1 januari, 20:13
Ik pak mijn tas en ga naar de gang door naar de badkamer om ze op te hangen. De natte kleding, zodat ik morgen die droog kan meenemenn.
Dan als ik terug loop, denk ik eraan dat ik nog niet heb gedoucht. Als ik dat tegen Matthy zegt, vraagt hij zachtjes:" mag ik met je mee?" Ik knik lachend. Samen lopen we dan weg uit de woonkamer.
Gelijk lopen we naar de badkamer. Daar doet hij de deur opslot. Ik doe dan mijn kleren uit, Matthy doet dat ook. Dan stap ik de douche in om de kraan aan te draaien. Als het water warm is gaan we er beide instaan.
Ik haal het stiekje uit mijn haar en laat het los vallen. Ik buig dan omlaag om de shampoo te pakken. Wel zie ik dat Matthy naar me kijkt. Als ik weer overeind sta sla ik hem zachtjes op zijn borst en zeg ik:" viezerik!" Hij lacht erom en pakt de shampoo van me af zodat hij het kan doen. Ik ga goed voor hem staan en laat hem het doen.
Hij speelt ook een beetje met mijn haar. Hier kan ik wel van genieten. Dan spoelt hij het ook uit. Ik doe er dan ook nog conditioner in. Matthy doet zijn haar zelf. Hierna zeep ik mijn lichaam in. Ik mag dan Matthy's rug inzepen. Tijdens dat ik dat doe masseer ik hem een beetje.
Ben echt blij met hem. Dan als we klaar zijn stappen we eruit. Matthy pakt dan een kleine handdoek voor mijn haar. Ik droog hem af door op en neer te schudden. Matthy vindt het grappig, wat ik wel snap. Ik schut nog een beetje tot dat ik er klaar mee ben.
Matthy en ik lopen dan naar de slaapkamer op kleding te pakken. Ik doe een korte broek en topje aan. Matthy doet een lange joggingspak aan. Als ik mijn haar doorgekamt heb, doe ik het in een knot. Samen lopen we dan naar de woonkamer.
Iedereen zit al op de bank, we kunnen er ook niet heel makkelijk meer bij. Dus gaan Matthy en ik samen op de loverseat zitten. Ik ga helemaal tegen hem aanliggen. Hij gaat met zijn hand over mijn arm geen. Robbie zet dan weer iets aan op tv. Een of ander programma met quizvragen.
Iedereen behalve ik is voor de jongens genaamd Dirk. Ik ben voor het meisje Wilma. Zij is veel slimmer denk ik. De eerste rondes staat Dirk helemaal voor. Dat is het moment dat ik kut denk. Alleen na een aantal rondes draait het helemaal om. Wilma beantwoord in een keer alles goed. Ik juich helemaal als een gek. De jongens lachen me een beetje uit.
Dan als de finale begint zit ik op het puntje van de stoel. Kijk het boeit me niet wie er wint, alleen zou het wel leuk zijn als ik goed heb gegokt. Dan komt de vraagt. Het is: Wat is het kleinste land van de wereld? Ik weet het antwoord. Robbie is helemaal aan het zeggen dat het Monaco is. Alleen dat is het dus echt niet! Het is Vaticaan. Dan geeft Dirk het antwoord .... Luxemburg. Ik lig helemaal plat van het lachen. Dan zegt Wilma .... VATICAAN. Zij heeft dus gewonnen.
Ik spring op en zegg te blij:" ja!!" Milo gaat helemaal stuk om me. Nou ja daarna ga ik gewoon weer rustig tegen Matthy liggen. Hij gaat ook weer met zijn hand onder mijn topje om me te kietelen. Gewoon kriebelen bedoel ik daarmee. Ik kan hier wel van genieten. Dan gaat Milo weer naar huis. Ik geef hem een knuffel als afscheid.
Hierna ga ik weer op de stoel zitten. Matt kruipt helemaal tegen me aan. Ga dit enorm missen als ik weer naar huis ga morgen. We besluiten nog een film met zen alle te kijken. Ik vind hem best wel saai eigenlijk.
Het is echt een zeik film. Ik kijk gewoon voor de gezelligheid mee. Er zitten ook allemaal foutjes in die ik ontdek. Tijdens de film pak ik voor iedereen wat te drinken. Ik neem zelf gewoon een colaatje. Matthy en de andere jongens gaan voor een biertje.
Dan als ik van mijn colaatje aan het genieten ben, verslikt Matthy zich in zijn eigen speeksel. Ik klop op zijn rug en geef hem mijn glas aan. Hij drinkt hem in een keer helemaal op. Ik lach als hij mij de glas weer aangeeft.
Als de verschrikkelijke film is afgelopen, vraagt Matthy aan mij:" zullen we naar men kamer?" Ik knik ja. We nemen afscheid van de jongens en lopen naar zijn kamer. Hier plof ik gelijk op bed. Matthy komt naast me liggen.
Dan ga ik tegen de muur zitten. Matthy gaat voor me zitten en zegt:" ik ga je morgen echt enorm missen." Ik wrijf over zijn arm en zeg:" ik jou ookk!" Dan zegt hij:" weet jij waar ik eigenlijk wel zin in hebb." Aan zijn gezicht weet ik het wel.
Ik zeg dan tegen hem:" als ik denk wat jij denkttt!" Matthy is dus volgensmij echt helemaal opgewonden. Ik ga staan en doe mijn haar op een best wel sexy manier los. Matthy zegt:" ga je me uitdagen?" Ik knik lachend. Hij springt uit bed en tilt me op.
Matt gooit me dan op bed. Hij gaat erbij zitten. Ik ga helemaal recht op zitten en kijk hem in zijn bloedmooie blauwe ogen aan. Dan gaat hij met zijn hand over mijn wang achter mijn oor. Ik ga dan op zijn schoot zitten en begin hem kusjes te geven in zijn nek. Hij houdt me goed vast aan mijn heup.
Dan is het tijd om door te gaan vind ik. Matthy trekt mijn topje uit en laat mij liggen. Hier onder heb ik geen bh of echt topje aan dus heeft hij uitzicht. Langzaam gaat hij met zijn gezicht naar beneden en begint mijn kusjes te geven net boven mijn borsten.
Ik kan hier echt niet tegen, want het kietelt een beetje. Dan wil ik eigenlijk meer actie, want krijg het ook koud. Ik sta op en pak snel een T-shirt die ik aan doe. Ik trek dan mijn broekje uit en Matthy de zijne. Ik ga dan onder een vlies dekentje met mijn bovenlichaam en vraag aan hem wat hij nou echt wil doen.
Heb hem helemaal opgewonden dus dit is echt kut voor hem, wat ik wel grappig vind. Dan doet Matthy mijn onderbroekje uit. Ik haal het vlies dekentje weer van me af en laat Matthy de baas over me zijn.
Lekker ga zitten tegen Matthy aan. Dan gaat hij met twee vingers bij mij naar binnen. Langzaam gaat hij bewegen. Dit doen we zodat ik nat word aan de onderkant. Ik houd me helemaal vast aan Matthy. Dit keer doet het weer geen pijn. Zo chill is dat! Dan gaat er een derde vinger bij. Hij gaat wel weer sneller bewegen. Dan voel ik het wel pijner doen.
Ik knijp een beetje in Matthy's andere hand. Hij vraagt of dat het gaat. Ik knik zachtjes en laat het toe. Dit is gewoon even wennen. Als ik nat begin te worden stop hij ermee. Ik kom een beetje bij, als Matthy zijn boxer uit doet. Dit keer mag ik weer lekker onder.
Matthy gaat boven me liggen en brengt zichzelf in me. Dan doe ik hem nog even helemaal goed. Ik geef dan een teken dat hij mag beginnen. Matt begint met rustig bewegen. Het doet dus echt geen pijn, dus zeg dat hij sneller van me mag.
Gelijk doet hij dat ook. Zijn bewegingen worden steeds soepeler. Dan voel ik hem binnen mij klaarkomen. Dit voelt echt helemaal geweldig. Matthy blijft wel doorgaan voor me. Ik geniet er helemaal van.
Dan als hij uitgeput is zeg ik dat hij moet stoppen. Ik ga op hem zitten en doe zijn haar goed. Dan begin ik hem voorzichtig af te trekken. Hij legt zijn hoofd in het kussen waar ik altijd op lig en probeert niet te kreunen.
Na een aantal seconden stop ik er mee. Matthy wrijft dan een beetje over mijn rug. Dit vind ik namelijk heerlijk. Dan geef ik hem een zoen als bedankje. Het was echt weer heerlijk.
Dan pak ik mijn ondergoed weer om aan te doen. Daarna ga ik onder de warme dekens. Matthy komt er ook lekker bij liggen. Ook heeft hij weer zijn boxer weer aan. We leggen ook beide onze telefoon alvast aan het stroom.
Als dat is gedaan ga ik helemaal tegen hem aanliggen. Met zijn arm houdt hij me helemaal vast. Ik doe alvast mijn ogen dicht en geniet van zijn hartbeat. Die kan ik helemaal horen, omdat ik mijn hoofd op zijn borst heb neergelegd.
Ik denk wat na over de dag die ik heb gehad. Matthy is ondertussen bezig met mijn haar. Dan merk ik dat ik eigenlijk al heel moe begin te worden. Zo val ik al in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Novela JuvenilVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...