3 september, 18:02
Ondertussen is Elise weer thuis. Ze ligt op mijn benen een beetje rond te kijken. Matthy is eten aan het koken, want ja het is al zes uur. Ik heb kleine dame super erg gemist. Maar goed de alleen tijd met Matthy was ook gezellig.
Als Matthy klaar is, leg ik Elise in de box en ga ik aan tafel zitten. Matthy heeft taco's gemaakt. We wensen elkaar eetsmakelijk en zo begin ik met eten. Terwijl we zitten te genieten van de taco's die Matthy heeft gemaakt hebben we het over Elise. Ze deed het heel goed bij men schoonouders.
Kijk ik heb vijf weken lang al gewoon de hele tijd binnen gezeten. Ookk niet goed voor een persoon, zoals ik die eigenlijk nooit echt thuis is. Mijn ouders willen ook graag op der passen, alleen ja Brabant is toch wel iets verder weg dan Ameide. Dat is hier om de hoek. Sam en Stien wonen ook nog eens om de hoek, want ik Utrecht. Dus eigenlijk als we oppas nodig hebben staan ze gelijk voor ons klaar.
Nou goed als we klaar zijn met eten, help ik mee met opruimen. Elise begint dan net te huilen. Matthy loopt naar haar toe en probeert haar stil te krijgen. Ik ga verder met opruimen tot dat ik klaar ben.
Dan loop ik naar Matthy die met Elise bezig is. Ik zeg tegen hem:" zullen we samen met haar buiten gaan wandelen?" Hij zegt:" is goed!" Ik zeg:" ik ga even snel omkleden, wil jij dan de buggy alvast klaar zetten? Hij knikt, dus ik loop naar boven.
Uit de kledingkast pak ik een kort broekje en T-shirt. Dit doe ik rustig aan. Dan kam ik snel door men haar. Als dat is gedaan loop ik naar beneden. Matthy heeft Elise al in de buggy gelegd. Hij vraagt dan lief aan me:" klaar om te gaan?" Ik knik en doe snel men schoenen aan. Dan gaan we.
Ik doe de deur opslot en zo lopen via het weggetje richting het park. Matthy duwt de buggy vooruit. Ik ben vooral aan het genieten van een blije Matthy die echt een trotse papa is. Ik loop naast Matthy en heb een beetje gesprekken over hoe het zou zijn als Elise groter is. Bedoel dan moet je ook zien uit te leggen, dat papa en mama bekend zijn in Nederland.
Opeens komen er dan twee jongetjes naar ons toegelopen. Eentje zegt tegen Matthy:" mag ik met je op de foto." Hij zegt:" nee, sorry maar niet als ik met men gezin ben." De jongens knikken en kijken dan de buggy in. Eentje zegt er:" wow ze is wel echt mooi.." Ik lach en bedank hem. Dan lopen we weer door.
Matthy zegt dan:" als alle fans zo zouden zijn, was het een eitje." Ik lach en zeg:" weetje het komt wel goed, als een Kathy Perry het kan overleven, lukt het ons ook wel haha." Hij lacht en wrijft dan over men rug terwijl we lopen.
Als het rondje in en park gelopen is, lopen we terug richting huis. Elise is echt stil. Vind dat buiten wel echt fijn. Bedoel als je kindje huilt buiten, kan het best kut voelen voor andere mensen die er niet om vragen. Nou ja als we thuis aankomen, doe ik men schoenen uit en pak ik Elise uit de buggy. Ze moet namelijk weer drinken.
Ik doe men T-shirt uit en leg haar aan men borst terwijl ik tegen de muur aanhang. Matthy gaat dan om me heen staan en kust het hoofdje van Elise. Hij zegt dan:" Schatje dadelijk met zen drieën in bad?" Ik zeg:" vandaag word ik wel erg door je verwend." Hij lacht en zegt:" Dit verdien je wel, nu je je weer beter voelt."
Ik zeg:" ik vind het goed." Zo als ze klaar is met drinken lopen we naar boven. In de slaapkamer, leg ik Elise op bed neer, zodat Matthy en ik ons zelf kunnen omkleden. Als we beide naakt zijn, pakt Matthy haar op en nemen we haar mee naar boven. Hier zet ik dan de kraan aan op een aangename temperatuur voor mij en Matthy, maar ook voor Elise.
Matt houdt Elise warm tegen zijn huid, zodat ze het niet koud krijgt. We wachten zo samen tot dat het bad een beetje gevuld is. Zo stapt Matthy er dan als eerste in. Ik ga tussen zijn benen voorzichtig zitten, zodat hij ook Elise kan bewonderen en ik tegen hem aanzit:).
Elise begint dan met huilen. Ik sus haar en leg haar tegen me huid. Ik doe met men hand voorzichtig water over haar heen, zodat ze een beetje kan wennen. Matthy kijkt over men schouder mee hoe ze langzaam stiller aan het worden is.
Dan leg ik haar op men benen en houd ik haar vast bij der kleine heupjes, zodat ze wel gewoon de vrijheid heeft om te bewegen. Matthy zet dan zijn handen op mijn heup. Ik leg men hoofd dan tegen zijn borst en kijk met hem naar Elise. Nu vindt ze het wel lekker hoor.
Matthy zegt dan:" hou 20 september vrij oké?" Ik zeg:" Wat ben je van plan?" Hij zegt:" iets leuks oké, om 3 jaar samen te vieren." Ik lach en zeg:" maar watt?" Hij zegt:" verrassing voor ons tweetjes." Ik knik, want erover doorgaan heeft toch geen zin.
Max is weer in Nederland voor de race. Die is morgen al. De dag daarna wil hij graag langskomen, om mij en Matthy te zien, maar ook Elise te ontmoeten. Bedoel hij heeft haar nog niet gezien. Matthy moet dan wel werken, dus ben ik alleen met hem. Niet dat dat erg is.
Maar goed nu genieten van de twee liefste in bad bij me. Ik begin van het warme water wel echt moe te worden. Na een slechte nacht zoals vandaag is dat wel logisch. Matthy is vooral bezig met Elise.
Na een tijdje gaan we eruit, ik ben gewoon te moe en val bijna in slaap. Ik stap uit het bad en pak Elise in, in een handdoekje. Zo is ze warm. Elise is helemaal stil en kijkt naar boven. Ik droog me dan af net zoals Matthy. Als ik droog ben pak ik Elise en droog ik haar helemaal af. Met zen drieën lopen we dan naar de slaapkamer.
Ik doe schoon ondergoed aan als ik Elise op bed heb gelegd. Tegen Matthy zeg ik dan:" ik ga alvast slapen oké? Vannacht word weer zwaar." Hij zegt:" isg, maar ik ben er vannacht ook hè? Als jij nou even wat flesjes klaar zet, kan jij vannacht doorslapen." Ik zeg:" Matt als je dat voor me wilt doen en bedankt!" Hij lacht en geeft me dan een kusje. Ik pak het kolf apparaat en begin met borstvoeding geven. Uiteindelijk zet ik drie flesjes klaar, want daar kan ze wel meer dan een halve nacht mee.
Matthy neemt de flesjes mee naar beneden met zijn ene hand en Elise in de andere hand. Zo loop ik naar het bed en ga ik in bed liggen. Mijn telefoon leg ik aan het stroom. Dan ga ik goed liggen onder de dunne lakens, waar vanmiddag geweldige dingen zijn gebeurt. Al snel val ik dan heerlijk in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...