29 Augustus, 17:30
Vandaag heb ik heel de dag lang gewerkt bij Slam. Het was gewoon super saai, want konden alleen maar administratieve dingen doen. Maar morgen ga ik op vakantie!! Nou ja vandaag ga ik al naar mijn ouders, we slapen bij elkaar in huis. Ik loop naar de keuken en maak een salade. Ik bak als eerste de kip. Dan snij ik de groentes die ik erin wil doen. Als laatste doe ik er dressing erover heen. Dit keer de smaak Mango. Ik geniet helemaal van de maaltijd met de zon in mijn rug door de grote ramen.
Dan loop ik naar mijn kamer en pak ik mijn spullen in mijn koffer. Ik neem van alles mee, maar natuurlijk niet te veel. Als mijn koffer helemaal is ingepakt sluit ik heel mijn appartement af. Dan loop ik naar de lift. Als ik weer beneden ben loop ik naar mijn auto. Dit keer zet ik liedjes van de Bankzitters op, Niks en de distracks. Mijn ouders wonen helemaal in Eindhoven dus ja daar rijd ik helemaal heen.
Als ik er ben parkeer in mijn auto in hun garage, zodat er niks gedaan kan worden als we weg zijn. Dan loop ik naar binnen via de achterdeur. Als mijn moeder me ziet rent ze op me af en geeft ze me een knuffel. Ik loop dan door naar de woonkamer voor mijn vader. Hem geef ik ook een knuffel. Mijn zusje woont nog thuis, dus loop ik naar haar kamer. Ze verschiet ervan maar ze rent wel naar me toe. Gelijk geven we elkaar een knuffel.
Samen gaan we op haar bed zitten en kletsen we over van alles. Ze is super fan van de Bankzitters dus ze is helemaal hyped dat ik met hun om ga. Dan besluit ik Matthy te bellen voor haar. Na een aantal geluiden neemt hij op. Hij zegt:" Hee Sjuul!" Ik zeg:" hee Matt, ik ziet hier met een van je grootste fans haha!" Hij zegt:" je zusje?" Mijn zusje roept erdoor heen:" jaaa!" Hij zegt:" hee Stien!" Mijn zusje vraagt aan mij:" omgg hij kent mijn naam, heb je veel over me geroddeld?" Matthy zegt erdoorheen:" ja!" Ik zeg tegen Matthy:" Hou je mond gek ahha!" Stien vraagt wat dingen aan hem en dan zeg ik tegen Matthy:" dankjeee wel lieverdd hopelijk zie ik je snel weer!" Matthy zegt:" hoop het ook en veel plezier op vakantie!"
Dan hangen we op. Me zusje zit helemaal vol met adrealine. Dan hoor ik de voordeur open gaan, waarschijnlijk is het Sam. Ik en me zusje rennen naar beneden. En ja hoor het is Sam. Ik geef hem een super grote knuffel. Sam zegt:" heb je ook gemist!" Ik lach erom en laat gelijk los. We gaan dan met zen 5 aan de eettafel zitten. Met elkaar kletsen we wat bij en praten over wat we allemaal gaan doen.
Daarna kijken we met zen alle een film genaamd Jungle Crouse. Best wel een leuke film. Als die afgelopen is regel ik, met mijn broer en zusje voor het slapen. We lopen naar boven. Op de zolder hebben we een slaapbank voor 2 personen, alleen Stien wil natuurlijk bij ons liggen. Daarom pompen we nog een luchtbed op. Wie er gaat liggen is nog de vraag. Dan lopen we nog even naar beneden. Ik pak nog wat te drinken en klets wat met mijn moeder. En ja hoor ze vraagt allemaal dingen hoe het gaat met mij een jongens. Ik vertel nog niet over Matthy want het is nog niks toch? Dan loop ik naar boven als het 22:02 is met de andere. We vertrekken vannacht namelijk al.
Ik slaap met mijn zusje op de slaapbank hebben we gekozen, want dat ligt veel chiller. Maar dat weer Sam niet haha. Als Sam gaat liggen denkt hij al dat het een zware nacht gaat worden haha. We kletsen nog wat met zen 3e tot dat Stien al in slaap valt. Ze begint ook al te snurken. Ik en Sam lachen erom. Dan hebben ik en Sam nog een heel gesprek over ons werk en al die jongens die op me simpen. Hij vindt het wel geweldig, wat ik dus absoluut niet vind maar ja. Dan gaan we slapen. Sam valt al snel ik slaap. Ik niet helaas. Het lukt me maar niet.
Als het 00:58 is heb ik nog geen oog dicht gedaan, waarom lukt het nou niet. Wanneer ik weet dat iedereen slaapt loop ik naar beneden. Ik ga naar buiten en ga op het gras zitten. Ondertussen kijk ik naar de sterrenhemel. Waarom lukt het nou niet. Buiten denk ik na over van alles. Over mijn jeugd, nu en de toekomst. Hoe moet het verder. Na wat gepiekerd te hebben besluit ik weer naar binnen te gaan. Ik sluit alles af en loop zo stil mogelijk weer naar boven. Dan kruip ik weer op de slaapbank. Als het 01:45 is vak ik in slaap~
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...