14 februari, 10:49
Ik word wakker door de zonneschijn die over mijn lichaam straalt. Daardoor ga ik recht op zitten en probeer ik een beetje wakker te worden. Dat doe ik door, door in mijn ogen te wrijven. Door dat zie ik dat Matthy nog heel schattig ligt te slapen.
Het mooie is wel dat ik geen katertje heb. Na wat nadenken besluit ik uit bed te gaan en een pyjama aan te doen. Doe dit wel zo zacht mogelijk. Wil hem niet wakker maken natuurlijk. Dan loop ik met mijn telefoon op mijn tenen naar de woonkamer. Hier denk ik na of dat ik een ontbijtje wil maken voor hem. Het is Valentijnsdag.
Ik kijk wat door de keuken wat ze hebben. Als ik dat heb gedaan, kom ik eruit dat ik pannekoeken voor hem kan maken. Dat besluit ik ook gewoon om te doen. Ik pak alle ingrediënten en weeg het af. Zo doe ik dat in een bak om te mixen. Dit keer doe ik het gewoon met de hand. Wil niet te veel herrie maken.
Dan als het een glad pannekoeken beslag is, pak ik een pan om het in te doen. Heb maar een beetje gemaakt. Alleen voor mij en Matthy. Weet namelijk niet eens of dat de andere het lekker vinden en ik heb natuurlijk niet hun vriendin. Ik besluit om kleinere pannenkoekjes te bakken. Ziet er gewoon heel schattig uit.
Als ik daarmee klaar ben, leg ik alles netjes op een bord. Op de pannekoekjes doe ik wel nog stroop en poedersuiker. Zo neem ik ook een groot glas met jus d'Orange mee. Die hadden ze gelukkig gewoon open staan. Met al deze spullen loop ik naar de slaapkamer van Matthy.
Hier leg ik alles op een krukje en ga ik op bed zitten. Matthy ligt nog steeds heel schattig te slapen. Nu moet ik hem wel wakker gaan maken, anders heb ik voor niks het ontbijt gemaakt.
Ik maak Matthy wakker middel door een kusje op zijn wang en zeg:" wakker wordenn!" Gelijk hoor ik hem kreunen en naar boven komen. Dan wrijft hij met zijn handen door zijn oog. Daarna zegt hij met een slaperige stem:" goedemorgenn." Ik zeg:" goedemorgenn lieverdd!" Al gelijk kijkt hij naar het eten wat ik op een krukje heb gezet. Matthy zegt gelijk:" heb jij dit gemaakt?" Ik lach knikkend. Dan gaat hij recht tegenover me zitten en bedankt hij me. Ook geeft hij mij een zoen op men mond.
Dan staat hij op en pakt hij het bord. Dit zet hij midden op het bed en zegt hij:" nou eetsmakelijk dann!" Ik zeg:" ja en eetsmakelijk!" Zo eten we gezellig de pannekoekjes op. Dan gaat er opeens een wekker van Matthy's telefoon. Hij zegt:" eigenlijk had ik een wekker voor mezelf gezet om dit voor jou te doen haha, alleen het verkeerde uur ingevuld."
Ik zeg:" ahww!" Dan sta ik op en pak ik het glas jus d'Orange die we gewoon samen uit een glas kunnen drinken. Dit doen we ook gewoon. Dan als we het op hebben zet Matthy het terug op het krukje. Daarna gaan we nog samen tegen elkaar liggen. Ik leg mijn hoofd helemaal tegen Matthy's borst. Hij gaat met zijn hand door mijn haar heen.
Zo zittende kletsen we een beetje over dingen. Matthy heeft ook geen kater. Daar is hij ook blij mee. Dan ga ik recht tegen over hem zitten en ga ik met mijn hand door zijn haar. Hij lacht heel schattig. Ik zeg:" jij sliep echt zo schattig niet normaal!" Hij zegt:" wat denk jij wat jij doet dann!" Er komt weer een ahww door mijn mond. Hoe ergg!
Dan besluiten we om uit bed te gaan en ons aan te kleden. Na ja ik doe een legging aan met een trui. Zo doe ik mijn haar in een knot. Samen lopen we dan door naar de woonkamer. Hier ploffen we samen op de bank. Dan zegt Matthy:" kan ik mijn cadeautjes pakken?" Ik zeg:" hebb je cadeautjess!" Matthy zegt:" tuurlijk voor jou well!" Dan loopt hij door naar de woonkamer.
Ik kijk wat op mijn telefoon tot dat hij weet terug komt. Hij komt terug met een grote tas. Ik zeg:" wahojj hoeveel heb je well dat had je echt niet moeten doenn!" Hij lacht en zegt:" kijk nou maar!" Zo ga ik goed zitten en krijg ik de tas in mijn handen. Eerst pak ik het eerste cadeautje. Het is ingepakt dus pak ik het uit. Als ik zie wat het is ga ik helemaal stuk. Matthy lacht erom. Het is zo'n bel die bedoeld is als je sex gaat hebben.
JE LEEST
Het bestaan van eeuwige liefde~ Bankzitters
Fiksi RemajaVerhaal gaat over Sjulie de Kemps. Ze werkt bij de radio en is al best bekend. Haar leven gaat veel veranderen, maar hoe? Dit verhaal bevat smut! Lees de delen op volgorde van nummer! Wattpad heeft iets fouts gedaan🤍 Het is al hersteld! Deel twee...