2 maart, 02:39
Ik word wakker door een nachtmerrie. Er stromen al tranen over mijn wangen. Ik probeer de droog te maken gelijk. Voel me gelijk ook weer helemaal schuldig tegen Matthy.
Bedoel hij wilde alleen maar lief zijn. Wil eigenlijk naar hem toe, alleen ja dat kan niet echt. Dann sta ik op en loop ik naar de badkamer om even naar de wc te gaan. Dan kijk ik mezelf met mijn verschrikkelijke kop aan in de spiegel.
Als ik dan weer terug wil lopen meer de slaapkamer van Robbie kom ik Raoul tegen op de gang. Hij vraagt aan me zachtjes:" gaat het al weer beter?" Ik schut mijn hoofd, kan hij waarschijnlijk toch zien aan mijn gezicht. Hij geeft me dan een knuffel.
Zo word ik weer een beetje rustig. Daarna laat hij me weer los. Ik bedank hem en loop weer terug naar Robbies kamer. Ik ga weer rustig in bed liggen en doe mijn ogen dicht. Gelukkig val ik wel weer snel in slaap~
Dann word ik later weer wakker. Gelijk pak ik mijn telefoon om te kijken hoe laat het is. Ik zie dat het net 07:02 is. Echt heel vroeg. Zit waarschijnlijk nog in mijn systeem doordat ik gewoon heel vroeg naar werk ging. Ik besluit om alvast op te staan en mijn kleren aan te doen.
Dit doe ik natuurlijk zo stil mogelijk. Ik ga voor een lange broek met de trui van gisteren. Daarna loop ik naar de badkamer om mezelf te verschonen en mijn gezicht te doen. Dann loop ik weer naar de slaapkamer van Robbie om zijn bed te verschonen. Als ik dat heb gedaan til ik al mijn spullen naar beneden. Wel doe ik dit heel zachtjes. Op mijn tenen loop ik de trap af.
Als ik beneden ben, besluit ik maar even op de bank te gaan zitten. Wil echt het met Matthy goed maken. Op de bank pak ik mijn telefoon en scroll ik zonder iets nuttigs te doen op tiktok. Ja zit er ook op.
Na tien minuutjes gaat de deur vanuit de gang naar Matthy ook open. Dan zien we elkaar. Gelijk sta ik op en loop ik naar hem toe. Ik zeg dann:" echtt sorryy van gisteren ik weet niet wat ik toen dacht enn..." Matthy onderbreekt me en zegt:" hè je moet gewoon alles vertellen oké." Ik knik en laat een traantje. Matthy gaat er met zijn hand overheen. Dan komt er weer een lachje op onze gezicht.
Matthy pakt mijn hoofd vast met zijn enige werkende hand en trekt me naar hem toe. Ik geef hem dan een kusje op zijn mond. Daarna gaan we samen op de bank zitten. Ik kruip helemaal tegen hem aan. Dan vraagt hij zacht:" ben je ongesteld?" Ik knik. Dan vraagt hij:" kunnen we het over de pil hebben?"
Ik zeg:" ja isgg." Zo ga ik tegenover hem zitten en beginnen we erover. Samen praten we er rustig over. De conclusie is dat ik ermee ga stoppen. Matt zegt dat ik er geen last van moet hebben. Ik pak dan mijn telefoon erbij en kijk wat ik daarvoor allemaal moet doen. Blijkbaar kan ik nu gewoon stoppen, omdat ik ongesteld ben en dat niks meer hoef te doen.
Nu kan ik wel in een keer zwanger worden als we niks met bescherming doen. Heeft Matthy voortaan pechh ahahah. Dann praten Matthy en ik over hoe goed we nu moeten gaan opletten daarmee. Bedoel maar gewoon, beide zijn we nog niet op het juiste moment.
Dann besluiten we om de eerste Tom Holland film van Spiderman kijken. Ik kruip weer helemaal tegen hem aan en begin te kijken. In het begin vind ik hem al helemaal leuk. Tom Holland is gewoon denk een van mijn favoriete acteurs van deze tent.
Zo kijk ik de film verder met een lach op mijn gezicht. Ben weer helemaal blij van binnen. Ik bedoel dat was vannacht niet. Dann halverwege zet Matthy hem op pauze voor me. Ik moet even naar de wc om mezelf te verschonen. Dit doe ik gewoon weer op Matthy's badkamer.
Dan kam ik ook nog even door mijn haar en doe ik het in een knot. Zo loop ik weer terug naar Matthy. Dan is Raoul ook weer beneden. Hij gaat ook mee kijken. Ik plof wel weer helemaal tegen Matthy aan.
Zo kijken we de film verder. Tijdens de film krijg ik wel weer de hele tijd steken in mijn buik. Echte krampen van de ongesteldheid. Goed ik focus me weer op de film. Ik ga weer helemaal stuk om de film en kijk het met een blij gezicht.
Als de film afgelopen is, zit iedereen ook weer beneden en is Robbie ook thuis. Daarom besluit ik maar naar huis te gaan. Nou had alles al ingepakt dus dat was geen probleem. Samen met Matthy loop ik naar de gang. Daar geef ik hem een knuffel en fluister ik zachtjes:" sorryy dat ik het verkloot heb." Matthy lacht en zegt:" euyy iedere relaties hebben dit! Wees niet bang dat er iets is tussen ons oké?" Ik knik en geef hem een zoen.
Dan doe ik mijn schoenen en jas aan. Zo loop ik de voordeur uit op weg naar mijn auto. In de auto zwaai ik nog naar Matthy, daarna rijd ik weg. Onder weg denk ik na over dingen. Hoe fucking dom was mijn brein. Gelukkig heb ik wel de allerliefste jongen als vriend.
Als ik thuis ben loop ik gelijk naar de slaapkamer om een joggingspak aan te doen. Ik doe er een aan die ik al een keer heb aangehad, namelijk daarmee ga ik de klusjes doen van het huishouden. Stofzuigen, de was en de badkamer schoon maken. Dat is wel het stomste om te doen. Dit doe ik wel met lekkere muziek. Moet het wel op een manier leuk maken.
Zo begin ik er aan. Het is stiekem best wel zwaar. Maar ja, moet wel gebeuren. Dan als ik de badkamer klaar heb begin ik aan de rest. Dit is wel een stuk makkelijker. Zo dans ik een beetje met de stofzuiger in mijn hand. Ben best wel kinderachtig. Goed dat niemand dit hoeft te zien. Dann doe ik de was. Haal de natte was uit de wasmachine en hang die op. De vieze was stop ik erin en laat ik draaien.
Nu is het stiekem ook al best wel weer laat. Bijna vijf uur. Door met het volgende taak koken. Ik loop naar de keuken en was mijn handen. Dan zoek ik wat door wat ik kan koken. Na wat zoeken ga ik voor roti. Een wrap met kip, boontjes, aardappelen, paprika, ui en knoflook. Dit is ook super lekker.
Zo begin ik met alle groentes snijden bak ik de kip op. In de andere pan bak in de aardappels. Als de kip gaar is bak ik de groentes erbij. Bij de kip doe ik kerrie kruiden. Dit is zo enorm lekker. Als alles gaar is schep ik het op in een wrap en loop ik daarmee naar de eettafel.
Hier ga ik dan eten met mijn laptopje voor mijn neus. Even iets voor werk doen. Heb een heel verslag moeten schrijven. Enorm veel werk is dit geweest. Morgen moet ik dit inleveren voor men baas.
Morgen dus een zware werkdag. Achh is ook wel weer leuk lekker in beweging zijn. Enn dan Zaterdag begint F1! Daar heb ik ook enorm veel zin in. Men maatje zien racen. Mag dus komen voor Nederland en de finale als ik dan kan. Maar Nederland sowieso. Zoveel zin inn!
Als ik heb gegeten en mijn werk heb gedaan besluit ik even te gaan douchen. Ik doe de spullen in de vaatwasser waar ik mee heb gekookt. Daarna loop ik naar de badkamer. In de badkamer zet ik muziek op en kleed ik me uit.
Dann ga ik in de douche staan en laat ik het water over me stromen. Zo was ik mijn haar met shampoo en conditioner. Als de conditioner is moet intrekken was ik mezelf met zeep. Vooral aan de onderkant. Is wel zo lekker fris. Dann als dat is gedaan spoel ik de conditioner uit mijn haar. Daarna draai ik de kraan dicht en stap ik weer uit de douche.
Zo droog ik me snel af en loop ik met de handdoek om me heen naar de slaapkamer. Hier pak ik een pyjamaatje. Dit doe ik aan, daarna kam ik door mijn haar en doe ik het in een knot.
Met dit plof ik op de bank en zet ik de tv aan. Ik besluit om even iets te kijken op Netflix. Dit kijk ik een beetje terwijl ik met Nina aan het appen ben. Meiden praat ook wel. We moeten gewoon dingen aan elkaar kwijt.
Dit doen we echt vaak bij elkaar. Binnenkort gaan we weer iets met zen drieën doen. Bedoel daarmee ik, Juultje en Nina. Weer even gezellig. Maar goed nu lekker aan het appen met Nina. Zo doe ik dit eigenlijk heel de avond.
Dan ga ik hierna naar bed. Ik ruim alles een beetje netjes op. Daarna loop ik naar de badkamer waar ik mijn avond routine doe. Ook verschoon ik nog even mijn maandverband. Dan loop ik naar mijn slaapkamer en ga ik in bed liggen met mijn journey. Mijn telefoon heb ik al aan het stoom gelegd met een wekker voor mijn werk.
Zo begin ik dan weer met schrijven. De woorden blijven elkaar aanvullen. Kan weer over heel veel dingen schrijven. Onzekerheid word weer een probleem bij mij. Wat verschrikkelijk is dit. Hoef gelukkig niet te huilen.
Dit doe ik lekker een half uur lang. Dan begin ik namelijk een beetje moe te worden. Ik leg het weg en ga onder de zachte dekens liggen. Zo kruip ik helemaal in elkaar en doe ik mijn ogen dicht. Mijn buik voel ik een beetje rommelen. Maar goed ik probeer dat te negeren en in slaap te vallen.
Gelukkig lukt dit na een aantal minuten en beland ik lekker in dromenland~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Teen FictionVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...