156~

600 8 0
                                    

14 september, 14:57

Als we terug zijn gelopen zegt Milo gelijk:" en lekker geneukt?" Ik zucht en zeg tegen Matthy:" ik zei het je." Matthy lacht en zegt tegen Milo:" nee jammer ze wilde het niet.." Ik kijk hem aan met een blik, waardoor hij moet lachen.

Zo loop ik dan van hem weg, om Elise weer te pakken van Julie. Ik bedank haar en klets nog een beetje met haar. Met Demi erbij hebben het over de clip. Ze zegt dat het wel echt leuk is geworden. Die andere twee meiden zijn modellen, maar blijkbaar zijn ze beide smoorverliefd op Matthy. Ik word hier echt gewoon gek van, als ze zulke dingen tegen me zeggen..

Demi vertelt nog wat dingen over het lied wanneer het uitkomt enzz. Hierna loop ik weet naar de jongens. Milo bedankt me ook nog voor vandaag. Voor de rest klets ik nog wat met de andere mannen. Bedoel na zes weken zie ik ze weer. Maar ze zijn echt helemaal niks verandert.

Dan vraagt Matthy aan me:" zullen we zo gaan, want we gingen vandaag toch dat ene doen." Ik zeg:" ik vind het goedd!" Zo nemen we dan afscheid. Van iedereen krijg ik een knuffel. En ik weet dat Matthy dit altijd kut vind, daar ben ik ondertussen wel achter, maar ik mag het wel haha.

Als we naar buiten lopen zegt Matthy tegen me:" zal ik Elise meenemen in de auto?" Ik zeg:" vooruit dan." Hij pakt Elise van me over en loopt naar zijn auto. Ik stap in de mijne en rijd al aan.

Onderweg naar huis, zet ik de muziek een keer lekker hard aan en zing ik mee. Heb dit wel een beetje gemist! Heel de rit luister en zing ik mee op de muziek. Heerlijk dit gewoon! Als ik thuis aankom, parkeer ik de auto en stap ik uit. Matthy heeft veel slomer gereden dan mij haha.

Binnen doe ik men schoenen uit en loop ik naar boven om men om te kleden. Heb het zo enorm warm. Ik ga voor een kort broekje en T-shirt. Al ik me aan het omkleden ben, hoor ik de voordeur open gaan. Als ik klaar ben ren ik half naar beneden. Matthy moet lachen en zegt:" zo sprintje trekken?" Ik lach en geef hem dan een kus op zen wang.

Elise pak ik over van hem, zodat hij ze blauwe trui uit kan doen. Het is warm echt niet normaal, alleen nu zit meneer er weer veel te sexy bij. Ik loop naar de keuken en pak een glas water voor mezelf. Matthy komt dan naast me staan en zegt:" was wel gezellig of niet met Milo." Ik lach sarcastisch en zeg:" Matt die twee andere dames hadden het over hoe knap je bent en je zouden doen."

Hij moet lachen en zegt:" jaloers?" Ik zeg:" neee, alleen gewoon dat ze dat naast je zeggen is kut.." Hij lacht en gaat dan met zijn benen om me heen staan. Matthy zegt dan:" Sjuul jij bent de enige die dat soort dingen met me mag doen, denk maar niet dat ik met zo'n meisje naar huis ga." Ik lach en zeg:" verwacht ik ook niet."

Matthy lacht en zet dan zijn handen op mijn heup. Met zijn blote borst is dit echt veel te aantrekkelijk. Plotseling komt dit dan uit men mond:" je bent miss wel echt een sexgod..." Matthy zegt lachend:" en dat zei je hardop haha." Ik schrik ervan en zeg:" kutzooi!" En word helemaal rood. Matthy zet dan een stap naar voren, zodat hij echt weer helemaal tegen me aanstaat en geeft me een zoen op men mond.

Ik heb Elise nog stevig vast in mijn arm en leg mijn andere hand op zijn wang, en zoen hem nog meer met gevoel. Deze zoen is zo romantisch en voelt zo heerlijk. Matthy blijft doorgaan en heeft nog steeds zijn handen op men heupen waar hij zachtjes in knijpt, wat gewoon fijn is...

Dan opeens horen we Elise zeggen:" wawa." Beide stoppen en lachen we. Ik zeg dan tegen Elise:" praatjes heb je wel hè?" Ze begint dan te lachen. Matthy legt zijn ene hand op haar wangetje en zegt tegen der:" jij bent ook men schatje hoor." Ik krijg een lach op men gezicht en drink weer een slok water. Matthy stapt weer naar achteren en pakt wat te eten.

Ik loop dan met Elise naar buiten en leg haar op het bankje met kussens zodat ze lekker ligt. Ik ga dan op de bank zitten en maak een Instagram story. Dit is de eerste weer in tijden. Erbij zet ik: genieten 🤍. Elise staat er niet op, want dat doe ik gewoon niet.

Matthy komt dan naar buiten gelopen zonder trui en komt bij me zitten. Ik kruip dan tegen hem aan en zeg wat dingetjes tegen hem. Hij zegt ook wat dingen waarover hij gewoon iets kwijt moet. Dit kan ik ook bij hem, dus dat is wel eigenlijk heel goed.. goede band hebben er dus met elkaar.

Matthy zegt dan:" Schat men ouders zijn binnenkort 20 jaar getrouwd en ze willen dan met heel de fam naar de Efteling, wil je met me mee?" Ik zeg:" lijkt me echt leukk! Alleen ja Elise.." Matthy zegt snel er echter na:" ze kan gewoon mee! Bedoel ik weet dat men moeder nergens in durft en die wil er dan echt wel op passen als jij ergens in wilt." Ik lach en zeg:" durft Manouk echt nergens in haha." Matthy schut zijn hoofd. Ik zeg dan:" Dan ga ik wel mee.. wanneer willen ze?" Matthy zegt:" 30 september, gewoon op een schooldag dus misschien minder last van kinderen." Ik knik en zeg:" nou dagje Efteling, heb er wil weer zin hoor!"

Matthy zegt:" mooizo!" en geeft me dan een kusje. Ik pak Elise dan op en leg haar tegen men T-shirt aan. Nog steeds heb ik heerlijk huid contact met Matthy. Opeens pakt hij dan met een hand mijn heup vast. Ik schrik ervan en schier daarom naar voren. Alleen dan ga ik wel gelijk weer tegen hem aanliggen. Hij zegt dan:" zo ik rand je niet aan hoor haha." Ik lach en zeg:" nee, ik verschoot gewoon.." Dan leg ik men hoofd achter op zijn borst en geeft hij mij een kusje op men haar.

Als het tijd is voor avondeten lopen we samen naar binnen. Ik loop dan naar boven om haar te laten drinken. In de slaapkamer doe ik men T-shirt en bh uit. Dan laat ik haar drinken. Ik sta een beetje en wacht tot dat ze klaar is.

Dan doe ik men bh weer aan en doe ik het T-shirt weer aan. Zo loop ik weer naar beneden. Matthy is al begonnen met het maken van een wrap. Makkelijk en kost maar heel weinig tijd. Al snel is hij klaar en leg ik Elise in de box. Wanneer ik net ga zitten begint ze opeens allemaal geluidjes te maken.

Beide moeten Matthy en ik lachen. Nou goed dan zeg ik:" eetsmakelijk Matt." Hij zegt dan nog voordat hij zen mond vol stopt:" eetsmakelijk!" De wrap is prima! Wel is dit lekker verkoelend, want het is gewoon warm.

Als we gegeten hebben, ruim ik het op. Matthy is Elise boven aan het verschonen. De rest van de avond hebben we het gewoon chill. Ik ben vooral gewoon moe. Maar dat is wel logisch.

Zo ga ik rond tien uur naar boven met Elise. Matthy is in zijn kamer fifa aan het spelen. Had die zin in. Ik loop als eerst naar zolder om in de badkamer daar heel men routine te doen. Ik haal al men make-up eraf, poets men tanden, smeer crème op men gezicht en doe men haar in een knot. Hierna loop ik met Elise naar beneden, naar men slaapkamer. Ik leg haar in het wiegje en ga op bed liggen. Men kleren heb ik al uit.

Dan sla ik de deken om me heen, wel een dun lakentje. Hierna sluit ik men ogen en probeer ik te slapen. Dat lukt eigenlijk al heel snel~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu