10 december, 09:39
Ik word wakker in het warme weer dan in Nederland. Ben namelijk in Abu Dhabi!!! Hier ben ik gisteren aangekomen met Jos, Hanna, Victoria en Kelly. Ik slaap heerlijk alleen, wat ik helemaal niet erg vind wegens het wezentje in men buik. Kan elk moment klachten krijgen. Heb er helemaal geen last van. Ben niet eens misselijk, zo was dat braken van 5 december waarschijnlijk omdat ik iets verkeerds had gegeten.
Nou ja na wat wakker worden besluit ik uit bed te gaan. Vandaag komt Matthy hier ook aan met Robbie. Nou goed ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Hier maak ik me een beetje klaar. Heb men kleding ook al klaar gelegd voor vandaag. Ik doe een spijkerbroek aan met een oranje T-shirt.
Zo loop ik naar beneden voor een ontbijtje. Ze hebben hier een hele ruimte waar je kan pakken wat je wil als ontbijt. Met een bordje kijk ik rond wat ik lus + wat ik mag hebben. Uiteindelijk ga ik dan zitten op een stoel en geniet ik van men ontbijtje.
Als ik bijna op heb, word ik gebeld door Victoria. Ze zegt of dat ik wil komen naar de voorkant van het hotel, zodat we naar de race baan gaan. Vandaag zijn de trainingen. Zo eet ik het snel nog op en loop ik naar de plek waar ik heen moet. Daar zie ik Victoria al staan. Ik geef haar gelijk een knuffel. Zo lopen we dan naar de auto die ze heeft geregeld.
In de taxi kletsen we over allerlei dingen. Vandaag zijn dus de trainingen dus kunnen Victoria en ik de plek gaan ontdekken wat we mogen doen. We krijgen ook kaartjes waardoor we bijna overal mogen komen. Als we er aankomen stappen we uit en lopen we richting de plek waar we naar toe mogen. Onderweg daarnaar toe worden we beide herkent. Ik met de fans op de foto met zoals Victoria. Opeens krijg ik de vraag van een jongen:" is het uit met Matthy?" Ik zeg gelijk:" nee waar heb je die roddel vandaan?" Hij zegt:" omdat we niks meer van hem horenn?" In moet lachen en zeg:" nou het is niet uit dus daar hoef je niet bang voor te zijn."
Zo lopen we gelijk door. Binnen zien we Max bij Checo staan. Ik geef Max gelijk een knuffel. Zo schut ik met Checo een hand. In het Engels praten we wat met zen vieren. Dan komt Kelly van de wc vandaan. Ik geef haar gelijk een diepe knuffel. Zo klets ik met haar en de andere in het Engels. Dan beginnen we Checo een beetje te plagen met de Nederlandse woorden.
Dan worden we opgehaald om te gaan oefenen. Ik wens ze succes en loop met Victoria en Kelly naar een plek waar we uitzicht hebben over de baan. Als Kelly en Victoria bezig zijn, kijk op men telefoon. Matthy stuurt:" net vertrokken met het vliegtuig ❤️" Ik reageer er snel op en loop naar met de twee dames mee.
Zo bekijken we alles van Abu Dhabi hier bij de circuit. De mannen zijn ondertussen aan het oefenen. Vanmiddag is het nog een keer alleen dan met publiek erbij. Ben wel echt benieuwd of dat Max gaat winnen. Hoop het natuurlijk wel en dan gebeurd het ook nog eens op men verjaardag.
Dan besluiten we om de stad in te gaan. Even te shoppen terwijl ik geen kleding gaan shoppen.. Zo lopen we naar een super groot winkelcentrum.
Hier gaan we allemaal winkeltjes in die we in Nederland niet hebben. Bedoel we hoeven het alle drie niet te doen voor kleding. Kelly is model en heeft dus zat kleren, Victoria heeft gewoon echt alles en ik zeg dat ik genoeg hem. Wat eigenlijk niet zo is, maarr pas straks toch niks meer met een dikke buik. Kan nu nog genieten van een lange spijkerbroek. Dat kan ik straks al helemaal niet meer aan.
Nou goed zo hebben we dan uiteindelijk een super leuk souveniertje gevonden. Ik ben er al helemaal verliefd op. Sleutelhanger met Abu Dhabi met allemaal groene plantjes erom heen. Nou goed als je me kent snap je dat ik die niet kan laten liggen.
Zo gaan we dan naar een eettentje voor lunch. De meiden willen dat we met zen drieën een cocktail bestellen. Ik mag dat absoluut niet drinken. Zo verzin ik een smoes dat ik ongesteld ben en medicatie ervoor moest nemen en daardoor niet mag drinken. Ze geloven erin, zo bestellen we met zen drieën een alcohol vrije cocktail. Ik maak zo ook een story.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...