~6

2.6K 24 3
                                    

19 Augustus, 10:56

Ik word wakker in mijn bed. Vandaag ga ik met Matthy afspreken. Best benieuwd en hoop dat het niet Awkward word ofzo. Ik bedoel ik voel me niet zo vaak op me gemak bij jongens behalve Bram en mijn broer. Bij Matthy voelde het ook anders, maar ja. Wanneer ik helemaal wakker ben loop ik naar de badkamer. Ik fris me op en doe mijn haren in een knot. Dan strompel ik naar de keuken. Straks komen mijn krukken binnen die ik heb besteld. Als ontbijt maak ik een ommelet. Wanneer ik die klaar heb eet ik hem op, aan de eettafel. Dan gaat de bel, ik loop richting de deur en neem het pakketje aan. Ik zeg:" werkse!" Tegen de bezorger. Hij zwaait nog lief en loopt weer weg.

Ik loop naar mijn kledingkast en kies iets leuks uit. Dan loop ik met de kleren naar de badkamer. Omdat ik mijn pleisters moet vervangen. Dan smeer ik er een crème op. Ook doe ik er een lange broek over aan. Dit keer doe ik een T-shirt aan. Mijn haar doe ik in een simpele staart. Dan loop ik naar de tafel waar het pakketje staat. Ik pak het uit en probeer op de krukken te lopen. Het lukt gelukkig, dit loopt veel makkelijker.

Dan plof ik op de bank neer en bel ik Nina. We kletsen over Liefde. Kijk zij heeft al een vriend, maar die is altijd weg. Nina is echt een schat en hij verdient haar helemaal niet. Nina ziet die dingen niet in hem, maar ja. Ondertussen is Nina allemaal aan het zeggen dat ik jongens een kans moet geven. Alleen ja, mij lukt het gewoon niet.

Als het 13:26 is hangen we op. Ik doe mijn laatste make-up in de badkamer en doe mijn favoriete parfum op. La Rissa, vooral een zoet geurtje. Daarna ga ik op de hangstoel zitten met mijn boek. Als de bel gaat loop ik naar de voordeur. En ja hoor het is Matthy. Hij zegt:" hee!" Ik zeg:" hee Matthy kom binnen!" Met mijn krukken loop ik naar binnen. Ik leid hem mee naar de woonkamer. Hij komt naast me op de bank zitten. Ik vraag of dat hij iets te drinken wil. Hij zegt:" ja hoor, maar zal ik zelf pakken?" Ik zeg:" vind ik ook goed hoor! Fris ligt in de koelkast en koffiezetapparaat staat op de aanrecht." Hij loopt naar de keuken en pakt een colaatje, ook vraagt hij lief wat ik wil. Ik zeg dat ik ook cola lus. Dan loopt hij terug.

Matthy verteld wat overzich zelf en ik natuurlijk ook. Ik vertel ook over de simpers op tiktok. Hij heeft precies hetzelfde. Matthy pakt zijn telefoon erbij en laat die filmpjes zien. Ik lig helemaal in de deuk. Dan laat ik de filmpjes zien die over mijn gaan. Hij gaat nu helemaal stuk van het lachen. We maken dus precies hetzelfde mee. Ook kletsen we over zijn en mijn vrienden. Ik vertel dat Zara helemaal hotel de botel op hem is. Hij lacht er hard om. Dan vraagt Matthy:" ben jij singel?" Ik zeg:" jupp!" Hij zegt:" dat had ik niet van je verwacht." Ik vraag dan:" hoezo niet haha?" Hij zegt:" ik bedoel kijk naar jezelf!" Hij laat me blozen. Ik zeg tegen hem:" ik had dat ook niet van jouw verwacht hoor!" Hij begint nu ook te blozen. Wat is dit toch schattig.

Dan hebben we het ook nog over andere dingen. Ook vraag ik om de video wat ze van plan zijn om te doen met mij. Hij legt uit:" nou de bedoeling was om dan Bankzitters doen 30 secondes extreem en vrij di mo, maar lijkt dat je leuk?" Ik zeg:" ja hoor! Alleen nou ja ik voel me soms niet op me gemak met jongens en soms gaat het beter alleen ja... Ik ben bang.." hij houd me op en zegt:" je hoeft het niet te doen hè?" Ik knik. Ik zeg:" Door alle jongens die op me simpen laat het me denken dat ik een slet enzo ben, alleen ja soms krijg ik nogal veel haat enz. daardoor ben ik onzeker geworden.." hij zegt lief:" maar dat hoeft echt niet, gewoon die reacties negeren! En je hoeft echt niet mee te doen met onze video oké en laat je niet onzeker worden over jezelf?!"

Hij gaat met zijn hand over mijn rug. Deze jongen doet iets met me, maar wat? Wat voel ik voor hem. Dan besluiten we een film op te zetten. Matthy pakt de afstandsbediening en zet een random film op. Blijkbaar heet hij Insidious. In het begin denk ik dat het een actiefilm is, maar dat is het absoluut niet. Ik begin te gillen als er een schrikscène komt. Matthy lacht een beetje om me, wat ik natuurlijk wel snap. Wanneer ik nog meer schrik, ontspant Matthy door met zijn hand over mijn rug te gaan.

Dan is de film afgelopen. Het is ondertussen ook al 17:21. We besluiten om iets te eten te bestellen. Ik bepaal voor mezelf dat het een cheatdag word. Matthy heeft zin in Pizza dus bestellen we dat. Ondertussen doen we een spelletje. Gewoon uno, maar is alsnog geweldig ahha. Matthy verteld ook over hoe het is om met zijn vrienden te wonen. Ik luister aandachtig naar hem. Na een aantal potjes gaat de bel. Matthy loopt naar de deur en neemt de pizza aan. Hij loopt terug en legt de pizza op tafel. Het is de smaak , buffelo chicken. Het is zo lekker als je het super lang niet op hebt.

Na het eten, moet ik naar de wc. Ik pak de kruk en loop naar de badkamer. Als ik klaar ben loop ik terug naar de woonkamer. Ik zie dat mijn telefoon is verschoven. Gelijk pak ik hem op zie ik dat hij zijn nummer erin heeft gezet. Ik lach erom, maar leg wel weer mijn telefoon weg. Na nog wat gekletst te hebben moet hij naar huis. Ik sta op en geef hem een knuffel. Hij knuffelt me ook terug. We blijven een tijdje zo staan. Dan laat ik los en loopt hij weg. Ik zwaai hem nog uit. Dan is hij weg.

Ik plof op de bank en pak mijn telefoon. Op mijn telefoon zet ik hem als Matthy<3 in mijn contacten. Ik app gelijk.

Matthy<3

Het was echt leuk vandaag! x Sjulie

Hij is aan het rijden dus reageert natuurlijk niet. Na een tijdje appt hij.

Vond ik ook Sjuul! Wil je vaker afspreken?

Ja lijkt me leukk Matthy!

Dan leg ik mijn telefoon weg. Morgen moet ik weer werken dus moet vroeg naar bed. Ik pak nog wel mijn boek en lees er een tijdje in. Als het 22:20 is doe ik mijn avond routine. Dan ga ik slapen~

Het bestaan van eeuwige liefde~ BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu