27 april, 08:00
Ik word wakker van de wekker die afgaat. Gelijk word ik een beetje wakker. Dan kijk ik wat om me heen. Ben gewoon veilig in mijn kamer. Had vannacht zo'n wazige droom, dus daarom.
Vandaag word het zo'n leuke dag. Een het is Koningsdag en is het dus feest en twee vandaag ga ik met Matthy, Milo, Jamie, Lieke, Koen, Robbie, Raoul en Jamie Ommel naar een concert van Radio 538. Zoveel zin in. Echt niet normaal. Daarom klim ik gelijk uit bed en loop ik naar mijn kast waar ik de kleding al heb klaar gelegd. Heb een zwart rokje en een oranje top. Hartstikke leuk dus voor vandaag.
Eerst loop ik even naar de badkamer om te douchen. Neem de kleding alvast mee. Daar in de badkamer stap ik onder de douche en was ik heel mijn lichaam. Ben vandaag nog niet ongesteld, gelukkig maar! Maar goed als ik klaar ben met douchen stap ik eruit en droog ik me af met een handdoek. Mijn haar maak ik schudden droog. Zo gooi ik ze naar voren en ga weer omhoog.
Daarna pak ik de föhn en droog ik ze op die manier. Als ze helemaal droog zijn doe ik ze in een simpele knot. Dan doe ik namelijk mijn kleren aan. Het is best warm volgens mijn telefoon dus doe ik de geen legging onder.
Zo pak ik mijn krultang en ga ik er door heen. Ik maak prachtige losse krullen die mooi over elkaar vallen. Daarna doe ik een laagje make-up over men gezicht. Dan als ik helemaal klaar ben, loop ik naar mijn slaapkamer om men tas in te pakken. Blijf vannacht dus ook bij Matthy slapen en de nacht daarna ook nog:). Heel gezellig dus.
Nou goed als ik alles heb besluit ik om te gaan. Ondertussen is het ook al weer half tien geweest. Zo snel mogelijk draai ik de deur op slot en loop ik naar de auto.
In de auto rijd ik gelijk aan naar Rhoon. Dit jaar is het festival of concert in Den Haag. Lekker dichtbij Casa Del Huts, dus gaan we met twee taxi's daarheen en dan vanavond weer terug.
Nou goed na de rit ben ik er en stap ik gelijk uit met mijn grote tas. Dan loop ik naar de voordeur en bel ik aan. Snel word er opengemaakt door Jamie. Geef haar gelijk een knuffel. Ze zegt hoe mooi ik eruit zie, ik zeg dat gelijk over haar outfit. Een lange broek met oranje topje die lekker wijd zit.
Dan loop ik door naar binnen. Iedereen zit hier al. Lieke geeft me ook gelijk een knuffel. Daarna loop ik naar Matthy die in de keuken staat. Hij zegt gelijk:" je ziet er prachtig uit!" Ik lach bescheiden en zeg:" jij ook lieverd!" Hij heeft een spijkerbroek met oranje T-shirt aan.
Ook geef ik hem een klein kusje op zijn mond. Koen roept dan:" niet zo klef doenn!" Ik zeg:" ahw Koen, ik denk dat we dat ook straks naar jou kunnen roepen!" Jamie rent gelijk naar me toe en geeft me een high five.
Dan is het nu wachten op de andere Jamie. Benieuwd hoe ze is. Dan vraagt Matthy over het interview van het Jeugdjournaal. Ik vertel echt alles wat er is gevraagd en wat ik heb beantwoord. Matthy lacht en zegt:" nog steeds bijzonder dat ik jou heb mogen ontmaagden!" Ik kijk hem met een blik aan, met bedoeling van serieuss!"
Dan hoor ik Koen roepen:" ben je serieus ontmaagd door Matthyy?" Matthy komt voor me op en zegt:" ja boeit dat?" Koen zegt:" nee tuurlijk niet, maar laatt!" Ik zeg:" hou niet zoveel van onenightstands zoals jij en Milo!" Milo lacht en zegt:" hou je bek maar kleintje!" Ik lach een steek men middelvinger op.
Het gevoel in me is dan weer niet zo stoer. Gelijk voel ik me weer onzeker of ten minste niet zeker van mezelf. Zelfvertrouwen is weer gedaald naar weinig. Matthy merkt het aan me. Hij pakt mijn hand en wrijft erover heen met zijn zachte handen.
Dan gaat de bel. Koen springt gelijk van de bank af en rent naar de deur. Iedereen lacht een beetje. Dan komt Lieke bij me staan. Ze vrolijkt me met Jamie al gelijk weer een beetje op. Dan wel de andere Jamie binnen loopt stel ik mezelf gelijk voor net zoals de andere dames.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...