij de eettafel hoe hij zich voelt. Dan sluit hij de video af en loopt hij naar mij toe. Hij gaat zitten en wrijft over men been. Dan zegt die:" ga je nog mee naar bed?" Ik zeg:" het lukte me net al niet meer om te slapen." Matthy zegt:" kom op, mee naar boven." Ik zucht en sta al op en loop met hem mee naar boven. Ik doe weer alles uit behalve men ondergoed. Zo ga ik weer in bed liggen.

Matthy gaat eerst even boven douchen. Ik probeer ondertussen al in slaap te vallen, alleen het lukt maar niet. Na echt een hele tijd, komt Matthy weer in bed liggen. Hij vraagt zachtjes:" slaap je al?" Ik zeg:" nope.." Dan trekt hij me in een knuffel. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en mompel wat woorden. Matthy gaat met zijn hand over men rug. Ik lig echt helemaal tegen hem aan en probeer te slapen, alleen het lukt dus echt niet. Matt is ondertussen al weer in slaap gevallen.

In mezelf denk ik een beetje na over hoe het zou zijn, als er een kleintje bij ons in bed ligt. Bedoel Matthy zou wel echt een goede vader zijn denk ik. Hij is zo aardig voor iedereen en zo enorm zorgzaam. Kijk hoe hij mij behandeld terwijl ik enorm ziek ben. Alleen waar ik heel onzeker om word is ofdat ik wel een goede moeder zou zijn voor dit kleintje. Weet niet of dat dit voor iedereen een angst is die zwanger is of dat het echt aan mezelf ligt.

Kijk en nu ik net in het tweede semester zit ben ik ook weer wat vrolijker. Althans dat hoop ik vooral. Ik moet soms gewoon huilen om random dingen. Ben echt de meest gezellige mens op dit moment:) Vanavond een feest van maken en dan komt het wel weer goed. Maar ja geen slaap is wel echt kut.

Wel kan ik genieten van het uitzicht hoe Matthy slaapt. Hij ligt er altijd zo schattig uit, gewoon om van te smelten. Ook als hij een bril op heeft hoor:). De meeste tijd heeft hij een bril op, maar echt het staat hem zo enorm mooi. Na ja zo klikt wel de klok voorbij. Geen een oog meer dicht kunnen doen. Uiteindelijk is het acht over vier en word Matthy wakker, terwijl ik nog op zen borst ligt. Hij kreunt een beetje en strekt zich uit met zen armen.

Ik zeg zachtjes:" goedemorgenn." Matthy zegt met een hele zware ochtendstem:" goede morgen Sjuul." Dan ga ik van zen borst af. Maar goed al snel word ik weer in een knuffel getrokken. Ik lig dan tussen zen benen met men hoofd naar zen gezicht. Ik lach naar hem en kijk naar zen prachtige ochtend gezicht. Zo ga ik met men hand door zijn gezicht. Hij vraagt dan lief:" heb je vannacht nog geslapen?" Ik zeg:" neey, maar goed dat hoort er bij." Hij zegt:" nou morgen kan je weer de hele tijd op bed liggen."

Ik knik en zeg:" ja, komt wel goed:)" Dan zoent hij mij opeens. Ik ga er wel in mee. Dan gaat het recht op zitten, en ik doe men benen om zijn middel en leg men handen om zijn nek. De kus blijft doorgaan. Op dit moment heeft Matthy wel echt een uitzicht. Ik weet dat hij meer wil en ik misschien ook wel alleen weet niet of dat ik het aan kan. Ik laat dan los en zeg zachtjes:" zullen we iets proberen?" Hij weet wat ik bedoel en zegt:" alleen als jij het wil Sjuul." Ik knik en zeg:" wel rustig ja?" Matthy knikt en wrijft wat over men armen.

Ik sta dan op en pak de glijmiddel. Zit nu even niet te wachten dat hij bij me via zen vingers naar onderen gaat. Na goed Matthy doet ondertussen zen T-shirt uit. Dan als ik het heb gevonden ga ik dicht tegen Matthy aan staan en zeg ik dat ik best wel zenuwachtig ben, maar dat ik het wel wil...

Matthy zegt:" Schat we doen het rustig en als het pijn doet stoppen we oké?" Ik knik en geef Matthy een kusje op zen mond. Dan loopt hij met zijn handen op men heup naar de muur waar hij me zachtjes tegen aan duwd. Ik zoen hem met passie en denk eigenlijk hoe erg ik dit wel heb gemist. Nou goed, had ik er ook helemaal geen zin in een aantal weken geleden.

Matthy doet dan zen pyjama broek uit en pakt me vast bij men heupen. Zo legt hij me dan rustig op bed. Hij gaat dan boven me liggen, wel steunt hij met zen handen op het matras, zodat men mini buikje niet in verdrukking komt. Ondertussen is zijn onderbroek ook al uit. Dan probeert hij langzaam en zo rustig mogelijk naar binnen te gaan. Het lukt gelukkig wel.

We doen nu ook zonder condoom, want dat is niet meer nodig. Matthy begint met rustig bewegen, zodat ik een beetje kan wennen. Wel moet ik kreunen, maar goed niemand kan dat horen behalve hij. Moet er wel weer even helemaal van genieten. Dan ga ik met mijn hand door zen haar, want die zit voor zen ogen. Matthy houdt wel echt rekening met me, wat ik wel fijn vind! Zo stopt hij als hij klaar in me komt. Hij ploft dan langs me op bed.

Ik ben stiekem ook wel moe hoor, terwijl ik niks heb gedaan. Nou goed waarschijnlijk door slaap te kort maar euyy. Matthy doet dan zen boxer weer aan en zegt:" deed het pijn?" Ik zeg:" nee viel wel mee!" Dan zeg ik:" ik ga even douchen." Hij vindt het goed en chillt wat in bed.

Ik pak de kleren voor het optreden en wat schone ondergoed. Zo loop ik dan naar boven om te douchen. Hier doe ik alles wat ik moet doen. Ik douche, droog me af, doe men haar, make-up en doe mijn kleding aan. Ik heb mijn natte haar pracht geföhnd zodat het goed zit.

Ik loop dan naar beneden om iets te ontbijten. Ga voor een boterham met een simpele plak kaas en als drinken wat sap. Matthy is ondertussen boven aan het werk. Ik pak mijn oortjes en zet de liedjes op die ik vandaag moet zingen voor het podium. Ik ben een van de eerste die mag optreden, zodat ik daarna kan gaan heb ik kunnen regelen. Dadelijk kan ik het niet meer houden en moet je daar zitten wachten en jezelf te kwellen.

Ik zing ook zachtjes mee, want ja even oefenen is wel fijn. Kijk een show kan ik er wel van maken zonder oefening, maar het liedje uit je hoofd krijgen is soms bij mij wel anders. De oufit die ik aan heb is een zwarte pantalon met een blauw topje.

Hierin zie je men buik niet, binnekort gaan we het bekend maken met een foto. Mag ik weer een uitgebreid tekstje maken. Vandaag gaat Matthy mee achter de schermen als ondersteuning voor mij:) Dat heb ik namelijk echt enorm nodig. Kijk ik zou het anders ook wel redden, alleen smoesjes bedenken ben ik niet het beste in.

Na goed Matthy en ik moeten vertrekken rond 2 uur, dus kan nog even werken met Iris via te bellen. Ik doe dit de hele tijd tot dat het een aantal minuten voor twee is. Hard gewerkt met haar en nu kunnen we overmorgen weer hard aan het werk!

Volgende deel meer~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu