7 maart, 17:42
Terwijl ik in bed lig te wachten op de dames, ruikt het beneden echt naar de meest herkende geur ooit. Kan het alleen niet plaatsten op dit moment. Dan hoor ik de trap kraken en komt Nina de kamer in lopen. Ze zegt:" het is klaar!" Ik lach en zeg:" okee nou dan ga ik mee naar beneden."
Ik sta op en loop achter haar aan mee naar beneden. Als ik beneden ben zie ik dat de tafel echt superleuk is gedekt en dat er pannekoeken op tafel staan. Ik bedank de meiden en ga zitten. Zo pak ik dan een pannekoek en doe ik er pannekoeken stroop op. Ik zeg dan tegen Juultje:" ik kan de stroop echt niet meer pakken zonder dat ik denk aan Milo!" Juultje lacht en zegt:" bedankt, dan ga ik dit nu ook denken:)"
Hiervan moet ik lachen, maar begin ook wel met eten. Tijdens het eten hebben we het over wat we dadelijk willen doen. Na wat overleg gaan we straks een spel doen genaamd Monopoly. Dit kent iedereen wel. Het duurt ook eens lekker lang dus kunnen we tijdens het spel ook kletsen.
Na een pannekoek zit ik nog helemaal niet vol, zo pak ik er nog een. Normaal zit ik dan echt al wel vol hoor, met een toetje er achter na maat nu. Zo pak ik er een met kaneel suiker wat ook lekker is. Als ik dat op heb, zit ik wel aardig vol. Ik ruim dan alles met Juultje in de vaatwasser. Nina maakt de tafel schoon. Dan rent Juul naar boven voor het spel. Nina zegt:" zullen we al gewoon onze pyjama's aan gaan doen?" Ik lach en zeg:" ik vind het goed hoor!" Ze pakt haar tas, en ik loop naar boven. Juultje kleed zich dan ook om.
In de kledingkast zoek ik voor een lange pyjama broek met T-shirt die ik nog pas. Het topje natuurlijk wel, alleen de eerste broek die ik aan doe echt niet. Op men benen zit die heel straks wegens dit kleine buikje. Zo doe ik die weer uit en ruil ik hem om voor een legging die wel past, alleen zie je men buikje heel heftig. Maar boeit mij dat met hun, nee niet echt.
Ik loop naar beneden en ga bij de andere meiden aan tafel zitten. Samen met zen drieën zetten we het spel klaar. Ik neem het hondje, zoals altijd:). Ben echt een hondenmens zoals jullie wel weten. Juultje is het stijkijzertje en Nina het hoedje. Nou goed zo beginnen we aan het spel. We luisteren ondertussen muziek en hebben hele gesprekken over onze vriendjes.
Roddelen zijn we wel het aller beste in hè! Dit is gewoon super leuk om te doen met je beste vriendinnen. En over Matthy heb ik niks slechts om te vertellen;). In de eerste rondes heb ik het twee drie vakjes kunnen ontvangen. Een oranje, een rode en een groene. Heb nu wel gunstige. Na wat rondes heb ik een straatje whoee. Namelijk het groene straatje. Een van de duurstee. Juultje is hier dan al drie keer opgekomen. Het ergste is voor der dat alles al dubbel kost.
Zo gaan we heel de avond zo'n beetje door. Het duurt zo lang. Tot dat Nina wint. Maar die had ook de Kalverstraat, Leidsestraat, de blauwe met hotel en dan ook nog de paarse en lichtblauwe kleur met hotels. Ja dan overleef je het niet.
Ik pak dan wat te drinken voor de meiden en wat lekkers. Dit zet ik op de kleine tafel neer. Nina is een film aan het zoeken die we kunnen kijken dadelijk. Na wat zoeken samen met zen drieën besluiten we om de film senior year. Ik kruip helemaal in het hoekje van de bank en leg een deken op me.
Dan starten we de film. Tijdens de film liggen we helemaal blauw van het lachen. Het is zo geweldig. Een hele bekende en geweldige actrice zit er ook in. Het gaat over een 'hot' girl in Amerika die heel graag gala koningin wil zijn, alleen beland ze in coma door naar aardvijand. Alleen ze is zo gek als ze wakker word en veertig jaar is dus 30 jaar in coma, wat volgensmij niet een kan maar goed en dan weer terug naar de middelbare gaat om gala koningin te worden. Geweldig toch haha?
We hebben het super gezellig. Maar als de film is afgelopen besluiten we om naar bed te gaan. Zo ruim ik alles op, zodat het een beetje netjes is. Dan lopen we naar boven. Nina zegt:" Sjuul als jij even de spullen pakt, maken we het zelf wel op." Ik zeg:" isg!" Ik loop naar de opberg kamer en pak het luchtbed, twee dekens en twee kussens. Dit gooi ik naar Juultje en die geeft het aan Nina. Zo gaan hun samen hij bed klaar maken.
Ik pak de pyjama uit mijn kledingkast en loop naar boven, naar de badkamer. Hier poets ik men tanden, ga ik nog een keer plassen, doe ik men gezicht enz. Doe hier dan ook nog mijn kleren uit en gooi ze in de wasmand. Dan doe ik men pyjama aan.
Hierna loop ik naar beneden. De meiden zijn dan net klaar met hun bed. Zij lopen dan naar boven om alles te doen. Ik klim naar men bed en ga der alvast op zitten. Dan zie ik dat ik nog een appje heb gekregen van Matthy. Hij stuurt:" Sjuul morgen kom ik vroeg naar huis, misschien vind je dat wel fijn❤️" Ik app terug:" isg schatje ❤️ hopelijk heb je het leuk!"
Dan een aantal minuten later komen de dames naar beneden. Ze gaan dan gelijk in bed liggen. Ik kruip gelijk onder de dekens en klets met de meiden. We vertellen nog hele verhalen over onze jeugd. Hierna is Nina al helemaal moe. We gaan dus al slapen. Ik ga goed liggen en wens ze welterustenn.
Als ik probeer te slapen, lukt het maar niet. De twee andere meiden liggen al diep in slaap. Echt heel snel haha. Die waren dus echt al moe. Na heel veel draaien, lukt het me nog steeds niet. Ik word helemaal panisch in men hoofd.
Na een hele tijd ben ik nog wakker. Ik pak dan men telefoon en zie dat ik tien minuten geleden door Matthy ben geappt. Hij stuurt:" heb ik zeker, hoop jij ook!" Ik app terug:" fijn!! Ik ook, welterustenn 😘." Gelijk komt Matthy online en appt:" Schat wat doe jij nog om half vier wakker?" Ik app gelijk terug:" kan niet slapen.." Hij appt terug:" wat vervelend, sorry dat ik er niet ben.."
Wat is Matthy eigenlijk heel erg zorgzaam voor me. Ik bedoel maar kijk hoe lief hij voor me is. Ik app gelijk terug:" Schat jij mag toch ook plezier hebben met de jongens. Maak je maar geen zorgen om mij, komt wel goed. Ben morgen gewoon brak🥲." Hij stuurt gelijk:" De meiden zorgen morgen vroeg echt wel voor je, dat geloof ik zeker. Slaap hier momenteel met een kat in de kamer, echt wij gaan nooit ten never een kat nemen!!" Ik moet lachen en stuur:" en een hond😍😍😍."
Matthy stuurt gelijk:" rustig aan jij😂." Ik zeg:" nee ik denk dat we aan een mini jou tot nu toe wel genoeg hebben;)." Is dit gemeen op te sturen. Ach hij weet dat ik dit als grapje bedoel. Matthy stuurt gelijk:" bedankt hè." Ik stuur:" graag gedaan!" Matthy stuurt:" nou en meneer van de Graaf heeft me net de hele tijd liggen pesten met van die kut fan edits."
Ik stuur:" euy dat is mijn taak!" Matthy zegt:" nou goed het is weer eens fucking heftig haha." Ik app:" schat ik heb filmpjes gezien dat ze onze gezichten mengen via een app, hoe een kind van ons eruit gaat zien, dat is pas eng!!" Matthy stuurt:" hahaha, die heb ik nog niet gezien." Ik app:" wees blij;) ziet er heel fake uit, maat goed de echo's zien er stukke beter uit dan die edits." Matthy appt:" ben heel benieuwd! Zo naaiend dat ik ze vandaag niet heb kunnen zien." Ik stuur:" over een half jaartje kan je der vasthouden:)"
Matthy stuurt:" ja, daar wacht ik natuurlijk het meeste op:) maar goed eerst jou zien te onderhouden." Ik app:" jaja want dat is zo zwaarrr..." Matthy stuurt gelijk:" Komt wel goed hoor;)." Ik zeg:" Zijn de andere mannen al aan het slapen?" Hij stuurt:" jup, ik ben dood bang van die kat die naast me bezig is haha." Ik zeg:" ach het is een kat! Maar schatje probeer wel gewoon te slapen, jij moet morgen voetballen!" Hij stuurt:" eerder tegen jezelf zeggen, jij maakt een kindje." Ik app gelijk:" maat schat, dit hoort er bij mij gewoon bij en jijj." Matthy stuurt:" ga jij nou maar slapen Sjuul, het is ondertussen 4 uur!" Ik app:" isgg, welterustenn schat❤️ en let op voor het poesje 😂." Matthy stuurt:" welterustenn ❤️."
Dan leg ik men telefoon weer weg en draai ik me weer, zodat ik goed lig. Na ongeveer een half uurtje pas val ik eindelijk in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Genç KurguVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...