6 oktober, 10:25
Ik word wakker in de armen van Matthy. Hij slaapt nog zo te zien. Wel ga ik nog dichter tegen hem aan liggen. Ik houd wel van deze momentjes. Na een paar minuten wordt hij ook wakker. Ik zeg:" Goedemorguhh schat!" Hij zegt:" goedemorgen!" Dan drukt hij me nog meer in zijn armen. Ik geniet helemaal. Hij vraagt:" lekker geslapen?" Ik zeg:" bij jou wel!" Hij lacht en geeft me een snel kusje.
Na een tijdje stappen we uit bed. Ik doe gewoon weer de kleren van gisteren aan. Gelukkig ben ik niet doorgelekt. Vandaag ga ik logeren met Lieke en Jamie! Dus moet dadelijk wel weg. Hun weten nu dus misschien dat ik een relatie met hem heb via zijn post. Als Matthy ook omgekleed is lopen we naar beneden. Iedereen is er nu ook al. We gaan dan ontbijten. Ik zit tussen Manouk en Ezra in. Matthy en Jair hebben een heel gesprek over voetbal. Ik zeg tegen Manouk:" dat je het kan overleven met 4 Matthy's in huis!" Ze lacht en zegt:" ja is wel heel zwaar haha!"
Daarna klets ik nog wat met Ezra. Hij verteld dat hij ook veel herkent word. Best wel lastig lijkt me dat voor zo'n jong kind. Gelukkig vind hij het niet zo heel erg. Anders was het wel heel sneu geweest. Na het ontbijt ruim ik op met Jesse. Hij verteld wat over hoe blij hij is voor Matthy dat hij mij heeft gevonden. Ik smelt helemaal van binnen. Dan vraag ik:" bekende YouTubers Stefan en Sean hebben mij een mailtje gestuurd dat ze met mij op vakantie willen om een distrack op te nemen over de Bankzitters, alleen ja ik weer niet of dat Matthy dat erg vind en zo..." Jesse zegt:" je moet het zelf weten en ik bedoel hij vind het vast grappig als je maar niet zoent ofzo in de video!" Ik bedank hem en loop weer naar Matthy.
We kletsen nog wat tot dat het 12:32 is. Ik geef iedereen een knuffel. Dan geeft Matthy mijn jas aan. Ik doe hem aan. Daarna lopen we terug naar zijn auto. Ze zwaaien ons uit. Wat zijn hun toch aardig. In de auto luisteren we muziek. Dan zegt Matthy:" we gaan misschien een nieuw lied opnemen!" Ik zeg:" omgg wat leukk!" Matthy verteld wat over het idee. Dat de jongens verliefd worden op een meisje, ze worden stapelgek.
Ik vertel hoe leuk ik het vind. Daarna kletsen we nog wat over hele andere onderwerpen. Dan word ik opeens gebeld door mijn broer, Sam. Het gesprek:
Sam: hee Sjuul!
Sjulie: hee broerkee
Sam: gefeliciteerdd
Sjulie: waarmee?
Sam: jullie relatiee Sjuul ben je nou zo stom haha
Matthy: dankjewell!
Sjulie: stt
Sam: was dat Matthy?
Sjulie: ja haha we zitten in de auto
Sam: Aaha kom een keer langs samen!
Sjulie: doen wee!~ saai gesprek
Sjulie: doeii Samm
Sam: doegggMatthy en ik lachen om het domme gesprek. Helaas ga ik het heel druk krijgen deze weken wegens werk dus kunnen we elkaar minder zien... Dan wordt het maar elke avond weer bellen hoe het was. We hebben afgesproken elke avond om 8 uur bellen. Dan hoeven we als het goed is beide niet meer te werken namelijk.
~ tijdje later
Na een tijdje zijn we bij mij thuis. We stappen uit de auto en lopen naar de lift. Als de lift boven is lopen we naar mijn appartement. Ik maak de deur open en loop met hem naar de woonkamer. Hier zet ik al mijn tassen neer. Matthy geeft me dan opeens een knuffel van achter. Niet dat ik het erg vind. Dan draai ik me om en begin ik hem te zoenen. Hij zoent me natuurlijk terug. Ik denk dat hij het liefst nog iets met me had gedaan alleen ja ongesteld is sucks. Dan stoppen we natuurlijk om op adem te komen.
Ik loop naar de kledingkast om mijn logeer spullen in te pakken. Moet naar Jamie's huis rijden in Brabant. Wel de allerleukste provincie. Matthy helpt me met in pakken. Hij snuffelt ook door mijn kledingkast aha. Echt grappig om te zien. Als al mijn spullen in gepakt zijn doe ik nog wat make-up op. Ook heb ik een andere leuke outfit aan gedaan.
~ tijdje later
Als alles is in gepakt en ik klaar ben met mijn kleren en make-up gaan Matthy en ik naar de parkeergarage. Ik pak al mijn tassen en sluit alles af. We lopen dan naar de lift. Dan wachten we tot dat we beneden zijn. We lopen hand in hand naar zijn auto. Voor zijn auto geef ik hem een zoen als afscheid. Hij zegt:" ga je missen schat!" Ik zeg:" ik jou ook!" Snel geef ik hem nog een knuffel. Daarna stapt hij in zijn auto en loop ik naar de mijne.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...